Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: QMaverick op 16 november 2007 - 19:21:01
Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 18:28:21

Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.

Hierbij heb ik bewust gebruik gemaakt van enkele elementen: inderdaad veralgemening, maar ook sarcasme, overdrijving, verdraaiing. Kortom alle elementen die een seizoen lang tegen McLaren zijn gebruikt. Dit om reacties als de jouwe één stap voor te zijn.

Ik heb McLaren maandenlang op dit forum verdedigd. In Monaco. In Hongarije. In het spionageschandaal. En ook vandaag. Ik heb dikwijls mijn punten moeten herhalen en ik had dat ook in deze topic, op deze pagina opnieuw kunnen doen. Maar ik ben het beu, ik ben op. Ik sta achter elk argument dat ik heb gebruikt om McLaren te verdedigen. Maar in tegenstelling tot FC De Kampioenen ben ik niet bereid om mezelf oneindig te herhalen. Alles heeft zijn grenzen.

Dit artikel was mijn laatste wapenfeit in de oorlog van 2007. Een poging om met opgeheven hoofd ten onder te gaan.

Ach Jasper, zie het zo, de Ferrari fans hebben zich jaren lang tegen beschuldigingen en verdachtmakingen over het "rode" team moeten verdedigen, terecht of onterecht.

We begonnen dit jaar weer goed, weer de beschuldiging over de flexibele bodem, weer de bewegende aerodynamische delen, het leek weer het gebruikelijke jaar van Ferrari bashing te worden...

Alleen out of the blue waren er behoorlijke beschuldigingen in de richting van McLaren... En toen waren de McLaren fans aan de beurt...

Enige minpuntje, de beschuldigingen en verdachtmakingen tegen het "zilvergrijze" team bleken dit jaar veel al terecht.

Maar de Ferrari fans hebben het al jaren overleefd, ik verwacht dat de McLaren fans het ook wel overleven.

Een groot pluspunt voor jullie, gelukkig is Alonso bij McLaren opgedonderd  ;D ;D ;D

Voila, deze post vat het perfect samen. Ferrari fans hebben hier jaren niets anders als commentaar moeten verdragen. Nu het ocharm één seizoen McLaren is spreken we bijna van een natuurramp.

scho0634

Formule 1 maakt meer kapot dan je lief is blijkbaar.....

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 16 november 2007 - 21:21:55
Citaat van: QMaverick op 16 november 2007 - 19:21:01
Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 18:28:21

Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.

Hierbij heb ik bewust gebruik gemaakt van enkele elementen: inderdaad veralgemening, maar ook sarcasme, overdrijving, verdraaiing. Kortom alle elementen die een seizoen lang tegen McLaren zijn gebruikt. Dit om reacties als de jouwe één stap voor te zijn.

Ik heb McLaren maandenlang op dit forum verdedigd. In Monaco. In Hongarije. In het spionageschandaal. En ook vandaag. Ik heb dikwijls mijn punten moeten herhalen en ik had dat ook in deze topic, op deze pagina opnieuw kunnen doen. Maar ik ben het beu, ik ben op. Ik sta achter elk argument dat ik heb gebruikt om McLaren te verdedigen. Maar in tegenstelling tot FC De Kampioenen ben ik niet bereid om mezelf oneindig te herhalen. Alles heeft zijn grenzen.

Dit artikel was mijn laatste wapenfeit in de oorlog van 2007. Een poging om met opgeheven hoofd ten onder te gaan.

Ach Jasper, zie het zo, de Ferrari fans hebben zich jaren lang tegen beschuldigingen en verdachtmakingen over het "rode" team moeten verdedigen, terecht of onterecht.

We begonnen dit jaar weer goed, weer de beschuldiging over de flexibele bodem, weer de bewegende aerodynamische delen, het leek weer het gebruikelijke jaar van Ferrari bashing te worden...

Alleen out of the blue waren er behoorlijke beschuldigingen in de richting van McLaren... En toen waren de McLaren fans aan de beurt...

Enige minpuntje, de beschuldigingen en verdachtmakingen tegen het "zilvergrijze" team bleken dit jaar veel al terecht.

Maar de Ferrari fans hebben het al jaren overleefd, ik verwacht dat de McLaren fans het ook wel overleven.

Een groot pluspunt voor jullie, gelukkig is Alonso bij McLaren opgedonderd  ;D ;D ;D

Voila, deze post vat het perfect samen. Ferrari fans hebben hier jaren niets anders als commentaar moeten verdragen. Nu het ocharm één seizoen McLaren is spreken we bijna van een natuurramp.
Het zegt veel over jullie dat jullie zelfs nog maar proberen om deze discussie op te starten.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 16 november 2007 - 21:21:55


Voila, deze post vat het perfect samen. Ferrari fans hebben hier jaren niets anders als commentaar moeten verdragen.

Gut gut. Wat overdreven weer, zeg.

FerrariMan

#109
Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 22:45:28
Het zegt veel over jullie dat jullie zelfs nog maar proberen om deze discussie op te starten.
Welke discussie start ik dan? Het feit dat het naar mijn mening onnozel is om na een paar keer wat kritiek zo rampzalig te doen?
Je was er destijds ook niet vies van om mee te doen aan de heksenjacht. ;)

Mijn advies, ...relax. What the fuck maakt het uit als iemand commentaar geeft op je favoriete team? Het is niet alsof iemand je fysiek gaat komen neersabelen omdat je fan van McLaren bent. Zoals Janke zei, het is een hobby. Discussies, ok, maar het zo zwaar opnemen...dat is het niet waard. ;)

En @0634; Overdreven? Je hebt hier heel wat gemist. :)

Ferrari 2010

Zeg mannen, wat boeit het nog, McLaren hun beroep is verworpen, case closed ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 17 november 2007 - 09:58:59

En @0634; Overdreven? Je hebt hier heel wat gemist. :)

Misschien, maar ik zit hier al weer een tijdje en volgens mij wordt er doorgaans louter gereageerd op berichten uit de pers. Niet zo vreemd dat daar wisselende reacties opvolgen. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, en de meeste teams zullen wel eens verboden dingen doen. Een heksenjacht op Ferrari of eender welk team dan ook is mij nog niet opgevallen. Maar wellicht voor mijn tijd.

Hawthorn2

Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 18:28:21
Citaat van: FerrariMan op 16 november 2007 - 17:15:22
http://www.f1pits.net/magazine/team_mclaren_mercedes/

Jasper,ik voel me door dat 'artikel' aangesproken, het staat vol veralgemeningen terwijl ik nochtans niemand persoonljik heb aangevallen op zijn 'fan zijn'.

Ik ben blij dat iemand het opmerkt.

Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.

Hierbij heb ik bewust gebruik gemaakt van enkele elementen: inderdaad veralgemening, maar ook sarcasme, overdrijving, verdraaiing. Kortom alle elementen die een seizoen lang tegen McLaren zijn gebruikt. Dit om reacties als de jouwe één stap voor te zijn.

Ik heb McLaren maandenlang op dit forum verdedigd. In Monaco. In Hongarije. In het spionageschandaal. En ook vandaag. Ik heb dikwijls mijn punten moeten herhalen en ik had dat ook in deze topic, op deze pagina opnieuw kunnen doen. Maar ik ben het beu, ik ben op. Ik sta achter elk argument dat ik heb gebruikt om McLaren te verdedigen. Maar in tegenstelling tot FC De Kampioenen ben ik niet bereid om mezelf oneindig te herhalen. Alles heeft zijn grenzen.

Dit artikel was mijn laatste wapenfeit in de oorlog van 2007. Een poging om met opgeheven hoofd ten onder te gaan.
Ook ik vond het een zeer geslaagd artikel. Ferrari fan zijnde (vandaag eindelijk de Champagnefles ontkurkt - gisteren twijfelde ik nog) kan ik me levendig voorstellen hoe je je moet voelen na zo'n seizoen (ik wil opbeurend zijn, dus ik ga niet in details treden  ;D). 2008 zal voor beide kampen veel mooier zijn. Een team als McLaren maakt niet twee keer zo'n fouten  :-\ en nu er toch enkele andere topteams (BMW, Honda) mee voor de eerste plaatsen zullen strijden, wordt het zeker spannend.  :)

fawlty

dit is dan niet slecht voor de sport ofzo? zelfde scenario in de eerste gp van het seizoen en de wagens werden zoiezo gediskwalifceerd... man man, zelfs na het shumi tijdperk wordt er een hand boven ferrari gehouden...
houdoe en de ballen f1  ik kijk voortaan wel naar kunstballet
Ja sluw is die Hamilton

Tim C

Citaat van: fawlty op 17 november 2007 - 16:28:40
man man, zelfs na het shumi tijdperk wordt er een hand boven ferrari gehouden...
Daar is die frustratie weer. ;D

Ik ben het totaal niet eens dus is het allemaal één groot complot tegen mijn team. ;D :D

meatball

Citaat van: fawlty op 17 november 2007 - 16:28:40
dit is dan niet slecht voor de sport ofzo? zelfde scenario in de eerste gp van het seizoen en de wagens werden zoiezo gediskwalifceerd... man man, zelfs na het shumi tijdperk wordt er een hand boven ferrari gehouden...
houdoe en de ballen f1  ik kijk voortaan wel naar kunstballet
Waar zenden ze dat uit ? Lijkt mij wel tof ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Some things are too important to be left in the past.

Karre

Citaat van: janke op 18 november 2007 - 19:01:18


Al even mooi en aerodynamisch gestroomlijnd als een f1 wagen...