Schumacher test voor Ferrari

Gestart door TheIceman, 06 november 2007 - 15:30:03

« vorige - volgende »

TheIceman

Omdat er volgend jaar ontzettend veel gaat veranderen doet Ferrari een beroep op Michael Schumacher om volgende week in Barcelona voor hun te testen.

Wat vinden jullie hier van?

FerrariMan

Logisch gezien de afschaffing van een aantal hulpmiddeltjes op de wagen. MS heeft een pak ervaring hiermee.
Hopelijk geven ze die twee dagen ook tijden vrij, zou grappig zijn moest hij totaal niet meer mee kunnen, wat goed mogelijk is.

Wie test daar eigenlijk nog?

Tim C

Badoer dacht ik.

Ik ben benieuwd naar de tijden, al zullen die heel vertekend zijn.

Ferrari 2010

Ik verwacht niet dat hij mee over zal kunnen met de rest, hij racet immers al een tijd niet meer en heeft weinig ervaring met deze wagen; Bovendien zal het zonder al die snufjes zijn dat hij test, dus kan je de tijden niet vergelijken hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Kan geen kwaad voor Ferrari natuurlijk. Zullen er alleen maar baat bij hebben.

bmwracing

Citaat van: Ferrari 2007 op 06 november 2007 - 17:10:46
Ik verwacht niet dat hij mee over zal kunnen met de rest, hij racet immers al een tijd niet meer en heeft weinig ervaring met deze wagen; Bovendien zal het zonder al die snufjes zijn dat hij test, dus kan je de tijden niet vergelijken hé.
waarom denk je dat?ik denk dat hij veel ervaring heeft met dat soort dingen.kijk naar hakkinen die eens teste en mclaren was er weer dit jaar wat is er van waar?ik denk veel want die hebben een goede feedback.

bmwracing

Citaat van: 0634 op 06 november 2007 - 18:45:42
Kan geen kwaad voor Ferrari natuurlijk. Zullen er alleen maar baat bij hebben.
volledig mee eens

Ferrari 2010

#7
Citaat van: bmwracing op 06 november 2007 - 18:47:11
Citaat van: Ferrari 2007 op 06 november 2007 - 17:10:46
Ik verwacht niet dat hij mee over zal kunnen met de rest, hij racet immers al een tijd niet meer en heeft weinig ervaring met deze wagen; Bovendien zal het zonder al die snufjes zijn dat hij test, dus kan je de tijden niet vergelijken hé.
waarom denk je dat?ik denk dat hij veel ervaring heeft met dat soort dingen.kijk naar hakkinen die eens teste en mclaren was er weer dit jaar wat is er van waar?ik denk veel want die hebben een goede feedback.
Lees mijn antwoord even opnieuw. Wat jij over Hakkinen argumenteert heeft nu eens niks te maken met wat ik zei. Heb ik ergens gezegd dat ze er geen voordeel uit zullen halen? Neen. Ik heb enkel en alleen gezegd dat hij de rest niet zal kunnen bijhouden. Heeft hakkinen dan het ronderecord verbroken in zijn test ofzo?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: Ferrari 2007 op 06 november 2007 - 19:23:32
Citaat van: bmwracing op 06 november 2007 - 18:47:11
Citaat van: Ferrari 2007 op 06 november 2007 - 17:10:46
Ik verwacht niet dat hij mee over zal kunnen met de rest, hij racet immers al een tijd niet meer en heeft weinig ervaring met deze wagen; Bovendien zal het zonder al die snufjes zijn dat hij test, dus kan je de tijden niet vergelijken hé.
waarom denk je dat?ik denk dat hij veel ervaring heeft met dat soort dingen.kijk naar hakkinen die eens teste en mclaren was er weer dit jaar wat is er van waar?ik denk veel want die hebben een goede feedback.
Lees mijn antwoordt even opnieuw. Wat jij over Hakkinen argumenteert heeft nu eens niks te maken met wat ik zei. Heb ik ergens gezegd dat ze er geen voordeel uit zullen halen? Neen. Ik heb enkel en alleen gezegd dat hij de rest niet zal kunnen bijhouden. Heeft hakkinen dan het ronderecord verbroken in zijn test ofzo?!?
zeker niet mijn verontschuldiging daarvoor

meatball

Liever Schumi dan Alonso,dat zou pas verschrikkelijk nieuws zijn ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

stel je voor dat schumi 1seconde sneller is dan de rest :o

QMaverick

Ik denk dat over 10 ronden met dezelfde auto, en dus beide zonder de traction- en launch control meuk,  Michael Schumacher het Kimi Raikonen het nog zeer moeilijk zal kunnen maken, verwacht niet dat Kimi ook maar een seconde op Michael zou pakken...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

FerrariMan

Ik denk dat we onszelf niets moeten wijsmaken. De man is meer dan een jaar gestopt, heeft amper gereden en zit lang niet meer op zijn strikte fitnessregime als voorheen.
De technologie is weer wat anders en de nieuwe banden is hij niet gewoon.

Met andere woorden, hoop er maar niet op dat hij een stunt zal uithalen. Ik denk ook helemaal niet dat hij voor scherpe tijden zal gaan...waarom wel?

Ferrari 2010

Citaat van: QMaverick op 07 november 2007 - 10:15:41
Ik denk dat over 10 ronden met dezelfde auto, en dus beide zonder de traction- en launch control meuk,  Michael Schumacher het Kimi Raikonen het nog zeer moeilijk zal kunnen maken, verwacht niet dat Kimi ook maar een seconde op Michael zou pakken...

Vergeet niet dat Kimi in zijn eerste seizoen ook even zonder de snufjes heeft gereden, hij heeft dus ook wel ietwat ervaring. En als het met de 2007 wagen zal gebeuren, denk ik niet dat Schumacher hem zal kunnen bijhouden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

mannen, mannen het zijn testritten.
en het is de eerste keer terug zonder hulpmiddelen.
dus verwacht niet dat er ze gaan voor scherpe tijden.
let the sunshine shine in your heart