Wat hebben jullie gekregen met Kerstmis?

Gestart door TheIceman, 25 december 2007 - 00:16:08

« vorige - volgende »

TheIceman

Citaat van: FerrariMan op 26 december 2007 - 10:30:02
Totdat je met de eerste de beste update van Apple terug 'gelocked' wordt. Nu kan je zeggen, 'gewoon niet updaten', maar voor een toestel van die prijs wil ik graag ook wat updates.  :)
Ik kreeg een keurig briefje met de tekst 'geen updates'. Bovendien hoefde ik het niet zelf te betalen

Ferrari 2010

Ik vraag me gewoon af wat je als 11-jarige in godsnaam met een IPhone kan, buiten wat mee gaan stoefen bij de vriendjes uiteraard :P Zo'n ding is in de eerste plaats toch gemaakt voor zakenmensen en anderen die het vanwege hun beroep ten volle benutten, of zit ik er dan naast? Kzou het nu ook wel graag hebben, maar als ik kan kiezen tussen een IPhone of een simpele SamSung gsm zoals ik nu heb, kies ik toch liever mijn GSM. Gewoon al de prijs en dus het veel grotere risico op diefstal, of gewoon als je hem laat vallen ofzo. Met mijn gsm ga ik losjes om, maar met een toestel van 500 euro in men zak zou ik niet snel zotte dingen gaan doen...

Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 13:50:50
Citaat van: FerrariMan op 26 december 2007 - 10:30:02
Totdat je met de eerste de beste update van Apple terug 'gelocked' wordt. Nu kan je zeggen, 'gewoon niet updaten', maar voor een toestel van die prijs wil ik graag ook wat updates.  :)
Bovendien hoefde ik het niet zelf te betalen
Zou anders wel een héél vreemd cadeau zijn  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

De boxen van Hannibal Lecter en Indiana Jones

TheIceman

Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit

meatball

Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 20:09:34
Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit
Ik zou iemand van wie ik zulke geschenken kreeg geen sukkel noemen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

amp

Citaat van: meatball op 26 december 2007 - 20:41:10
Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 20:09:34
Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit
Ik zou iemand van wie ik zulke geschenken kreeg geen sukkel noemen

getuigt inderdaad van heel weinig respect... :/

voor mijne kerst heb ik een nieuw lief gekregen yay

razzle_dazzle

Precies een dure kerst geweest voor sommige ouders  ;D. Ikzelf was tevreden met mijn gsm (Nokia 2610) in cadeauverpakking en het overige gekregen geld. Nu ja, hoe ouder je wordt, hoe minder je krijgt  :-\. Nietwaar Eric, Alan,...? :P

McChouffe

Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 20:09:34
Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit

Iemand die zijn vader een sukkel noemt omdat hij een iPod krijgt is een verwend nest.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 27 december 2007 - 08:53:20
Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 20:09:34
Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit

Iemand die zijn vader een sukkel noemt omdat hij een iPod krijgt is een verwend nest.

Precies

Doefie

Citaat van: amp op 26 december 2007 - 21:07:09
voor mijne kerst heb ik een nieuw lief gekregen yay

Gaven ze die ook weg in de winkel? En hoe was de verpakking 8)

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 27 december 2007 - 09:03:52
Citaat van: McChouffe op 27 december 2007 - 08:53:20
Citaat van: TheIceman op 26 december 2007 - 20:09:34
Vandaag ben ik ook nog bij mijn vader geweest.
Een mooi t-shirt om in te tennissen, en VERDOMME een iPod. Die sukkel wist niet dat ik een iPhone kreeg waar uiteraard een iPod opzit

Iemand die zijn vader een sukkel noemt omdat hij een iPod krijgt is een verwend nest.

Precies
Ik vind hem geen sukkel, ik gebruik eigenlijk nu de iPod meer dan de iPhone. Er staan na 1 avond 1108 nummers op. Precies de halve Top 2000 en nog wat andere.

Doefie


TheIceman


Eric

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 december 2007 - 23:38:46
Precies een dure kerst geweest voor sommige ouders  ;D. Ikzelf was tevreden met mijn gsm (Nokia 2610) in cadeauverpakking en het overige gekregen geld. Nu ja, hoe ouder je wordt, hoe minder je krijgt  :-\. Nietwaar Eric, Alan,...? :P

idd....maar jullie tijd komt nog  ;) ;D
hahahaaa