Williams

Gestart door Karre, 25 oktober 2007 - 14:02:32

« vorige - volgende »

Rijdt Rosberg nog voor Williams volgend jaar?

Ja
Neen
Eerst Alonsos beslissing afw8en

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 09 december 2007 - 13:48:31
Citaat van: Ferrari 2007 op 06 december 2007 - 21:01:54
Citaat van: Karre op 06 december 2007 - 15:47:37
Rosberg wil met Williams doen, hetgeen wat Michael met Ferrari heeft gedaan. Zal het hem lukken? Wat denken jullie?
Euj, van waar haal je dat? Bron? Als hij dit daadwerkelijk gezegd heeft, dan is hij aan het zweven. Vaak vergeet men hoeveel man tesamen met Schumacher naar Ferrari zijn getrokken

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6656

Daar staat gewoon dat hij liever met Williams kampioen wil worden dan met een wagen die reeds top is. Jouw zin kwam naar mij over van dat hij het eens zou gaan fixen, maar zo heeft hij (en jij wsl ook) het niet bedoeld.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Williams bevestigt: Rosberg verlengt contract
Nog twee seizoenen Williams


[09-12] Nico Rosberg heeft zijn contract bij Williams met twee jaar verlengd tot eind 2009. Dit heeft het team bevestigd. De Duitser vertrekt dus echt niet naar McLaren om Fernando Alonso op te volgen. Rosberg: ,,Ik moet geduld hebben."


Rosbergs toekomst ligt bij Williams.Rosberg vertelt in een interview met Bild am Sonntag over zijn nieuwe deal, waarna een Williams-woordvoerder het nieuws tegenover FORMULE 1 RaceReport heeft bevestigd. ,,Klopt", is zijn korte maar krachtige reactie.

,,Ik blijf nog twee jaar bij Williams en ben daar erg blij mee", zegt de coureur over zijn verbeterde contract. ,,Williams heeft me een verbeterd verdrag aangeboden. Dat heb ik geaccepteerd. Nu ben ik de eerste coureur in een erg goed team."

Williams mag dan een 'erg goed team' zijn, tot de absolute top behoort de renstal de laatste jaren niet. Toch heeft de 22-jarige Rosberg besloten bij te tekenen. ,,Natuurlijk had ik mezelf voor McLaren kunnen zien rijden in 2008, maar ik had mezelf net zo goed in een Ferrari zien zitten. Iedere jonge coureur wil winnen. Daar ben ik niet anders in."

Hij vervolgt: ,,Maar ik heb het gevoel dat ik nog even geduld moet hebben, zoals velen. Er zijn slechts een paar uitzonderingen op die regel zoals bijvoorbeeld Lewis Hamilton. Hij slaagt er wel in meteen te winnen. Mika Hakkinen niet, hij moest zes jaar wachten op zijn eerste zege."

Recent heeft Rosberg al eens gezegd dat hij Williams weer races wil laten winnen.


FerrariMan

Een goede beslissing lijkt me.