Sebastien Bourdais

Gestart door meatball, 02 januari 2008 - 21:46:41

« vorige - volgende »

Is Bourdais beter dan Vettel

Ja hij gaat als Champcar kampioen veel beter zijn dan Vettel
1 (5.3%)
Ongeveer even goed
7 (36.8%)
Hij wordt de volgend Champcar racer die flopt in de f1
11 (57.9%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 22 januari 2008 - 21:46:41

Jasper

Inderdaad. "Ik heb het niet met Bourdais, want zijn landgenoten spreken geen Engels." Wat een redenering. ;D

janke

Citaat van: 0634 op 16 september 2008 - 08:08:01
Citaat van: Doefie op 16 september 2008 - 01:08:20

Zei men van een Schumacher of een Räikkönen of een Alonso of weet ik veel wie nog allemaal ook. De ene zijn mening, de andere zijn mening. Ge kent de mensen niet persoonlijk en dan zou ik ook niet afgaan op wat de mensen "vertellen" :)
Zoals ik al zei: een winnaar geef je op het podium een handje. Soms verlies je als sportman ook wel eens. Ik vind dat niet netjes. En ik heb sowieso niet veel met Fransen ;)


;D
De boel niet verdraaien Jasper.
Het ging ook hierom, de post van 0634. In de ChampCar haald Doornbos onze lieve Fransman op slimme wijze in en wint de wedstrijd. Meneertje was pissig en weigert Doornbos op het podium een hand te geven. Dit heeft inderdaad niets met talen of weet ik wat te maken. Maar met het Manneke Sebastiantje himself. Bravour en chauvinisme. Maar dat is mijn mening en die mag ik toch hebben of niet. En voor de rest heb ik niks met Fransen. Zoals er ook Belgen zijn die niks met Nederlanders hebben en andersom. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 september 2008 - 08:55:03
Citaat van: Doefie op 17 september 2008 - 01:42:59
Citaat van: janke op 16 september 2008 - 20:17:05
Weinig. Ze zijn te beroerd om een andere taal te leren en te spreken.

Da's een goeie reden ??? Wat dan met de Britten, Duitsers, Spanjaarden, Italianen, Amerikanen, Russen, Afrikanen, Japanners, Chinezen, ... en ga zo maar door? Vlamingen zijn een van de weinigen die automatisch een buitenlander in zijn eigen taal gaan aanspreken in ons eigen landje. Probeer dat maar is in één van de buurlanden, laat staan in Wallonië.
Ik vind dat ook niet echt een reden. Frans is een wereldtaal, net zoals Engels. Had Frankrijk destijds zoveel kolonies gehad in Amerika, dan spraken ze daar nu ook Frans. Je kan even goed zeggen dat Engelsen te beroerd zijn om Frans te spreken. Vlamingen zijn niet alleen degenen die automatisch buitenlanders in hun taal aanspreken, we leren ze ook nog eens op school, vind maar eens een ander land waar ze standaard Frans én Engels geven. Overigens, ik 'ken' in wallonië een man die daar vroeger een winkeltje had in een toeristisch dorpje, hij sprak de vlamingen in het Nederlands aan, ok, het was enorm gehakkelt (maar hoe klinkt ons Frans voor hen misschien wel ;D ;D), maar het is toch steeds iets speciaals als je een niet-nederlandstalige Nederlands hoort spreken. Ik vind het in ieder geval geen excuus om niet F1 te 'mogen' rijden.

Ik zie dat ik in de poll heb aangeduid dat hij ging floppen, ik vrees dat ik er voor zijn eerste seizoen niet ver naast zat. STR is per definitie een jongerenteam dat puur op talenten doelt. Wie niet snel genoeg presteerd, vliegt buiten, ze hebben ze genoeg in het rijtje staan, ik vrees dat Bourdais hetzelfde te wachten staat.
Had Nederland New Amsterdam destijds niet voor belachelijk weinig verkocht, was Nederlands nu waarschijnlijk DE of EEN wereld taal :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

In your dreams Burorri, al die mensen hadden dat het Nederlands al lang verworpen en het Vlaamsch genomen als wereldtaal :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 september 2008 - 11:39:21
In your dreams Burorri, al die mensen hadden dat het Nederlands al lang verworpen en het Vlaamsch genomen als wereldtaal :)
Ja en 2 dagen later brak er een global oorlog uit en toen werd vlaanderen verworpen. En werd Sauron de leider en spraken we allemaal de taal van Mordor.
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

Citaat van: janke op 17 september 2008 - 09:44:15
Het ging ook hierom, de post van 0634. In de ChampCar haald Doornbos onze lieve Fransman op slimme wijze in en wint de wedstrijd. Meneertje was pissig en weigert Doornbos op het podium een hand te geven. Dit heeft inderdaad niets met talen of weet ik wat te maken. Maar met het Manneke Sebastiantje himself. Bravour en chauvinisme. Maar dat is mijn mening en die mag ik toch hebben of niet. En voor de rest heb ik niks met Fransen. Zoals er ook Belgen zijn die niks met Nederlanders hebben en andersom. ;)

So what ... als ik een race verlies in de laatste ronden ben ik ook geweldig pist, en wo rijden er genoeg rond. Alleen gebeurd dat niet voor de cameras en geeft er niemand om. Een week is alles vergeten en lacht ge er om, en dat hebben zij waarschijnlijk zelf ook gedaan.

Ferrari 2010

Mja, ik vind pissed zijn en geen hand willen geven wel een groot verschil. Enfin, ieder zijn manier om pissed te zijn, maar net in zo'n situaties zal ik zeker en vast een hand geven :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 september 2008 - 12:49:30
Mja, ik vind pissed zijn en geen hand willen geven wel een groot verschil. Enfin, ieder zijn manier om pissed te zijn, maar net in zo'n situaties zal ik zeker en vast een hand geven :)
Inderdaad, pissed zijn doet hij maar in zijn vrijetijd. Respect naar elkaar tonen en toegeven als je verloren hebt.
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

Blijf er bij dat Bourdais beter is dan Vettel, maar gewoon veel pech kende. Vettel is een topper, Bourdais een ware kampioen.

Zou mooi zijn 2012

Ferrari

Bourdais
Kubica

Mclaren

Hamilton
Rosberg

BMW

Alonso
Glock  8)
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Kimi en Massa dan al weg en Alonso rijdt nog vrolijk rond? Ahja, juist, hij stopt pas bij zen 3de titel :) Kimi staat dan al op 3, Massa op 2 :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: Doefie op 17 september 2008 - 12:41:59
Citaat van: janke op 17 september 2008 - 09:44:15
Het ging ook hierom, de post van 0634. In de ChampCar haald Doornbos onze lieve Fransman op slimme wijze in en wint de wedstrijd. Meneertje was pissig en weigert Doornbos op het podium een hand te geven. Dit heeft inderdaad niets met talen of weet ik wat te maken. Maar met het Manneke Sebastiantje himself. Bravour en chauvinisme. Maar dat is mijn mening en die mag ik toch hebben of niet. En voor de rest heb ik niks met Fransen. Zoals er ook Belgen zijn die niks met Nederlanders hebben en andersom. ;)

So what ... als ik een race verlies in de laatste ronden ben ik ook geweldig pist, en wo rijden er genoeg rond. Alleen gebeurd dat niet voor de cameras en geeft er niemand om. Een week is alles vergeten en lacht ge er om, en dat hebben zij waarschijnlijk zelf ook gedaan.
So, What, Je hebt ook nog zoiets als gedrag en respect. Maarja vertel dat een Fransoos. Pff.
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe

Citaat van: janke op 17 september 2008 - 21:50:52
So, What, Je hebt ook nog zoiets als gedrag en respect. Maarja vertel dat een Fransoos. Pff.

Vertel dat ook maar eens aan een Hollander in België  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 18 september 2008 - 07:45:17
Citaat van: janke op 17 september 2008 - 21:50:52
So, What, Je hebt ook nog zoiets als gedrag en respect. Maarja vertel dat een Fransoos. Pff.

Vertel dat ook maar eens aan een Hollander in België  ;D
True. Ik heb veel Nederlands in de buurt wonen die hier allemaal heen verhuizen om god weet welke reden. 85% zijn stuk voor stuk onbeleefde antisociale mensen. En toch heb ik geen vooroordelen, goed hé.  :)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 18 september 2008 - 13:37:00
Citaat van: McChouffe op 18 september 2008 - 07:45:17
Citaat van: janke op 17 september 2008 - 21:50:52
So, What, Je hebt ook nog zoiets als gedrag en respect. Maarja vertel dat een Fransoos. Pff.

Vertel dat ook maar eens aan een Hollander in België  ;D
True. Ik heb veel Nederlands in de buurt wonen die hier allemaal heen verhuizen om god weet welke reden. 85% zijn stuk voor stuk onbeleefde antisociale mensen. En toch heb ik geen vooroordelen, goed hé.  :)
Waauwww
goed man :P

Maar weet je echt niet wat de reden is dat Nederlanders naar Belgie verhuizen?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Omdat de gronden en huizen hier goedkoper zijn, tiens. :)