Member van het jaar 2007

Gestart door Supermariobros, 01 december 2007 - 19:43:29

« vorige - volgende »

Supermariobros


Supermariobros

Jullie kunnen nog tot en met middernacht stemmen, laat maar komen jongens!  ;)

Supermariobros

Ik hoef niet te wachten tot morgen om 'The member of the year' bekend te maken, want er is er geen.

Mij leek deze topic wel een leuk idee, slechts 4!! forumleden waren het met me eens en deden mee aan de verkiezing.

Aan deze 4 mensen: bedankt voor jullie deelname, jammer genoeg is het voor niets geweest.

Doefie

Mja ik kan wel antwoorden, maar kan niet overal drie personen selecteren ... dus ja mijn inzending was ongeldig :)

meatball

Citaat van: Supermariobros op 31 december 2007 - 09:41:22
Ik hoef niet te wachten tot morgen om 'The member of the year' bekend te maken, want er is er geen.

Mij leek deze topic wel een leuk idee, slechts 4!! forumleden waren het met me eens en deden mee aan de verkiezing.

Aan deze 4 mensen: bedankt voor jullie deelname, jammer genoeg is het voor niets geweest.
Jammer ik blijf het een leuk idee vinden :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Doefie op 31 december 2007 - 15:59:59
Mja ik kan wel antwoorden, maar kan niet overal drie personen selecteren ... dus ja mijn inzending was ongeldig :)
Inderdaad, een onvolledige inzending wou ik wel doen, maar aangezien dat toch niet aanvaard werd heb ik de moeite ook niet genomen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 december 2007 - 18:14:21
Citaat van: Doefie op 31 december 2007 - 15:59:59
Mja ik kan wel antwoorden, maar kan niet overal drie personen selecteren ... dus ja mijn inzending was ongeldig :)
Inderdaad, een onvolledige inzending wou ik wel doen, maar aangezien dat toch niet aanvaard werd heb ik de moeite ook niet genomen.
Same here, en ook tijdsgebrek. Ik heb de laatste dagen niet op het forum gezeten en het topic dus ook niet meer zien staan, anders had ik zeker wel de moeite nog proberen te doen, want ik vind het een mooie verkiezing.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Tijdsgebrek  ??? 1 maand zou toch moeten volstaan dacht ik en de topic stond helemaal bovenaan, beter zichtbaar kon hij toch niet zijn  ::)


Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 01 januari 2008 - 10:10:26
Tijdsgebrek  ??? 1 maand zou toch moeten volstaan dacht ik en de topic stond helemaal bovenaan, beter zichtbaar kon hij toch niet zijn  ::)


Ja, 1 volledige maand naast de gewoonte dat ik zo'n dingen altijd op de laatste moment doe :D En als je dan hele dagen zit te studeren en daarbuiten het internet enkel voor spelletjes gebruikt... Het stond goed zichtbaar, maar als je enkele dagen niet op het forum komt mag het eender waar staan, dan zie je het niet hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Meedoen was nu natuurlijk geen verplichting ook hé, maar ik vond het jammer dat er zo weinig interesse voor was. Het leek mij een leuk initiatief.

TheIceman


TheIceman

Misschien volgend jaar weer organiseren en dan onvolledige inzendingen accepteren.

Supermariobros

Citaat van: TheIceman op 02 januari 2008 - 13:33:16
Misschien volgend jaar weer organiseren en dan onvolledige inzendingen accepteren.

Had ik ook al in gedachten, hoewel ik vind dat 3 mensen per categorie kiezen zo moeilijk niet mag zijn. Er zijn immers forumleden genoeg.

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 02 januari 2008 - 14:03:00
Citaat van: TheIceman op 02 januari 2008 - 13:33:16
Misschien volgend jaar weer organiseren en dan onvolledige inzendingen accepteren.

Had ik ook al in gedachten, hoewel ik vind dat 3 mensen per categorie kiezen zo moeilijk niet mag zijn. Er zijn immers forumleden genoeg.
Je hoeft er ten slotte maar 3 uit 1626 te kiezen.

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 02 januari 2008 - 14:03:00
Citaat van: TheIceman op 02 januari 2008 - 13:33:16
Misschien volgend jaar weer organiseren en dan onvolledige inzendingen accepteren.

Had ik ook al in gedachten, hoewel ik vind dat 3 mensen per categorie kiezen zo moeilijk niet mag zijn. Er zijn immers forumleden genoeg.
Ik heb er echt nog nooit op gelet wie er goede topics opent, voor zo'n dingen kan ik geen 3 leden opnoemen hoor.