Alonso naar renault

Gestart door bogief1, 07 december 2007 - 19:43:03

« vorige - volgende »

Karre

Mijn excuses mr f1today.nl was een dik half uur eerder  ;)

alonsolover

yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8)
;D ;D ;D

amp

Allé, bon, hopelijk is het dan Heikki dat naar McLaren gaat, want een Pedro de la Rosa zie ik toch niet goed zitten :s

(Natuurlijk had ik gehoopt op Rosberg, maarja, 't wordt zeker nog 2 jaartjes wachten nu).

_Makke_

Citaat van: amp op 10 december 2007 - 18:15:12
Allé, bon, hopelijk is het dan Heikki dat naar McLaren gaat, want een Pedro de la Rosa zie ik toch niet goed zitten :s

(Natuurlijk had ik gehoopt op Rosberg, maarja, 't wordt zeker nog 2 jaartjes wachten nu).

Heikki lijkt mij een zeer goede keuze. Zeker als ze dan niemand uit het team zouden nemen. Maar mij hoor je niet klagen als ze Pedro of Gary naast Lewis zetten. Iemand als Pedro mag dan wel niet zo "hip" zijn, hij is een degelijke, regelmatige piloot die zich loyaal gedraagt tov het team. Van zo iemand moet je geen Alonso capsone's verwachten. Mij maakt het niet echt uit eerlijk gezegt. Met Heikki, Pedro of Gary ben ik tevreden.

meatball

Citaat van: amp op 10 december 2007 - 18:15:12
Allé, bon, hopelijk is het dan Heikki dat naar McLaren gaat, want een Pedro de la Rosa zie ik toch niet goed zitten :s

(Natuurlijk had ik gehoopt op Rosberg, maarja, 't wordt zeker nog 2 jaartjes wachten nu).
Elke race die Pedro heeft gereden bij McLaren heeft hij toch tenminste voor spectakel en inhaalbewegen gezorgd.
Er zijn er slechtere die het langer in de f1 uithouden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McLaren_über_alles

Heeft iemand wat meer info over Kovalainen? In welke categorie kan hij geplaatst worden? Toptalent, aardige racer of te licht voor McLaren? Ook het feit dat hij weg moet bij Renault is precies niet echt een goed teken zeker?
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Tim C

Aardige racer met veel groeipotencieel.

Met Kovalainen en Hamilton heeft McLaren de GP2 kampioenen van 2005 en 2006 in huis.

scho0634

Het verrast mij ook enigzins dat Kova  weg moest, hoewel de geruchten al langer gingen. Heeft toch een verdienstelijk debuurjaar beleefd.

McChouffe

Citaat van: Tim op 10 december 2007 - 22:15:53
Aardige racer met veel groeipotencieel.

Met Kovalainen en Hamilton heeft McLaren de GP2 kampioenen van 2005 en 2006 in huis.

Zou McLaren het aandurven om twee piloten te kiezen die vorig jaar hun debuut maakten?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Het is geen combinatie Schumacher - Coulthard maar langs de andere kant is het ook geen Nakajima - Yamamoto combinatie.

Met de juiste begeleiding is dit een zeer sterk rijderspaar.

FerrariMan

Citaat van: Tim op 11 december 2007 - 12:21:30
Met de juiste begeleiding is dit een zeer sterk rijderspaar.
En daar blinken ze bij McLaren in uit.  :)

alonsolover

ik zie heikki in een mclaren zitten

Jasper

Toen het vertrek van Alonso werd aangekondigd, wou ik liever niet dat Kovalainen naar McLaren kwam, maar nu Rosberg onmogelijk is, is Kovalainen wel oké. Misschien is het ook niet zo dat Kovalainen weg moest bij Renault... misschien ligt hij al langer vast bij McLaren.

bogief1

Misschien kost een Piquet minder dan Kovalainen?

Kovalainen was trouwens geen kampioen in de Gp2, Rosberg is er in de laatste races nog overgesprongen  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

amp

Citaat van: meatball op 10 december 2007 - 21:41:00
Citaat van: amp op 10 december 2007 - 18:15:12
Allé, bon, hopelijk is het dan Heikki dat naar McLaren gaat, want een Pedro de la Rosa zie ik toch niet goed zitten :s

(Natuurlijk had ik gehoopt op Rosberg, maarja, 't wordt zeker nog 2 jaartjes wachten nu).
Elke race die Pedro heeft gereden bij McLaren heeft hij toch tenminste voor spectakel en inhaalbewegen gezorgd.
Er zijn er slechtere die het langer in de f1 uithouden.

Pedro zijn resultaten konden mij nochtans niet overtuigen..
En uiteraard zijn er slechtere die het langer in de f1 uithouden, maar die rijden dan ook niet voor McLaren.