Sebastien Bourdais

Gestart door meatball, 02 januari 2008 - 21:46:41

« vorige - volgende »

Is Bourdais beter dan Vettel

Ja hij gaat als Champcar kampioen veel beter zijn dan Vettel
1 (5.3%)
Ongeveer even goed
7 (36.8%)
Hij wordt de volgend Champcar racer die flopt in de f1
11 (57.9%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 22 januari 2008 - 21:46:41

amp

voorlopig moet Bourdais toch niet veel onder doen voor vettel aan de testtijden te zien ( ja ik weet heus ook wel dat die tijden niet echt representatief zijn), hoe het in de races zal zijn.. volgens mij heeft Bourdais wel de bovenhand qua ervaring.. ik gok dat ze aan elkaar gewaagd zullen zijn..

supersteven

volgens mij gaan ze even goed zijn.
let the sunshine shine in your heart

TimoGlockfan

In de testsessie op Jerez vandaag zat er 4 seconden verschil tussen Bourdais en Vettel. :o
Timo's nieuwe helm.

scho0634

En als er zoveel verschil tussenzit, gaat er bij jou geen belletje rinkelen dat ze beide misschien met andere dingen bezig waren ;)?

Tim C

En als Vettel 50 rondjes reed, Bourdais er meer dan 80, zou het dan niet kunnen zijn dat er regen in het spel was en dat Vettel's dag er vroeger op zat? ;)

TimoGlockfan

Vettel 50 versus Bourdais 51 (maar ze waren uiteraard met andere dingen bezig)
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Daarom. Hecht nou echt maar geen enkele waarden aan testtijden. Aan het begin van het jaar staat alles weer zoals het altijd staat.

Ferrari 2010

Dit is duidelijk een het eerste jaar dat je de wintersessies volgt, geloof me, die tests zeggen totaal niets. Teams kunnen gerust de schijn ophouden dat ze traag zijn terwijl ze snel zijn, of omgekeerd. Eén snel rondje eruitpersen is zo moeilijk niet. De eerste testsessie van het seizoen waarvan je kan zeggen dat je je er ietwat op kan baseren, is de zaterdagtraining in Melbourne ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

#23
Uiterraard volg ik de wintersessies al jaren, ik vroeg me gewoon af hoe het kwam?
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 17 januari 2008 - 17:15:43
Uiterraard volg ik de wintersessies al jaren, ik vroeg me gewoon af hoe het kwam?

Gewoon omdat elke rijder met zen eigen ding bezig is, en sommige teams bovendien nog eens hun eigen spel spelen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 januari 2008 - 19:00:38
Citaat van: TimoGlockfan op 17 januari 2008 - 17:15:43
Uiterraard volg ik de wintersessies al jaren, ik vroeg me gewoon af hoe het kwam?

Gewoon omdat elke rijder met zen eigen ding bezig is, en sommige teams bovendien nog eens hun eigen spel spelen ;)
Okee ;)
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Hij deed het toch zeer goed!

meatball

Ja mij heeft hij ook positief verrast :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Prima debuut. Op zich niet verassend, want in Amerika bleek al dat het natuurlijk geen koekebakker is.

Maar zelf denk ik dat het talent van Vettel iets hoger ingeschat moet worden. Maar we zullen zien.

Folkert

Prima dibuut, maar ik ben niet zo gecharmeerd van Bordais. Vooral zijn arrogante houding staat me tegen. Dat hij goed kan sturen staat vast, maar denk dat Vettel toch 3 tandjes beter is.
Bourdais gaat het wel winnen op ervaring en slim rijden. Zoals deze race al duidelijk is geworden wist Bourdais dus goed uit de sores te blijven.

Maar van mij mag hij weer terug naar VS en daar de natte wind uit hangen.
Trotse vader van Rosalie(L)