Teampresentaties

Gestart door Supermariobros, 06 januari 2008 - 11:33:56

« vorige - volgende »

KVDracer

De hogere cockpitranden doen mij een beetje denken aan de Ferrari van 1996, die hadden ook zo een hoge cockpitranden. Voor de rest ziet het er wel goed uit, nu is benieuwd of hem snel en betrouwbaar is.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 06 januari 2008 - 15:16:39
Geen drastische veranderingen dus bovenhuids, maar eerder een evolutie van de F2007 op het eerste gezicht dan toch.
De hogere cockpitranden werden verplicht dacht ik en ik zie verder de nieuwe neus,grotere winglets op de zijkant , een grotere vin achterop de airbox en een nieuwe vorm voor de uitlaten.
Ook de voorophanging heeft duidelijk een verandering ondergaan.
Zijn dat bijeen dan geen drastische veranderingen, ;D Zo veel verandert een F1 tegenwoordig niet meer hoor ;) Vooral die airbox en de neus vallen mij op, special!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

De sidepods zijn geen sidepots meer, stoppen halverwege de wagen en vallen dan in het niets en staan volgepropt met allerhande vleugeltjes... :-\

robbert

waren de extra vleugeltjes niet verboden of heb ik het mis?

Ferrari 2010

Ik veronderstel dat alles wat aan de buitenkant van de wagen te zien is, wel legaal zal zijn hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre


Supermariobros

Citaat van: Karre op 07 januari 2008 - 10:34:12
Vandaag dan Mclaren?

Yep, presentatie begint om 14u. 00

alonsolover

er zal niet veel veranderd zijn aan de mclaren denk ik

Mikacouli

Citaat van: Supermariobros op 07 januari 2008 - 10:57:23
Citaat van: Karre op 07 januari 2008 - 10:34:12
Vandaag dan Mclaren?

Yep, presentatie begint om 14u. 00
Hmmm, op de site telt hij af tot 13u...

robbert

Citaat van: alonsolover op 07 januari 2008 - 12:04:29
er zal niet veel veranderd zijn aan de mclaren denk ik

oei dan zal hij weer gelijken op de ferrari :D

Karre

Die voorvleugel doet me wat denken aan die van toyota. die hadden de stevigheid van de vleugel ook verbeterd door de 2 bovenste vleugels van de voorvleugel als het ware door het puntje van de neus te laten overvloeien. het geeft een beetje een lompe indruk maarja.

Karre

http://f1.gpupdate.net/nl/gallery.php?catID=3223

de eerste foto's van de mclaren

niet echt veel opvallende veranderingen vind ik: zelfs het typische brugje op de neusvleugel is weg en volgens mij is de neus zelf ook een klein beetje anders

alonsolover

ik denk dat de voorvleugel veranders is

Mikacouli

Deze wagen is veel meer veranderd dan de wagen het jaar ervoor.
Vooral de neus valt op, die is veel hoger en strakker geworden. Ook de sidepods zijn verkleind en als je op de highres foto kijkt dan zie je ongelofelijk veel kleine details. Zeker naar de bargeboards toe en de achtervleugel. De wagen toont ook zo klein niet meer, normaal, aangezien de wagen nu een langere wielbasis heeft. Yep, deze wagen is redelijk veel veranderd, en ze beloven nog heel veel te veranderen naar de eerste race toe.
Ook valt het op de de hoofdsteun veel verhoogd werd om dingen zoals australie vorig jaar te vermijden toen coulthard over wurz vloog. Veel positieve veranderingen als je het mij vraagt. Ook komen ze direct met twee wagens af om te testen wat ook een groot voordeel is...

FerrariMan

Die hogere hoofdsteunen zijn verplicht bij alle teams nu.

Eigenlijk maken de meeste presentaties toch geen bal meer uit, in maart zien ze weer heel anders uit. Enkel de livery is boeiend.  :)