Wie is wie (5)

Gestart door Doefie, 17 december 2007 - 12:43:12

« vorige - volgende »

Doefie

Na het lange wachten, de onthulling!

1. Wie is Bruno?
Bruno is Bruno Cabooter, woonachtig in het noorden van Antwerpen net tegen de Nederlandse grens. 43 jaar oud en gek op alles wat door een motor aangedreven word. Zelfs al is het een stoommachine. Getrouwd en fiere papa van Femke, dochtertje van +- 2.5 jaar oud.

2. Wat doe je van werk / hobby?
Werkzaam op een chemisch bedrijf net naast mijn deur, nou ja, op een 10-tal kilometers toch. BASF, door de meesten gekend van de videotapes maar die maken ze al een tijdje niet meer. Divisie is verkocht aan EMTEC.

Hobby's: begonnen met modelbouw -> competitie snelheid K1 electrobootjes, maar dat is al zeker een 25 tot 27-tal jaartjes geleden. Ook nog met de motor (iemand bekend met de Yamaha RD cup misschien?) ook al héél lang geleden. Dan even wat minder geweest wegens te drukke agenda. Ondertussen wel wat kunnen bezig houden met autosport achter de schermen en dan bedoel ik onder andere mee mecanieker spelen enz tijdens races. Maar plots werd het me té sterk en moest ik terug zelf wat doen. Dat werd dus karten, van +- 93 tot een paar jaar terug outdoor races gereden met de kart. 2-takt, elk kampioenschap werd meer dan de helft van de races destijds op straatcircuits verreden. SUPER gewoon! (sorry, ben er nog vol van). Ondertussen wegens tijds- en andere gebreken (volcontinu shift, zelf huis gebouwd, enz) ligt het karten op een héél laag pitje. Heb me wel een paar jaar ingezet om dé kartsite van België namelijk kartgrid.be te ondersteunen maar ben daar tot mijn grote spijt onlangs mee gestopt.

Ook onder andere omdat ik met een webshop voor karts en onderdelen gestart ben waar weer een pak tijd in kruipt. Ondertussen wel nog bezig met de autosport te volgen in België, klassements-verantwoordelijke karting voor de VAS (Vlaamse AutoSport Federatie) en zetelend in PAK Antwerpen.

Hier stop ik met opnoemen want heb eigenlijk al meer verteld dan ik eigenlijk ooit kwijt wilde en toch is er nog meer... Anders wordt het wel echt een grote posting vrees ik. ;-)

3. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Eigenlijk via Google, was op zoek naar iets over de F1 (wat weet ik niet meer) en dus zo hier terecht gekomen. Was eigenlijk ook omdat de verslaggeving op BBC er een paar jaar later mee ging stoppen had ik vernomen en ik zocht andere betrouwbare bronnen in verband met autosport. Mijn grootste probleem is dat ik héél vergeetachtig ben, iets waar ik echt zeker over ben herinner ik me wel direkt maar vraag me bijvoorbeeld wie er wanneer welke races gewonnen heeft in de F1 dit jaar en alhoewel ik het wel degelijk gevolgd heb zou ik het niet in detail kunnen zeggen.

Op jullie forum zitten er kerels die daar wonderwel wél in slagen (wandelende biblio's) en daar heb ik het grootste respect voor.

Heb me ook op het forum tot mijn spijt al een hele tijd niet meer laten zien maar ik kon het niet meer opbrengen om telkens opnieuw de hoop topic's te volgen en te antwoorden want dat werd bijna een full-time job. ;-) De levendige pro-anti discussies waren eigenlijk ook wel een reden om me wat low-profile te houden.

De nieuwsitems daarentegen volg ik nog elke dag op F1pits als het me lukt. Er staat net genoeg op en dat is goed, té veel info is nooit leuk want zo raak ik de draad weer kwijt. Net zoals jullie in deze posting misschien.

4. Hoe lang kijk je al Formule 1 en wat betekend het voor u?
Kan me niet meer herinneren van wanneer ik het al volg maar dus al héél lang. Zeker al van van voor het Senna tijdperk. Het beteked héél veel voor me omdat ik vind dat de F1 toch wel de top van de autosport is. Alhoewel karting ook best onderschat word.

5. Is er nog andere autosport die je volgt buiten de Formule 1, of interesseert het u niet zo?
Vroeger onder andere BTTC en de diverse motorsporttakken die op de weg verreden werden maar nu eigenlijk enkel nog de F1 en MotoGp.

Doefie

#1
De drie keuzes van FerrariMan waren Bruno, Geert en Luc. Bruno kende ik ook al van op Kartgrid.be, en wist dat het makkelijker zou zijn dan de twee anderen. Geert is hier al een hele tijd niet meer geweest, en Luc ... tja, is al van half 2006 geleden.

Bruno is de derde die mij aangeduid heeft, daarna de tweede keuze die ook al twee keer is aangevraagd; Tim C.

Ferrari 2010

Ja, als je die drie namen opgeeft ;D ;D Overigens, wie is nu de volgende? Als ik het goed begrijp passen jij en Tim?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Volgende ben ik (mensen willen dat blijkbaar ook  ;D), dan Tim.

FerrariMan

Ik wist dat Bruno wel te strikken was.  ;)