In Jerez testen met ouderwetse slick.

Gestart door TheIceman, 21 november 2007 - 07:18:49

« vorige - volgende »

In Jerez gaan ze begin december de baan op met de ouderwetse slick zonder groeven.

Helemaal top!
15 (71.4%)
Goed besluit
5 (23.8%)
Niet goed besluit
0 (0%)
Zeer slecht!
0 (0%)
Geen mening
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

QMaverick

Citaat van: alonsolover op 25 november 2007 - 10:25:12
die eerste bocht met slicks en zonder tractiecontrol is zeker niet om te missen ;)

die eerste bocht zonder bandenwarmers en zonder tractiecontrol is zeker ook niet om te missen  ;)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Volgens mij is een eerste bocht met slicks niks speciaals, in tegendeel, ze hebben zelfs meer grip, niet. Tis zoals Q zegt, de eerste bocht van komend seizoen gaat een spannende worden! Overigens, tegen dat de slicks ingevoerd worden, zijn ze al weeral gewend om zonder TC te rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Intussen staan de foto's van mn trip naar Spanje inmiddels al online. Wat vinden jullie ervan? Als jullie een HR willen moet je het maar vragen;  ;)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 26 november 2007 - 13:51:38
Intussen staan de foto's van mn trip naar Spanje inmiddels al online. Wat vinden jullie ervan? Als jullie een HR willen moet je het maar vragen;  ;)
Geweldige foto's. Je komt tegenwoordig wel erg dichtbij, hoe krijg je dat voor mekaar?

Moest het kunnen, ik zou graag een HR willen van foto 93, 102 en 128. Eindelijk eens high res foto's van die test!

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 26 november 2007 - 18:02:42
Citaat van: Mikacouli op 26 november 2007 - 13:51:38
Intussen staan de foto's van mn trip naar Spanje inmiddels al online. Wat vinden jullie ervan? Als jullie een HR willen moet je het maar vragen;  ;)
Geweldige foto's. Je komt tegenwoordig wel erg dichtbij, hoe krijg je dat voor mekaar?

Moest het kunnen, ik zou graag een HR willen van foto 93, 102 en 128. Eindelijk eens high res foto's van die test!

Dat komt door F1 pits. Ramses zorgt voor de accreditatie, wij voor de foto's. Nu, in de pits mochten we niet, maar heb het toch het risico genomen en doorgelopen en ik heb er geen spijt van. :) Hoogstwaarschijnlijk gaan we in februari terug, wanneer die nieuwe wagens rondrijden.
Ik zorg zo snel mogelijk voor de high res foto's. ;)

Ferrari 2010

Zoals FerrariMan al zei, erg mooie foto's! Wel leuk dat Ramses voor de accreditatie zorgt, het levert immers veel mooiere foto's op als je geen rekening moet houden met hekken en draden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Hetnzijn allemaal prima foto's, keep up the good work  ;)

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 26 november 2007 - 18:02:42
Moest het kunnen, ik zou graag een HR willen van foto 93, 102 en 128. Eindelijk eens high res foto's van die test!

Voor mij 't zelfde  :) Prachtige foto's trouwens!

Welke camera (en lenzen) gebruik je eigenlijk Mikacouli?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 26 november 2007 - 23:35:49
Citaat van: FerrariMan op 26 november 2007 - 18:02:42
Moest het kunnen, ik zou graag een HR willen van foto 93, 102 en 128. Eindelijk eens high res foto's van die test!

Voor mij 't zelfde  :) Prachtige foto's trouwens!

Welke camera (en lenzen) gebruik je eigenlijk Mikacouli?
Alle materiaal is eigenlijk van mijn broer. Hij doet vooral de actieshots, ik de stilstaande shots. Zowel de body als de lenzen zijn van Canon. Body is een eos 10D met batterijgrip die nu deze maand vernieuw zal worden door een 40D of mss de Canon 1 D mk3. Dan heeft hij nog enkele L glazen van Canon. de 70-200mm 2.8, de 300mm is usm, en dan nog enkele kleinere waarvan ik de mm nu niet direct vanbuiten weet. Ben redelijk tevreden over de test aangezien we toch meer dan een halve dag verloren hebben doordat we pas in de middag toekwamen met het vliegtuig. Maar het smaakt naar meer. Vorig jaar smaakte het al naar meer maar nu kan ik niet wachten tot februari om terug te gaan.


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


Ferrari 2010

#27
Hoewel ik ze niet expleciet gevraagd had heb ik er ook maar even gebruik van gemaakt, die laatste pronkt vanaf heden op mijn bureaublad :P Overigens, die eerste, is dat een actieshot of staat hij daar stil? Gezien de achtergrond denk ik dat hij rijdt, maar als je dan ziet hoe gedetailleerd die foto is, begin ik toch te twijfelen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Hij staat stil op ongeveer een metertje van mij klaar om een proefstart te maken. Ik kan het u verzekeren, niet goed voor de oren! ;)

Ferrari 2010

Op een meter, ja wadde :-\ Kan zeker niet goed zijn voor de oren ;D ;D Moet fantastisch zijn om zo dichtbij te kunnen zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.