Schumacher bezorgt taxichauffeur rit van zijn leven

Gestart door DerMika, 11 december 2007 - 22:10:25

« vorige - volgende »

robbert

als ik hier sommige hun post lees, dan lijkt het wel dat schumacher eigenlijk met een rijdende doodskist gereden heeft en door de bochten gevlamt heeft. Hij heeft dus volgens anderen als een zot gereden. Maar wij Belgen rijden altijd de juiste snelheid. Als ik op de autosnelweg 120 rijd en er rijdt iemand ongeduldig achter mij, dan denk ik dat het Schumacher is. Ik moet opzij want hij brengt mijn leven in gevaar.

Dat is toch wat ik kan uitmaken uit anderen hun post over die taxirit

Karre

Mag ik de forumbeheerder vragen dit topic af te sluiten, ik heb nog nooit zoveel zever geweten over iets dat totaal niets met F1 te zien heeft. Toen Montoya in Duitsland werd geflitst aan meer dan 200 km/h werd dat als logisch aanzien, de 7voudig WK rijdt volgens de regels en mensen beginnen met een beschuldigende vinger te wijzen dus aub, sluit dit topic af!

robbert

groot gelijk karre, stel dat het nu een alonso of een hamilton was, dan zou men nog mee kunnen lachen maar het is een 7 voudige wereldkampioen en ze maken van een mug een olifant

meatball

Citaat van: robbert op 16 december 2007 - 17:28:07
groot gelijk karre, stel dat het nu een alonso of een hamilton was, dan zou men nog mee kunnen lachen maar het is een 7 voudige wereldkampioen en ze maken van een mug een olifant
Onmogelijk,geen enkele taxischaufeur die zijn stuur afgeeft aan die 2 pipo's :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 16 december 2007 - 17:07:12
Mag ik de forumbeheerder vragen dit topic af te sluiten, ik heb nog nooit zoveel zever geweten over iets dat totaal niets met F1 te zien heeft. Toen Montoya in Duitsland werd geflitst aan meer dan 200 km/h werd dat als logisch aanzien, de 7voudig WK rijdt volgens de regels en mensen beginnen met een beschuldigende vinger te wijzen dus aub, sluit dit topic af!
Vragen staat vrij, maar of hij dat gaat doen, betwijfel ik echter. Ieder zijn mening, das de basis van een forum, en in de winter is er al zo weinig F1 om over te zeveren :P Het mag duidelijk wezen dat er hier zijn die van een mug een olifant makebn, het zij zo. Misschien is een verplaatsing naar 'andere onderwerpen' (of eventueel andere autosport :)) wel terecht :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2007 op 16 december 2007 - 17:49:49
Vragen staat vrij, maar of hij dat gaat doen, betwijfel ik echter. Ieder zijn mening, das de basis van een forum, en in de winter is er al zo weinig F1 om over te zeveren :P Het mag duidelijk wezen dat er hier zijn die van een mug een olifant makebn, het zij zo. Misschien is een verplaatsing naar 'andere onderwerpen' (of eventueel andere autosport :)) wel terecht :)
Jah man, andere autosport: Racen auf die Deutsche Autobahn.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Vandaag reed een bende vandalen rond in het Wembley stadion!

Eén van hen sloeg er zelfs in om de penaltystip eruit te rijden, ik hoop dat ze allemaal den bak in gaan! >:(

TheIceman

Citaat van: Tim op 16 december 2007 - 19:56:02
Vandaag reed een bende vandalen rond in het Wembley stadion!

Eén van hen sloeg er zelfs in om de penaltystip eruit te rijden, ik hoop dat ze allemaal den bak in gaan! >:(
Dat zou dan kunnen zijn: Racing in the English stadiums!

FerrariMan

Jawadde, die taxi moet nogal een achterbank gehad hebben...het halve forum zat precies mee in de wagen.

TheIceman

Citaat van: FerrariMan op 16 december 2007 - 22:38:08
Jawadde, die taxi moet nogal een achterbank gehad hebben...het halve forum zat precies mee in de wagen.
Het was een Hummer H5 met een taxibordje erop :D

robbert

Citaat van: FerrariMan op 16 december 2007 - 22:38:08
Jawadde, die taxi moet nogal een achterbank gehad hebben...het halve forum zat precies mee in de wagen.
nu weet ik hoe men weet dat hij zo overdreven en gevaarlijk reed. Ze waren allemaal mee, gelukzakken!!!!


Ferrari 2010

Die taxi had ruimte zat mannen, tuurlijk kon iedereen erbij. Kijk maar eens naar de foto op http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/107768/2007/12/18/Schumi-s-taxichauffeur-krijgt-rijtraining.dhtml
;D ;D Wie gelooft dat je daarmee zo eenvoudig de verkeersregels zwaar kunt overtreden, mankeert zelf iets hoor ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2007 op 18 december 2007 - 11:21:29
Die taxi had ruimte zat mannen, tuurlijk kon iedereen erbij. Kijk maar eens naar de foto op http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/107768/2007/12/18/Schumi-s-taxichauffeur-krijgt-rijtraining.dhtml
;D ;D Wie gelooft dat je daarmee zo eenvoudig de verkeersregels zwaar kunt overtreden, mankeert zelf iets hoor ;D

die denken dan allemaal dat ze de slimste zijn en alles beter weten

FerrariMan

Zeg jongens, ik heb nog zo'n gevaarlijke zot gevonden!!

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF18122007_038


Een vice-kampioen onwaardig, zeg ik u!