Scholieren protesteren

Gestart door TheIceman, 09 december 2007 - 16:35:18

« vorige - volgende »

TheIceman

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ik wil toch ff weten wat jullie nou eigenlijk van die stakingen vonden. Vooral wil ik dat weten omdat ik zelf ook heb mee gestaakt.

Ferrari 2010

Dat men hier in België meestaakte, is gewoon de dikste bullshit. Dat men in Nederland staakt, ik weet niet hoe het daar zit maar daar heeft men wel meer lesweken als in België, dus misschien dat het daar wel terecht was, ik ken de situatie niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Meer lesweken dan in België? ;D Pakt dat ze daar in het laatste jaar al een maand vroeger gedaan hebben als wij.

Ferrari 2010

Ok, het laatste jaar, maar de rest? Ze hebben het er veel makkelijker, dat wel, voor zover ik weet hebben zij amper examens, maar verder hebben ze doorgaans 1.5 maanden grote vakantie tegenover wij 2, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: TheIceman op 09 december 2007 - 16:35:18
Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ik wil toch ff weten wat jullie nou eigenlijk van die stakingen vonden. Vooral wil ik dat weten omdat ik zelf ook heb mee gestaakt.
Als je ze hier vraagt waarom ze 'staken' weten ze niet waarom. Zegt genoeg...
Juan

Ferrari 2010

Enkele jaren geleden was er in België ook de zogenaamde zitstaking, iedereen zou op de speelplaats blijven zitten na de pauze, maar waarom? Staken, hoooh, het klinkt stoer dus ik doe mee, zo denken degenen die daaraan meedoen, want 99% weet niet eens waarom ze het doen, en als ze het al weten dan slaagt hun verantwoording op niks. Staken op scholen = bullshit, zeker als men zich er op lagere scholen mee gaat bezig houden, dan is het helamaal meelopen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.