Wat is jullie Top 3?

Gestart door Supermariobros, 14 december 2007 - 09:56:33

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Misschien ben ik paranoia, maar volgens mij is het gewoon een vervolg van het angstoffensief dat Donna tegen Q-music aan het voeren is...Donna kampt met een serieus imagoprobleem en verliest meer en meer luisteraars aan Q. In fase 1 werden zogezegde hippe personen binnengehaald (dieje van StuBru: Ben Roelandts?), fase 2 was de 'aanpassing aan de noden van de luisteraar' zoals bv het verschuiven van de top 2000 en fase 3 is van dat oubollige imago afgeraken door bv eens geen Queen op nummer 1 te hebben...


Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 16 december 2007 - 14:56:34
Misschien ben ik paranoia, maar volgens mij is het gewoon een vervolg van het angstoffensief dat Donna tegen Q-music aan het voeren is...Donna kampt met een serieus imagoprobleem en verliest meer en meer luisteraars aan Q. In fase 1 werden zogezegde hippe personen binnengehaald (dieje van StuBru: Ben Roelandts?), fase 2 was de 'aanpassing aan de noden van de luisteraar' zoals bv het verschuiven van de top 2000 en fase 3 is van dat oubollige imago afgeraken door bv eens geen Queen op nummer 1 te hebben...


Dat 2de doen ze meer kwaad dan goed mee, tijdens de top hebben ze duizenden mails (ff overdrijven) voorgelezen van mensen die het goed vonden dat de top verschoven werrd. Echter, iedereen die ik ken vind het stom, ik was vrijdag ij men coiffeur en die zei hetzelfde, iedereen waarmee hij erover had gesproken vond het beter als het met oudjaar eindigde. Ze verbergen dus de negatieve reacties van vele personen, want ik geloof niet dat ze niet minstens evenveel negatieve reacties hebben binnengekregen.
En het 3de punt, dat doen ze niet zelf hé, dat doen de luisteraars ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Jah want de wereld zit altijd zo eerlijk in mekaar? Het past toevallig toch perfect bij het nieuwe plaatje van herboren nieuwe zender...na 15 jaar plots geen queen meer op 1. Ofwel is serieus anti-Queen gestemd ofwel krijgt summer of 69 plots een enorme boost...'k blijf het verdacht noemen  :).

Een tweetal jaren geleden werd door de mannen van zatte vrienden overigens een oproep gedaan om zoveel mogelijk op 'The Final Countdown' en andere fout nummers te stemmen, wat serieuze verschuivingen binnen de top 100 veroorzaakte. Donna rook onraad en besloot meer dan de helft van die stemmen uit te wissen...enfin, khoef er geen tekeningske bij te maken e.

Ferrari 2010

summer of '69 staat al enkele jaren in de top 3, zo'n enorme boost is dat niet. En doordat velen vonden dat queen lang genoeg op 1 had gestaan...
Dat van zatte vrienden, dont know, mar idd enkele jaren terug zeiden ze wel iets van ongeldige stemmen op the final countdown. Hoe het exact zat weet ik niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Bij de Tijdloze stemden ze enkele jaren geleden massaal op Er staat een paard in de gang van André van Duin.  :D ;D

supersteven

verandering in mijn top 3

1 helter skelter - the beatles
2 meisjes - raymond van het groenewoud
3 hallelujah - jeff buckley

hiervan ken ik de naam van de artiesten wel ;)
let the sunshine shine in your heart

McChouffe

Kabouter Plop - De kabouterdans
Bob de bouwer - Theme song
Piet Piraat - Piet Piraat lied

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 18 december 2007 - 16:18:17
Kabouter Plop - De kabouterdans
Bob de bouwer - Theme song
Piet Piraat - Piet Piraat lied

Hoe? Petra met 'in een klein stationnetje' staat er niet tussen?

meatball

1  3 Doors Down - Kryptonite
2  Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
3  System Of A Down - Toxicity
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

1- one - Metallica
2 - one - U2
3 - London's calling - 3 doors down

Jasper

Shine On You Crazy Diamond staat in de Tijdloze! :D :D

Jasper

Comfortably Numb staat er ook in, een goed jaar voor Pink Floyd blijkbaar en volgens mij gaat Wish You Were Here in de top-15 staan.

Doefie

Ze verdienen het ook om er tussen te staan :)

Jasper

Geen top-15 maar toch een 17de plaats voor Wish You Were Here, 5 plaatsen gestegen. :)

Supermariobros

De Top 3 bleef ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar:

1. Smells like teen spirit - Nirvana
2. Mia - Gorky
3. One - Metallica