EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 16 juni 2008 - 10:56:21
Citaat van: Supermariobros op 16 juni 2008 - 10:37:25en Italië moet absoluut winnen van de Fransen en zijn dan nog afhankelijk van wat Nederland doet.
Fout. Zelfs met 0-0 tussen Frankrijk en Italië kan Italië nog doorstoten.

Als Nederland wint van Roemenië, maar dan staan Italië en Frankrijk toch volledig gelijk? Nu elk 1 doelpunt voor en 4 tegen. En als het van de strafschoppen moet afhangen...

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 16 juni 2008 - 11:06:43
Citaat van: FerrariMan op 16 juni 2008 - 10:56:21
Citaat van: Supermariobros op 16 juni 2008 - 10:37:25en Italië moet absoluut winnen van de Fransen en zijn dan nog afhankelijk van wat Nederland doet.
Fout. Zelfs met 0-0 tussen Frankrijk en Italië kan Italië nog doorstoten.

Als Nederland wint van Roemenië, maar dan staan Italië en Frankrijk toch volledig gelijk? Nu elk 1 doelpunt voor en 4 tegen. En als het van de strafschoppen moet afhangen...

Als Roemenië met een verschil van 4 goals of meer verliest en Italië - Frankrijk eindigt op 0-0, gaat Italië door
omwille van een beter doelpuntensaldo.

Als Roemenië 3-0 verliest en Italië - Frankrijk is 0-0 dan hebben beide team een zelfde doelpuntensaldo
maar gaan de Italianen door naar de kwartfinales omdat ze een beter EURO 2008 kwalificatie co-efficiënt hebben.

janke

Hier het reglement. Overgenomen van teletekst.



[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Ingezonden brief: Zwitsers leven mee

De sfeer in Bern is enorm goed, vooral dankzij de Nederlanders. De gekte werkt zo aanstekelijk dat ook de Zwitsers geïnfecteerd raken met het Oranjevirus.

Ich war noch nie in den Nederlande. Ich bin Disponent in Bern bei den Postautobetriebe. Ich hatte viel mit euch zu tun! Was ich erlebte war geniel! Ihr seid echt gutes Volk. Sie hatten zig Tausend Fans transportiert. Auch am Freitag null problemo. Bern hat 135000 Einwohner . Und am Freitag hatten wir 150`000 Fans in Bern, und davon ca. 100`000 aus Holland. Alle Chauffeure und Poschi waren im Einsatz. Tag darauf konnte ich alle Fahrzeuge wieder einsetzen. Kein Vandalismus, keine Ausschreitungen, echt gmögig.

Und ich habe ein Filmchen: vom 9. Juni. Am 13 war es noch wilder! Vielen dank das es euch gibt!! Ich werde mal mit der Familien Holland besuchen kommen. Bern wirkt Wunder.

Wir hoffen dass die Holländer Europameister werden.

Gruss aus Bern!

Jürg Schenk



Ferrari 2010

Aan iedereen: posten in het Nederlands aub, zo kan ik het in ieder geval niet lezen ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik snap het ook niet maar zo stond het in De Telegraaf. ;)

Jasper

Ik ben nog nooit in Nederland geweest. Ik werk bij een postorderbedrijf in Bern. Ik heb veel met jullie te doen! Wat ik beleefd heb was geniaal! Jullie zijn echt een goed volk. Jullie zijn met duizenden fans naar hier gekomen. Ook vrijdag geen enkel probleem. Bern heeft 135.000 inwoners. En vrijdag waren er 150.000 fans in Bern, en daarvan ongeveer 100.000 uit Nederland. Alle chauffeurs en Poschi (?) waren in Einsatz (?) (ik denk dat hij bedoelt dat alle postwagens binnen stonden). De dag erna kon ik weer alle rijtuigen buiten zetten. Geen vandalisme, geen Ausschreitungen, echt gmögig.

En ik heb een filmpje: van 9 juni tot de 13de was het nog wilder! Bedankt dat jullie er zijn!! Ik zal eens met mijn gezin naar Nederland komen. Er gebeurt een wonder in Bern (dit heb ik waarschijnlijk helemaal fout :)).

We hopen dat jullie Nederlanders Europees kampioen worden.

Groeten uit Bern!

Jürg Schenk


Mijn Duits is ook niet wat het moet zijn. :)

Ferrari 2010

Thx Jasper, je Duits allessinds beter dan mijn Duits, ik versta daar nu es geen klop van ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Jasper op 16 juni 2008 - 15:47:38
Ik ben nog nooit in Nederland geweest. Ik werk bij een postorderbedrijf in Bern. Ik heb veel met jullie te doen! Wat ik beleefd heb was geniaal! Jullie zijn echt een goed volk. Jullie zijn met duizenden fans naar hier gekomen. Ook vrijdag geen enkel probleem. Bern heeft 135.000 inwoners. En vrijdag waren er 150.000 fans in Bern, en daarvan ongeveer 100.000 uit Nederland. Alle chauffeurs en Poschi (?) waren in Einsatz (?) (ik denk dat hij bedoelt dat alle postwagens binnen stonden). De dag erna kon ik weer alle rijtuigen buiten zetten. Geen vandalisme, geen Ausschreitungen, echt gmögig.

En ik heb een filmpje: van 9 juni tot de 13de was het nog wilder! Bedankt dat jullie er zijn!! Ik zal eens met mijn gezin naar Nederland komen. Er gebeurt een wonder in Bern (dit heb ik waarschijnlijk helemaal fout :)).

We hopen dat jullie Nederlanders Europees kampioen worden.

Groeten uit Bern!

Jürg Schenk


Mijn Duits is ook niet wat het moet zijn. :)

Dank je Jasper.

janke

Knap vertaald ;)  Alleen is het geen postorderbedrijf maar een busmaatschappij, hij en zijn collega's hebben duizenden Hollanders vervoerd zonder vandalisme en gesloopte bussen. Er was niks vernield. Echt gezellig. Alle (poschi) bussen waren aan het rijden.(einsatz). Voor de rest prima vertaald.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ah, iets andere betekenis dan. :) De dag erna heeft hij dus alle bussen weer gewoon kunnen laten rijden alsof er niets gebeurd was, bedoelt hij? :)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 16 juni 2008 - 17:22:52
Knap vertaald ;)  Alleen is het geen postorderbedrijf maar een busmaatschappij, hij en zijn collega's hebben duizenden Hollanders vervoerd zonder vandalisme en gesloopte bussen. Er was niks vernield. Echt gezellig. Alle (poschi) bussen waren aan het rijden.(einsatz). Voor de rest prima vertaald.
Dat maakt het verhaal al véél logischer. Ik vond al een beetje, wat heeft een man met een transportbedrijf er nu last van. Ok, vandalisme enzo misschien, maar als het om bussen en vervoeren van de Nederlanders gaat, dan is het veel logischer :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Inderdaad. ;D

Entschuldigung!

scho0634

Horen jullie ook eens van anderen hoe aardig wij eigenlijk zijn. Zelfs met twee of drie biertjes op.