Sebastien Bourdais

Gestart door meatball, 02 januari 2008 - 21:46:41

« vorige - volgende »

Is Bourdais beter dan Vettel

Ja hij gaat als Champcar kampioen veel beter zijn dan Vettel
1 (5.3%)
Ongeveer even goed
7 (36.8%)
Hij wordt de volgend Champcar racer die flopt in de f1
11 (57.9%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 22 januari 2008 - 21:46:41

Doefie

Bourdais heeft het voordeel dat hij heeft leren rijden zonder tractiecontrole en tot in november met een handmatige versnellingsbak rondreed. Dat werd ook duidelijk in Australiƫ: veel coureurs hadden last om zich aan te passen aan het rijden zonder tractiecontrole, Bourdais niet.

Erg jammer dat zijn motor het begeven heeft op amper drie rondjes van het einde.

TimoGlockfan

Gewoon een meer dan degelijke coureur.
Timo's nieuwe helm.

KVDracer

Bourdais is een goede rijder e. Als je zoveel keer Champcar kampioen wordt, dan kun je wel degelijk met een wagen overweg. Alleen, hij is niet zo klaargestoomd voor de F1 als de huidige jonge generatie. En dat is een beetje zijn probleem geweest, net zoals de andere F3000 kampioenen uit zijn tijd.

bogief1

Daarmee reed hij zo goed.
Waarmee ik geen afbreuk op z'n prestatie's wil geven  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Yep, het was me niet opgevallen, al lag hij voor mijn gevoel inderdaad 'ineens' vierde. Maar goed, ik had niet gedacht dat hij daarbij blijkbaar hulp had gekregen.


meatball

Bourdais toch blijkbaar zeker zo goed als Vettel,dat verbaast me een beetje
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Verbaast mij helemaal niet :) Bourdais is niet voor niks viermaal op rij Champ Car-kampioen. Ook hier in Europa was hij zeker een hele sterke coureur, bewijst zijn titel in de destijds Formule 3000.

TimoGlockfan

Bourdais duidelijk beter dan Vettel die ze mogen kicken na 3 gp's veruit (samen met sutil) de schlemiel van het wk.
Vervangen door andere degelijke coureurs!!!
Timo's nieuwe helm.

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 06 april 2008 - 21:23:08
Bourdais duidelijk beter dan Vettel die ze mogen kicken na 3 gp's veruit (samen met sutil) de schlemiel van het wk.
Vervangen door andere degelijke coureurs!!!
Wow, das wel duidelijk dat jij een Toyota-fan bent, je volgt helemaal hun manier van denken over personeel aannemen en vooral ontslagen. Glock: eerste race uitgeschakeld door eigen fout, Maleisiƫ: er iemand op hem achterin gereden, maar hij is uitgevallen, hoe dat is gebeurd maakt niet uit. Bahrein: 30 seconden ofwel 0,5 seconde per lap achter teammaat, klungelaar! Buiten die handel, prutser!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Bourdais doet het heel erg goed hoor, heel jammer wat gisteren gebeurde.
Ik geef hem op dit moment lichtjes het voordeel t.o.v Vettel, snap echt niet dat ze bij Toro Rosso twijfelen aan hem.
Nuja de laatste gp's heeft ie de twijfel weggenomen.
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 15 september 2008 - 17:57:20
Ik geef hem op dit moment lichtjes het voordeel t.o.v Vettel,
U zei?
Is Vettel een te grote concurrent van Glock ofzo?! ;)

Doefie

In Monza zat er (opnieuw) een podiumplaats in, moest hij gestart zijn ... Jammer, zeer jammer.

jandr

Bourdais? Wat heeft die al laten zien dit seizoen?? Het is een nieuwe Zanardi (come-back bij Williams), buiten die handel!