Kovalainen naar McLaren

Gestart door TheIceman, 14 december 2007 - 17:59:12

« vorige - volgende »

Doet Kovalainen er goed aan om naar McLaren te gaan.

Ja, zeer goede zet.
11 (57.9%)
Ja, al zal hij niet de eerste rijder zijn.
7 (36.8%)
Nee, hij zal 2e viool gaan spelen, en ten ALLE tijden helper van Hamilton moeten zijn.
1 (5.3%)
Nee, hij is na een jaar weer weg.
0 (0%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

TheIceman

Kovalainen gaat dus naar McLaren. Hij gaat op het stoeltje zitten naast, wie anders, dan Lewis Hamilton. Het schijnt dat Kovalainen een langetermijncontract heeft gekregen, en dus niet als vervanger voor Alonso wordt aangesteld omdat ze niks beters konden vinden. Heeft Kovalainen een goede keuze gemaakt.

O ja, speciaal voor Ferrari 2007 de bron: www.formule1.nl  ;)

Tim C

Opnieuw, we hebben hier ook een nieuwsonderdeel  >:(

TheIceman


Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 14 december 2007 - 17:59:12
Kovalainen gaat dus naar McLaren. Hij gaat op het stoeltje zitten naast, wie anders, dan Lewis Hamilton. Het schijnt dat Kovalainen een langetermijncontract heeft gekregen, en dus niet als vervanger voor Alonso wordt aangesteld omdat ze niks beters konden vinden. Heeft Kovalainen een goede keuze gemaakt.

O ja, speciaal voor Ferrari 2007 de bron: www.formule1.nl  ;)
Man, ten eerste ben je een laatkomer want het is al lang gemeld op het forum, bovendien is dit allemaal Silly Season, 0,0% reden dus om hier een nieuw topic voor te openen. En ten tweede: ik ben absoluut niet de enige die naar bronnen vraagt, en ik vraag er ook terecht naar. Iedereen post naar hartelust op het forum wat de eerste de beste site speculeert als waarheid, 50% van de berichten waar ik een bron bij vraag, zijn achteraf gezien fout, dit kan je vaak op voorhand afleiden uit de bron...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Hou het tof! Hij maakt een poll over een bevestigde transfer op de rijdersmarkt. Heeft helemaal niets te maken met Silly Season.

Voor Kovalainen een goede zet, al zal hij Hamilton niet overtreffen. Na zijn vertrek bij Renault was McLaren toch z'n beste optie. Ook voor McLaren was Kovalainen de beste optie nadat het duidelijk was dat Rosberg niet zou komen. En: weer een Fin bij McLaren! :)

_Makke_

In mijn ogen een goeie zet voor beide partijen. Heikki had de keuze tussen Toyota en McLaren. Dan zal hij bij McLaren meer kans maken op succes dan bij Toyota. En nadat de piste Rosberg verlaten werd, was Heikki in mijn ogen ook de beste keuze die McLaren kon maken.

Voor de rest toont dit volgens mij wel aan dat McLaren 2 competitieve piloten wil. En dat ze geen piloot 1 en piloot 2 aanduiden. Moest dit het geval zijn hadden ze wel voor de regelmatige Pedro gekozen, in plaats van Heikki.

Hopelijk kan hij hetzelfde neerzetten als Mika en Kimi. Er was eens 1 jaar geen fin in het team, en het was meteen boel. :D

amp

Voor beide partijen is dit wel de beste keuze denk ik hé. 'k Ben echt benieuwd wat Kovalainen ons gaat laten zien, als de mp4-23 net zo betrouwbaar en snel is als de mp4-22.


alonsolover

Ik ben benieuwd naar de mp23 maar ik geloof niet dat hij zo snel zal zijn

Tim C

Hij zal op z'n minst 6 tienden trager zijn dan anders ;)

meatball

Ik verwacht toch minstens dat Kovalainen een race of twee wint,maar voor de titel zie ik hem zeker niet gaan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 16 december 2007 - 12:21:18
Hij zal op z'n minst 6 tienden trager zijn dan anders ;)
En de Renault 6 tienden sneller. Als je dat samen neemt, dan worden Alonso en Renault wereldkampioen, jeeeeeeeeuuuuuuujjjjjjjj!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Citaat van: Ferrari 2007 op 16 december 2007 - 15:24:44
Citaat van: Tim op 16 december 2007 - 12:21:18
Hij zal op z'n minst 6 tienden trager zijn dan anders ;)
En de Renault 6 tienden sneller. Als je dat samen neemt, dan worden Alonso en Renault wereldkampioen, jeeeeeeeeuuuuuuujjjjjjjj!!!

of piquet Jr. ;D

Icecognito

nog n fin bij mclaren, hoop dat ie het net zo goed als Mika en Kimi gaat doen. Ik denk dat ie boven Hamilton gaat eindigen, zolang ie het maar niet te bont voor Kimi maakt!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

TheIceman

Citaat van: Icecognito op 16 december 2007 - 17:19:44
nog n fin bij mclaren, hoop dat ie het net zo goed als Mika en Kimi gaat doen. Ik denk dat ie boven Hamilton gaat eindigen, zolang ie het maar niet te bont voor Kimi maakt!
Welkom! ;)

Icecognito

Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!