Schumacher test voor Ferrari

Gestart door TheIceman, 06 november 2007 - 15:30:03

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: fawlty op 25 februari 2008 - 19:57:31
schumacher is weer aan het testen gegaan in barcelona, maar wat zie ik??? geklopt door een tweedejaarske???  :D :D :D
blijf toch in duitsland jongen bij u vrouwke en kinderen

Amaai, 2 tienden, hij is echt wel zwak geworden. En zeggen dat hij zoveel keer wereldkampioen geworden is. Een geluk dat hij de andere rijders van Renault, BMW, Red Bull, Honda, Williams nog achter zich laat, anders ou het een echte afgang zijn.
Gij zij wel de kampioen in flauwe kul verkopen e, kameraad

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 25 februari 2008 - 19:57:31
schumacher is weer aan het testen gegaan in barcelona, maar wat zie ik??? geklopt door een tweedejaarske???  :D :D :D
blijf toch in duitsland jongen bij u vrouwke en kinderen
Zeker iemand die het Schumacher-tijdperk nog niet verwerkt heeft? Troost je, je bent niet alleen, ik heb het ook nog niet verwerkt? Je zou moeten weten dat testsessies maar testsessies zijn en dus niets betekenen. Ik denk dat jij de waarde van Schumacher niet goed inschat, de ervaring die hij heeft is van onschatbare waarde!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: KVDracer op 25 februari 2008 - 20:09:48
Citaat van: fawlty op 25 februari 2008 - 19:57:31
schumacher is weer aan het testen gegaan in barcelona, maar wat zie ik??? geklopt door een tweedejaarske???  :D :D :D
blijf toch in duitsland jongen bij u vrouwke en kinderen

Amaai, 2 tienden, hij is echt wel zwak geworden. En zeggen dat hij zoveel keer wereldkampioen geworden is. Een geluk dat hij de andere rijders van Renault, BMW, Red Bull, Honda, Williams nog achter zich laat, anders ou het een echte afgang zijn.
Gij zij wel de kampioen in flauwe kul verkopen e, kameraad

Bwa, wat die flauwekul betreft lopen er toch nog andere kanshebbers rond hoor. ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: fawlty op 25 februari 2008 - 19:57:31
schumacher is weer aan het testen gegaan in barcelona, maar wat zie ik??? geklopt door een tweedejaarske???  :D :D :D
blijf toch in duitsland jongen bij u vrouwke en kinderen
Schumacher prutsmacher!!

Mikacouli

Zie je wel, met pensioen en nog steeds is het de schuld van Schumacher  ;D

fawlty

ja mannen, als schumi nu den beste tijd had afgedwongen kregen we zo'n reactie van de schumi fanneks van : ziede wel en er is er maar ene de grote kampioen en bla bla bla   nu ist mijnen toer(en al de andere f1 supporters die blij zijn dat den duits uit de formule 1 is)  :P :P :P
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Hij is en blijft een goed coureur die geweldige dingen heeft gedaan en nog steeds geweldige dingen zou kunnen doen. Hij is en blijft een grote kampioen ;) Het feit dat je blij bent dat hij eruit ios bevestigd volledig dat jij dat ook weet ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

ja inderdaad, zo dom ben ik ook niet, maar die man is op pensioen, denkt hij nu echt nog dat hij na twee jaar nog altijd de beste kan zijn?
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Niets verplicht hem de beste te zijn, en ik denk ook niet dat hij dat per se wil zijn. Hij wil gewoon nuttig werk verrichten en zich amuseren, no more, no less. Ik heb hem het afgelopen jaar overigens nooit zo'n uitspraak weten doen, en btw, hij is nog maar dik 1 jaar op pensioen hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


razzle_dazzle

Citaat van: fawlty op 26 februari 2008 - 23:09:19
ja inderdaad, zo dom ben ik ook niet, maar die man is op pensioen, denkt hij nu echt nog dat hij na twee jaar nog altijd de beste kan zijn?

Met twee vingers in de neus! Zeikmacher!


fawlty

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2008 - 15:56:12
Citaat van: fawlty op 26 februari 2008 - 23:09:19
ja inderdaad, zo dom ben ik ook niet, maar die man is op pensioen, denkt hij nu echt nog dat hij na twee jaar nog altijd de beste kan zijn?

Met twee vingers in de neus! Zeikmacher!


ja  ;D met twee vingers in z'n neus achter HAMILTON en die ene fin daar...  :P  geef toch gewoon toe dat als hij de snelste tijd zou gereden hebben dat jullie weer klaar stonden met jullie praatjes...  >:(
Ja sluw is die Hamilton

razzle_dazzle

Ok ik geef het toe  ;)! En nu opzouten...

FerrariMan


Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 27 februari 2008 - 15:58:35
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2008 - 15:56:12
Citaat van: fawlty op 26 februari 2008 - 23:09:19
ja inderdaad, zo dom ben ik ook niet, maar die man is op pensioen, denkt hij nu echt nog dat hij na twee jaar nog altijd de beste kan zijn?

Met twee vingers in de neus! Zeikmacher!


ja  ;D met twee vingers in z'n neus achter HAMILTON en die ene fin daar...  :P  geef toch gewoon toe dat als hij de snelste tijd zou gereden hebben dat jullie weer klaar stonden met jullie praatjes...  >:(
Nu noch, so what? Zolang hij niet veel trager draait dan de anderen, is hij goed. En dan nog, wat willen testsessies zeggen? Gisteren stonden ook Williams, Red Bull en Toyota ervoor, dusja... Snelle rondjes betekenen doorgaans niet veel, enkel de teams zelf weten hoe ze staan tov de anderen, omdat ze er veel dichter bij staan en zelf wel merken of de anderen aan het testen zijn in racesetup of gewoon zo snel mogelijk (voor bijvoorbeeld kwali) bezig zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.