EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 19 juni 2008 - 17:27:11
Citaat van: Martin op 19 juni 2008 - 16:21:35
Ik heb geen verstand van voetbal. Maar als je deze man opstelt zal hij extra gemotiveerd zijn om zijn vrouw te steunen.
De kans dat hij dan gaat scoren is 200% hoger. Ik heb eens een cursus gedaan over mensen met vedriet en prestaties.
Vedriet verhoogd de prestaties. Ik wens hem en zijn vrouw veel sterkte.
Je hebt inderdaad geen verstand van voetbal. Boula scoort zelden of nooit.  ;)
Dan gaat hij nu dubbel zoveel scoren, stel je voor dat hij scoort, het zou zo slecht nog niet zijn hé ;) ;D Maar dan nog, Martin's redenering zou ook kunnen kloppen bij verdedigers, maar dan niet voor het scoren uiteraard, maar zoals ik al zei, ik betwijfel eigenlijk of dat effect in de voetbal wel zo positief is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Positief of negatief, ik denk dat je er niks van merkt. Misschien als er penaltys komen en hij scoort de zijne, dat ie dan ff naar boven kijkt.

razzle_dazzle

Samenvattingen gevonden op een degelijke website:

http://www.footyfilms.com/highlights/?p=26

Verander gewoon de laatste nummer om recentere wedstrijden te zien...  ;).

En vanavond winnen de Duitsers trouwens!

janke

#153
Daar geloof ik niet in. Portugal wint met 3-1. Die Podolski en Ballack springen er een beetje uit. De rest vind ik maar middelmaat.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#154
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 juni 2008 - 16:43:01
Citaat van: Martin op 19 juni 2008 - 16:21:35
Ik heb geen verstand van voetbal. Maar als je deze man opstelt zal hij extra gemotiveerd zijn om zijn vrouw te steunen.
De kans dat hij dan gaat scoren is 200% hoger. Ik heb eens een cursus gedaan over mensen met vedriet en prestaties.
Vedriet verhoogd de prestaties. Ik wens hem en zijn vrouw veel sterkte.
Mja, zijn prestaties op een gewone job wel hetzelfde als prestaties op bijvoorbeeld een voetbalveld? Zijn fysieke prestatie misschien wel, maar misschien verbrand hij zichzelf wel door te veel te willen gaan trappen op die bal, te veel de man te willen zijn die het goed maakt, en te veel zen best gaan doen om die bal af te pakken van de tegenstander, met overtredingen tot gevolg?
Laat niemand zich druk maken over Boulahroez, die is zaterdag gemotiveerd zoals hij altijd is. van Basten roept hem op voor de voorselectie. Hij mag weer naar huis. Babel blesseerd zich, en hij wordt weer opgeroepen. Tijden geblesseerd geweest. Maanden niet of nauwelijks gevoetbald. Op het EK is hij een van de beste verdedigers die er rondlopen. Het is een bikkelharde, maar in mijn ogen een faire voetballer. Risico's met gele kaarten heb je met hem altijd. Daar zal het drama met Khalid en zijn vrouw niets aan veranderen. Hierbij wens ik hem en zijn vrouw en de famlie veel sterkte.

@
Laat hem maar komen richting Amsterdam.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#155
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2008 - 20:05:28
Samenvattingen gevonden op een degelijke website:

http://www.footyfilms.com/highlights/?p=26

Verander gewoon de laatste nummer om recentere wedstrijden te zien...  ;).

En vanavond winnen de Duitsers trouwens!

Je hebt tot nu gelijk, bij de stand van 2-1 .Nooit verwacht. Portugal moet gewoon aan de bak. En dat is niet goed.
Some things are too important to be left in the past.

razzle_dazzle

 8) DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!!!

scho0634

Onverwacht maar wel knap van Duitsland. En wel leuk dat die pikkies van Portugal er weer uitliggen .... ;)

Jasper

Inderdaad, onverwacht. Ik heb de wedstrijd wel niet kunnen zien, was Duitsland goed?

scho0634

Ja. Behoorlijk goed. Terecht door.

razzle_dazzle

Vond ze erg sterk spelen. Zuivere passing, gezonde agressiviteit, snelheid van uitvoering,... alleen bij de tegendoelpunten sloegen ze een mal figuur. De verdediging kan en moet beter! Toch moet er opnieuw rekening gehouden te worden met Duitsland. Het verheugd me om de zgn. kenners alweer lik op stuk te geven, hoeveel keer moet Duitsland nog duidelijk maken dat je hen nooit mag afschrijven! Never!

Schweinsteiger was vandaag schitterend trouwens.

janke

Ik had Portugal hoger in geschat. De Duitsers verder. Balen.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

#162
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2008 - 23:03:56
Vond ze erg sterk spelen. Zuivere passing, gezonde agressiviteit, snelheid van uitvoering,...

Kortom: alles wat ze tegen Oostenrijk niet waren? Wat een aangename verrassing. :) Het lijkt erop dat weer geldt: een echt grote ploeg groeit tijdens een toernooi. Go Italië. :)

Trouwens: ik zal mezelf nooit een voetbalkenner noemen hoor, als je doelde op mijn post over Duitsland.

Martin

Alonso voorspelt Spaanse zege

Wellicht is de wens de vader van de gedachte, maar Fernando Alonso voorspelt dat Spanje in de kwartfinales van het Europees voetbalkampioenschap wint van Italië. De Spaanse formule 1-coureur maakt wel een voorbehoud: ,,Als het een normale wedstrijd is, wint Spanje zeker."

Italië had tot nu toe veel geluk, viel de tweevoudig wereldkampioen in de Formule 1 op. ,,Als Buffon tegen Roemenië die strafschop van Mutu niet stopt, ligt Italië eruit. Spanje speelt beter en heeft meer talent. Italië is gretiger en heeft meer durf en geluk."

Bron: De Telegraaf

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2008 - 22:10:24
8) DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!!!

Sluit ik me bij aan.

De Halve finale Turkije of Kroatië, ik hoop op Turkije.

En ja de Finale tegen Nederland hé.