EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 19 juni 2008 - 17:27:11
Citaat van: Martin op 19 juni 2008 - 16:21:35
Ik heb geen verstand van voetbal. Maar als je deze man opstelt zal hij extra gemotiveerd zijn om zijn vrouw te steunen.
De kans dat hij dan gaat scoren is 200% hoger. Ik heb eens een cursus gedaan over mensen met vedriet en prestaties.
Vedriet verhoogd de prestaties. Ik wens hem en zijn vrouw veel sterkte.
Je hebt inderdaad geen verstand van voetbal. Boula scoort zelden of nooit.  ;)
Dan gaat hij nu dubbel zoveel scoren, stel je voor dat hij scoort, het zou zo slecht nog niet zijn hé ;) ;D Maar dan nog, Martin's redenering zou ook kunnen kloppen bij verdedigers, maar dan niet voor het scoren uiteraard, maar zoals ik al zei, ik betwijfel eigenlijk of dat effect in de voetbal wel zo positief is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Positief of negatief, ik denk dat je er niks van merkt. Misschien als er penaltys komen en hij scoort de zijne, dat ie dan ff naar boven kijkt.

razzle_dazzle

Samenvattingen gevonden op een degelijke website:

http://www.footyfilms.com/highlights/?p=26

Verander gewoon de laatste nummer om recentere wedstrijden te zien...  ;).

En vanavond winnen de Duitsers trouwens!

janke

#153
Daar geloof ik niet in. Portugal wint met 3-1. Die Podolski en Ballack springen er een beetje uit. De rest vind ik maar middelmaat.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#154
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 juni 2008 - 16:43:01
Citaat van: Martin op 19 juni 2008 - 16:21:35
Ik heb geen verstand van voetbal. Maar als je deze man opstelt zal hij extra gemotiveerd zijn om zijn vrouw te steunen.
De kans dat hij dan gaat scoren is 200% hoger. Ik heb eens een cursus gedaan over mensen met vedriet en prestaties.
Vedriet verhoogd de prestaties. Ik wens hem en zijn vrouw veel sterkte.