Ook Renault beschuldigd van spionage

Gestart door bmwracing, 08 november 2007 - 17:56:00

« vorige - volgende »

scho0634

Ach ja....Montoya roept weer wat...  :P

meatball

Citaat van: 0634 op 01 december 2007 - 08:04:04
Ach ja....Montoya roept weer wat...  :P
Echt iets voor hem,is altijd al een betere piloot geweest met zijn mond dan in de wagen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan


scho0634

En meteen de verwachte reactie van Flaav:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6679


Citaat
Renault dreigt met juridische stappen naar McLaren
'Onze reputatie is beschadigd'


[06-12] Oorlogstaal bij Renault: Flavio Briatore dreigt McLaren voor de rechter te slepen wegens laster in de spionagezaak. ,,Zodra we straks zijn vrijgesproken ga ik McLaren vervolgen."


De rectificatie die McLaren gisteren op laste van de FIA uitvaardigde kan dus nog een vervelend staartje krijgen. In de Daily Express laat Briatore weten vol vertrouwen te zijn voor de uitkomst van de uitspraak.

Daarna heeft hij nog een appeltje te schillen met McLaren. ,,We worden vrijgesproken en dan gaan we overwegen McLaren aan te klagen. Onze reputatie is beschadigd."

Voor wie het allemaal niet meer kan bijhouden: in de nasleep van Stepneygate werd bekend dat voormalig McLaren-medewerker Phil Mackareth bij zijn overstap naar Renault een stapel floppydisks met technische informatie meenam.

McLaren vaardigde daarop een persbericht uit waarin het stelde dat achttien Renault-medewerkers hebben toegegeven dat ze de McLaren-informatie onder ogen hebben gekregen. Ook werd een aantal computers genoemd waarop informatie zou zijn gevonden.

Deze aantallen bleken echter niet te kloppen en zijn door McLaren op verzoek van de FIA gisteren gerectificeerd.



Wordt steeds gezelliger, die wereld van de Formule1 ;)

alonsolover

is er nog altijd geen uitslag bekend?

Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 06 december 2007 - 18:38:11
is er nog altijd geen uitslag bekend?

Dat zou wel eens laat kunnen worden.

alonsolover


Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 06 december 2007 - 19:00:35
12 uur?
10 uur?

Dat is onmogelijk te voorspellen, maar het is nog vandaag  ;)


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Net zoals bij McLaren. Benieuwd of ze er nu ook, zoals Ferrari toen, mee verder gaan.

TheIceman

Inderdaad net zoals bij McLaren. Het zou ook - vind ik - niet echt eerlijk zijn zou Renault een zwaardere straf krijgen.

alonsolover

voila,
en morgen krijgen we misschien te horen dat alonso naar renault gaat

scho0634

Och ik verwacht nog wel een hoger beroepje....

_Makke_

Had niet anders verwacht. Voor de rest wil McLaren geen zware straf (niet de straf die ze zelf kregen) voor Renault. Alweer een regel meer in het blunderboek... Er is maar 1 gepaste straf voor Renault en dat is dezelfde straf als voor McLaren. McLaren is ook bestraft zonder dat er enige bewijzen waren, bij McLaren hadden verschillende personen de Ferrari info onder de ogen gekregen, dat gebeurde bij Renault ook. Ik zie het verschil niet.