Sebastien Bourdais

Gestart door meatball, 02 januari 2008 - 21:46:41

« vorige - volgende »

Is Bourdais beter dan Vettel

Ja hij gaat als Champcar kampioen veel beter zijn dan Vettel
1 (5.3%)
Ongeveer even goed
7 (36.8%)
Hij wordt de volgend Champcar racer die flopt in de f1
11 (57.9%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 22 januari 2008 - 21:46:41

meatball

Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 19:18:45
Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!
Ik denk toch dat als hij eens wat minder pech zou hebben hij beter is dan vele andere in de f1,wat hebben bv. Rosberg,Piquet ,Button,Nakajima laten zien ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Behoudens Rosberg, die wel degelijk goed rijdt, noem je ook wat op, zeg.

Doefie

Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 19:18:45
Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!

Lang vierde gereden in Australië waar vele andere toppers faalden. Uitzicht op het podium in België, vierde kwalificatietijd in Italië waar vele andere toppers faalden. Jaja, hij heeft nog niks laten zien dit seizoen.

meatball

Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 20:00:43
Behoudens Rosberg, die wel degelijk goed rijdt, noem je ook wat op, zeg.
Maar ze zitten wel in die f1 waar Bourdais niet zou thuishoren,mijn punt is dat hij nog een kans verdiend meer dan die andere namen,ok buiten Rosberg dan al heeft die ook nog niet veel laten zien,maar hem kan je nog zien als een twijfelgeval.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Van mij hoeft Bourdais ook niet weg, hoor. Best een goede rijder. Maar hij legt het wel af tegen Vettel, wat geen schande is. Als Bourdais wel de F1 moet verlaten, zal ik er geen traan omlaten. Het is een Franse kwal.

Doefie

Citaat van: meatball op 15 september 2008 - 20:06:56
ok buiten Rosberg dan al heeft die ook nog niet veel laten zien,maar hem kan je nog zien als een twijfelgeval.

Rosberg kan wel degelijk aan een stuurtje draaien... Williams kan hem gewoon geen degelijke wagen geven.

Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 20:49:08
Het is een Franse kwal.

Gebaseerd op ... ?

TheIceman

Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 20:49:08
Van mij hoeft Bourdais ook niet weg, hoor. Best een goede rijder. Maar hij legt het wel af tegen Vettel, wat geen schande is. Als Bourdais wel de F1 moet verlaten, zal ik er geen traan omlaten. Het is een Franse kwal.

Bourdais schijnt een zeer fijn mens te zijn..

meatball

Kan best zijn dat Rosberg goed is ,maar als Nakajima dat niet is,waar we het toch over eens zijn,waarom eindigd hij dan voor rosberg ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 15 september 2008 - 20:58:18
Kan best zijn dat Rosberg goed is ,maar als Nakajima dat niet is,waar we het toch over eens zijn,waarom eindigd hij dan voor rosberg ?
Als ik zeg dat Kimi ronduit slecht is, dan zou jij het daar volledig mee eens zijn. Hey, ik denk er ineens aan, Kimi is al wel vaker voor Massa geëindigd, wat is die braziliaan toch een klungelaar!

Ik krijg het van die zwart-wit kijkers...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 21:01:20
Citaat van: meatball op 15 september 2008 - 20:58:18
Kan best zijn dat Rosberg goed is ,maar als Nakajima dat niet is,waar we het toch over eens zijn,waarom eindigd hij dan voor rosberg ?
Als ik zeg dat Kimi ronduit slecht is, dan zou jij het daar volledig mee eens zijn. Hey, ik denk er ineens aan, Kimi is al wel vaker voor Massa geëindigd, wat is die braziliaan toch een klungelaar!

Ik krijg het van die zwart-wit kijkers...
Waar zeg ik dat Rosberg een klungelaar is ? Ik noemde hem een twijfelgeval,veel heeft hij nog niet laten zien maar dat kan nog,denk ik.En als Kimi vaker voor Massa eindigde zou hij dan niet meer punten hebben ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

#55
Citaat van: Doefie op 15 september 2008 - 20:52:38
Gebaseerd op ... ?
Vorig jaar.

Citaat van: TheIceman op 15 september 2008 - 20:53:58
Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 20:49:08
Van mij hoeft Bourdais ook niet weg, hoor. Best een goede rijder. Maar hij legt het wel af tegen Vettel, wat geen schande is. Als Bourdais wel de F1 moet verlaten, zal ik er geen traan omlaten. Het is een Franse kwal.

Bourdais schijnt een zeer fijn mens te zijn..
Zoals ik het hoorde, schijnt het van niet.... Iemand die jou zojuist fair-and-square verslagen heeft een handje weigeren op het podium voor het oog van de wereld, doe je niet.


Citaat van: meatball op 15 september 2008 - 22:00:00
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 21:01:20
Citaat van: meatball op 15 september 2008 - 20:58:18
Kan best zijn dat Rosberg goed is ,maar als Nakajima dat niet is,waar we het toch over eens zijn,waarom eindigd hij dan voor rosberg ?
Als ik zeg dat Kimi ronduit slecht is, dan zou jij het daar volledig mee eens zijn. Hey, ik denk er ineens aan, Kimi is al wel vaker voor Massa geëindigd, wat is die braziliaan toch een klungelaar!

Ik krijg het van die zwart-wit kijkers...
Waar zeg ik dat Rosberg een klungelaar is ? Ik noemde hem een twijfelgeval,veel heeft hij nog niet laten zien maar dat kan nog,denk ik.En als Kimi vaker voor Massa eindigde zou hij dan niet meer punten hebben ?
Als Massa zoveel beter is dan Kimi, hoe kan het dan dat Kimi zoveel meer heeft gewonnen en wereldkampioen is geworden terwijl Massa in dezelfde wagen reed? Ik ben benieuwd.

janke

#56
Citaat van: Doefie op 15 september 2008 - 20:01:57
Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 19:18:45
Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!

Lang vierde gereden in Australië waar vele andere toppers faalden. Uitzicht op het podium in België, vierde kwalificatietijd in Italië waar vele andere toppers faalden. Jaja, hij heeft nog niks laten zien dit seizoen.
Hier vinden wat forummers Heidfeld middelmaat met zijn 4x 2de plaatsen. Dan is Bourdais toch een tandje erger. Voegt niks toe op de grid. Maar zo zijn er wel meer waarvan je denkt: Ga Porsche Super Cup of Le Mans rijden. Mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

zeph

Ik denk dat Bourdais een van de betere rijders is, maar hij heeft geen geluk in F1. Abraham Lincoln heeft ooit kritiek op zijn generaal grant afgewimpeld met: "I don't want a good general, I want them lucky!"
Je kan beter een kluns hebben met alle geluk dan een capabele pechvogel.

Jasper

Citaat van: janke op 15 september 2008 - 23:11:52
Citaat van: Doefie op 15 september 2008 - 20:01:57
Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 19:18:45
Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!

Lang vierde gereden in Australië waar vele andere toppers faalden. Uitzicht op het podium in België, vierde kwalificatietijd in Italië waar vele andere toppers faalden. Jaja, hij heeft nog niks laten zien dit seizoen.
Hier vinden wat forummers Heidfeld middelmaat met zijn 4x 2de plaatsen. Dan is Bourdais toch een tandje erger. Voegt niks toe op de grid. Maar zo zijn er wel meer waarvan je denkt: Ga Porsche Super Cup of Le Mans rijden. Mijn mening.

Ga je nu echt een vergelijking maken tussen een BMW en een Toro Rosso? ;D

Bourdais was zondag makkelijk naar het podium gereden als hij geen startproblemen had gehad...

janke

#59
Citaat van: Jasper op 16 september 2008 - 00:41:50
Citaat van: janke op 15 september 2008 - 23:11:52
Citaat van: Doefie op 15 september 2008 - 20:01:57
Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 19:18:45
Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!

Lang vierde gereden in Australië waar vele andere toppers faalden. Uitzicht op het podium in België, vierde kwalificatietijd in Italië waar vele andere toppers faalden. Jaja, hij heeft nog niks laten zien dit seizoen.
Hier vinden wat forummers Heidfeld middelmaat met zijn 4x 2de plaatsen. Dan is Bourdais toch een tandje erger. Voegt niks toe op de grid. Maar zo zijn er wel meer waarvan je denkt: Ga Porsche Super Cup of Le Mans rijden. Mijn mening.

Ga je nu echt een vergelijking maken tussen een BMW en een Toro Rosso? ;D

Bourdais was zondag makkelijk naar het podium gereden als hij geen startproblemen had gehad...
Als man. En ik wil nog wel een andere vergelijking maken. Heidfeld-Kovalainen. Zitten we toch bij de top auto McLaren .En die BMW wat langzamer met die Heidfeld.
Some things are too important to be left in the past.