EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

janke

Je hebt volkomen gelijk. Waarvoor mijn excuses.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2008 - 13:20:59
PERSOONLIJKE VETES WORDEN VANAF NU ONVERBIDDELLIJK VERWIJDERD DOOR MIJ!

PM JONGENS!
Damn, het voornaamste waarom ik dit topic volg, wordt dus in de toekomst verwijdert :(

Om toch maar een beetje on-topic te zijn: als Nederland slim is, dan laten ze Roemenië winnen. Dat is dan een tactisch spel. Smerig, maar verstaanbaar. grote concurrenten op een eerlijke manier uitschakelen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Ik denk ook niet dat Holland met de sterkste 11 gaat spelen. Er zijn ook nog Portugal en Spanje bijv. Dat zijn toch ook 2 goede teams. Holland is er nog lang niet.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 13:40:11
Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2008 - 13:20:59
PERSOONLIJKE VETES WORDEN VANAF NU ONVERBIDDELLIJK VERWIJDERD DOOR MIJ!

PM JONGENS!
Damn, het voornaamste waarom ik dit topic volg, wordt dus in de toekomst verwijdert :(

Om toch maar een beetje on-topic te zijn: als Nederland slim is, dan laten ze Roemenië winnen. Dat is dan een tactisch spel. Smerig, maar verstaanbaar. grote concurrenten op een eerlijke manier uitschakelen.
Ik denk echt niet dat Van Basten zomaar Roemenië zou laten winnen. Het zou geen goed doen aan de harmonie in het team. Ik zie ze gewoon winnen en zo zonder mentaal dipje de kwartfinales ingaan.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 14 juni 2008 - 14:28:25
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 13:40:11
Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2008 - 13:20:59
PERSOONLIJKE VETES WORDEN VANAF NU ONVERBIDDELLIJK VERWIJDERD DOOR MIJ!

PM JONGENS!
Damn, het voornaamste waarom ik dit topic volg, wordt dus in de toekomst verwijdert :(

Om toch maar een beetje on-topic te zijn: als Nederland slim is, dan laten ze Roemenië winnen. Dat is dan een tactisch spel. Smerig, maar verstaanbaar. grote concurrenten op een eerlijke manier uitschakelen.
Ik denk echt niet dat Van Basten zomaar Roemenië zou laten winnen. Het zou geen goed doen aan de harmonie in het team. Ik zie ze gewoon winnen en zo zonder mentaal dipje de kwartfinales ingaan.
Je kan ook gewoon alles geven en het laatste kwartier je kieper even naar het toilet late gaan :) Nuja, ik ken niet veel van voetbal hoor, maar een mentale dip, als je bewust verliest, dan geeft dat toch geen dip?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 15:37:25
Citaat van: FerrariMan op 14 juni 2008 - 14:28:25
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 13:40:11
Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2008 - 13:20:59
PERSOONLIJKE VETES WORDEN VANAF NU ONVERBIDDELLIJK VERWIJDERD DOOR MIJ!

PM JONGENS!
Damn, het voornaamste waarom ik dit topic volg, wordt dus in de toekomst verwijdert :(

Om toch maar een beetje on-topic te zijn: als Nederland slim is, dan laten ze Roemenië winnen. Dat is dan een tactisch spel. Smerig, maar verstaanbaar. grote concurrenten op een eerlijke manier uitschakelen.
Ik denk echt niet dat Van Basten zomaar Roemenië zou laten winnen. Het zou geen goed doen aan de harmonie in het team. Ik zie ze gewoon winnen en zo zonder mentaal dipje de kwartfinales ingaan.
Je kan ook gewoon alles geven en het laatste kwartier je kieper even naar het toilet late gaan :) Nuja, ik ken niet veel van voetbal hoor, maar een mentale dip, als je bewust verliest, dan geeft dat toch geen dip?

Als een doelman hoognodig naar het toilet moet, dan legt de scheidsrechter het spel even stil.  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 14 juni 2008 - 16:20:18
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 15:37:25
Citaat van: FerrariMan op 14 juni 2008 - 14:28:25
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 13:40:11
Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2008 - 13:20:59
PERSOONLIJKE VETES WORDEN VANAF NU ONVERBIDDELLIJK VERWIJDERD DOOR MIJ!

PM JONGENS!
Damn, het voornaamste waarom ik dit topic volg, wordt dus in de toekomst verwijdert :(

Om toch maar een beetje on-topic te zijn: als Nederland slim is, dan laten ze Roemenië winnen. Dat is dan een tactisch spel. Smerig, maar verstaanbaar. grote concurrenten op een eerlijke manier uitschakelen.
Ik denk echt niet dat Van Basten zomaar Roemenië zou laten winnen. Het zou geen goed doen aan de harmonie in het team. Ik zie ze gewoon winnen en zo zonder mentaal dipje de kwartfinales ingaan.
Je kan ook gewoon alles geven en het laatste kwartier je kieper even naar het toilet late gaan :) Nuja, ik ken niet veel van voetbal hoor, maar een mentale dip, als je bewust verliest, dan geeft dat toch geen dip?

Als een doelman hoognodig naar het toilet moet, dan legt de scheidsrechter het spel even stil.  ;)
Dan gaat hij gewoon achter zen net staan, het kan me niet schelen wat hij doet, zolang die Roemenen maar kunnen scoren :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

CitaatI Made A Mistake With Toni's Goal - Ref
Referee Tom Henning Ovrebo has admitted he "made a mistake" in disallowing Luca Toni's goal against Romania despite UEFA claiming he was right to rule the goal offside.

The Italy striker scored a perfectly legitimate goal on the stroke of half-time when the scoreline was still blank, but it was ruled out despite Paul Codrea keeping the Bayern Munich man onside.

Italy felt aggrieved and they were furious with the decision which may end up costing the Azzurri their futures in the tournament.

The ref has now out his hands up and he admits the goal should have stood.

"There is nothing to discuss. I made a mistake on Toni's goal and I said the same to the UEFA Commission," said the ref.

FIGC President Giancarlo Abete had asked for a public apology from UEFA but so far the football authority has refused.

UEFA have stood by the decision to chalk off the goal and they explained that the referee was right to disallow it.

This is now looking like a farcical situation as on one hand the referee is saying it was wrong to disallow it and on the other, the governing body on European football is insisting that it was right.

UEFA have plenty of explaining to do as the referee's comments are likely to cause even further controversy.

Alé dan, het is je vergeven. Deze heeft tenminste de ballen om ervoor uit te komen.  :)

Jasper

Dat bewijst toch wel dat de UEFA gewoon altijd zegt dat hun scheidsrechter gelijk heeft.

scho0634

Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 12:37:44

Topic niet helemaal gelezen?
Juist wel. En ik zie geen misplaatste arrogantie. Ik zie soms blijheid en een gezonde dosis bluf, maar geen arrogantie en nooit respectloos.


Folkert

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 juni 2008 - 23:53:04
Citaat van: 0634 op 10 juni 2008 - 20:57:08
Citaat van: FerrariMan op 10 juni 2008 - 19:54:34
Dat weet ik wel. Maar toch is het een belachelijke regel want volgens de UEFA-redenering kan Panucci tijdens de match naar het toilet gaan en zo heel Nederland on-side houden...
Dus jij wil NL terugfluiten voor buitenspel omdat een Italiaan moet piesen????

Daar is die regel dan ook precies voor bedoeld. Dat je niet tijdens een aanval ff kan gaan liggen als verdediger en zo een aanval van een tegenstander ongeldig maken.

En die regel werkt dus goed. Want waarom zou een aanval onderbroken moeten worden als Panucci door zijn eigen doelman geveld wordt en keurig buiten de lijnen ligt? Terechte goal en terecht dat die terecht was :).

Hahaha, en die "topscheidsrechter" zag dat allemaal in die fractie van een seconde toen de bal vertrok ? De al dan niet vlag van de lijnrechter, de positie van van Nistelrooy, het niet-gekwetst zijn van Panucci, al die kleine lettertjes van het reglement ? Lelijk was hij, maar acht paar ogen zag ik toch niet. Die is nog beter dan die nieuwe flitscamera's die 3 rijvakken ineens flitsen, haha. Pure gok was het. Ze weten dat ze achteraf toch wel een interpretatie vinden die hun gok rechtvaardigt.

Ik had zelfs een herhaling nodig om te zien dat Van Nistelrooy uiteindelijk scoorde
Denk dat het zeer moeilijk in te schatten is wat een scheids ziet of niet. bijna onmogelijk zelfs.
Echter heb je ook nog lijnrechters, die ook op andere dingen letten en ik denk dat ze met zijn 3en toch meer hebben gezien dan jij hier nu laat blijken.
Misschien was het een gok, misschien was het in stil overleg onderling.


Maar wat wel zo is is dat Nederland nu gewoon ijzersterk bezig is. Vice WK en WK met klinkende cijfers verslagen. Of dat aan de goede vorm van nederland ligt, of aan de vorm slechte vorm van de 2 landen ben ik niet helemaal zeker van. Nederland is enorm sterk, veel sterker dan ik had verwacht. Italie pruttelde ook tegen Romenie, al moet ik eerlijk zeggen dat het doelpunt onterecht is afgekeurd.
Italianen speelde daarna oneerlijk spel en probeerde daar penaltys uit te halen. Ik had zeker aantal rode kaarten kunnen geven aan zulke spelers, net als die spanjaard van gisteren.
De bal ligt in theorie bij nederland, echter moeten de 3 andere landen niet verzaken. Spelen Italie Frankrijk gelijk, hoeft nederland maar met 1-0 te winnen van Romenie en die 2 zijn door.
Persoonlijk hoop ik op Nederland en Romenie door. Aan de andere kant is het wel lekker om tegen een land in de halve finale te staan die je al hebt verslagen.
Maar met Italie en Frankrijk naar huis zou ik prima kunnen leven.
Fransen heb ik nooit echt gemogen. En Italianen....ja apart volk eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 juni 2008 - 00:50:42
Citaat van: Jasper op 11 juni 2008 - 22:03:45
De scheidsrechtersbaas van de KBVB had nochtans gezegd dat het duidelijk wél buitenspel was, om de volgende dag toch maar te zeggen dat het geen buitenspel was, waarschijnlijk teruggefloten door de UEFA.

Idd. in België zou hier tot op heden gewoon voor buitenspel gefloten zijn! Wat een absurde regel ook, Panucci was gewoon geblesseerd, er was geen sprake van vrijwillig de buitenspelval te laten toepassen of opheffen. En de reeds vermeldde regel is zo vaag dat er verschillende interpretaties mogelijk zijn.

Nu goed, Holland won verdiend!

Laat ze hun zelf opgeëiste favorietenrol (cfr studio sport waar men nu al spreekt over de finale tegen Portugal  ::)) nu maar eens waarmaken tegen de Fransen...Allons enfants de la patrie? ;)
Ja maar de belgen lopen ook wel een paar jaar achter he  ;D :D ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Turkije knap voorbij Tsjechië, Cech die flaterde, maar welke top keeper flatert er eens niet.

In de 2de helft kwamen de Turken met veel geweld het veld op. En zelfs na de 2-0 bleven ze komen (iets dat we in België niet gauw zullen zien.)

Turkije mag nu tegen Kroatië bewijzen dat ze meer zijn dan een 1 dags vlieg.

Supermariobros

Van een bloedstollend einde gesproken. Ceh, toch één van de beste keepers ter wereld, gaat zwaar in de fout bij het tweede doelpunt. Tsjechië leek de buit binnen te hebben, maar de Turken gaven niet op en gaan verdiend naar de kwartfinale.

Ik ben benieuwd naar morgen. Gaat Nederland 100% voor de zege gaan vraag ik me af en Italië moet absoluut winnen van de Fransen en zijn dan nog afhankelijk van wat Nederland doet. Italië - Frankrijk wordt wellicht een gesloten wedstrijd en degene die scoort wint ook het duel. Dat is mijn mening.

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 16 juni 2008 - 10:37:25en Italië moet absoluut winnen van de Fransen en zijn dan nog afhankelijk van wat Nederland doet.
Fout. Zelfs met 0-0 tussen Frankrijk en Italië kan Italië nog doorstoten.