Wie is wie? (7)

Gestart door Doefie, 31 december 2007 - 15:58:49

« vorige - volgende »

Doefie

1. Wie is Tim?
Ik ben Tim Ceuppens, 25 jaar en woonachtig te Antwerpen.

2. Wat doe je van werk / hobby?
Ik werk als Search Engine Optimization consultant bij een bedrijf in het Antwerpse.

Mijn hobbies zijn gelinkt aan mijn werk: alles maar dan ook alles te weten komen over het hoe en waarom van websites. Ik ben verslaafd aan DVD's en op tijd en stond enkele kartingrondjes. Af en toe werk ik ook in een buurthuis achter de hoek.

3. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Doordat het contract met Kanaaltwee verviel en ik opzoek was naar wie het in hun plaats zou uitzenden. Ik ben op het forum blijven hangen en er door de jaren heen volwassen(er) geworden. Er is dus nog hoop.

4. Hoe lang kijk je al Formule 1 en wat betekend het voor u?
Vroeger, toen het ook nog op Eurosport was, keken we altijd thuis. Dan is er een aantal jaar tussenuit gevallen en ik ben het echt weer beginnen volgen in 2000. Sindsdien heb ik slechts een handje vol races gemist en ik ben een strategiejunkie geworden. Ik heb het dan ook voor F1 manager spelletjes (zie F1manager.info). Ik help mee aan de pits, redelijk obsessed dus

5. Is er nog andere autosport die je volgt buiten de Formule 1, of interesseert het u niet zo?
Ik pik af en toe wat rally, motoGP en ChampCar mee maar voor de rest kan het mij maar matig boeien.

meatball

En wie is er nu aan de beurt ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball op 03 januari 2008 - 21:21:17
En wie is er nu aan de beurt ?
Ik dacht Doefie zelf

Edit: Nee, Doef was vorige week al, weet het ook niet.

Doefie

Wacht nog altijd op antwoord van Tim zijn verzoeken...

Tim C

Ik heb dat eergisteren gestuurd!

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman


Jasper

Doefie zegt een antwoord VAN de verzoeken, dat wil zeggen, hij heeft de drie namen van Tim gecontacteerd, maar nog geen antwoord gekregen. ;)

Doefie

Haaa toch éne slimmerik hiertussen ;D

Is wel probleem als geen van de drie antwoorden ... allee één van de drie is zowieso zeker, die komt hier al 2 jaar niet meer. De twee anderen antwoorden niet  :-\

McChouffe

Citaat van: Jasper op 04 januari 2008 - 14:00:59
Doefie zegt een antwoord VAN de verzoeken, dat wil zeggen, hij heeft de drie namen van Tim gecontacteerd, maar nog geen antwoord gekregen. ;)

Ik denk dat de meesten dat toch wel doorhadden  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

TheIceman

Citaat van: McChouffe op 04 januari 2008 - 14:41:01
Citaat van: Jasper op 04 januari 2008 - 14:00:59
Doefie zegt een antwoord VAN de verzoeken, dat wil zeggen, hij heeft de drie namen van Tim gecontacteerd, maar nog geen antwoord gekregen. ;)

Ik denk dat de meesten dat toch wel doorhadden  ;)
Nja, ik was zeker nog niet goed wakker

Tim C

Citaat van: McChouffe op 04 januari 2008 - 14:41:01
Citaat van: Jasper op 04 januari 2008 - 14:00:59
Doefie zegt een antwoord VAN de verzoeken, dat wil zeggen, hij heeft de drie namen van Tim gecontacteerd, maar nog geen antwoord gekregen. ;)

Ik denk dat de meesten dat toch wel doorhadden  ;)
Ik behoor tot de minderheid :P