wtf?

Gestart door Karre, 26 oktober 2007 - 12:45:42

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Tim op 27 oktober 2007 - 11:13:42
Die foto is meer dan echt ;)

*knip*


Mja, de foto is dus blijkbaar wel echt, want die eerste leek me nogal fake, het zag er nogal raar uit.

Hij is blijkbaar niet alleen stinkend rijk, maar ook oliedom. Mee gecrashed dan zelf wat herstellen, en dan terug de baan op... ::) ???

Tim C


Gods Gift

Ben zelf ook een racer in hart en nieren, zou niets liever willen dan in een vette v12 over een circuit te scheuren.
Heb zelf ook wat informatie thuis liggen om in een f1 auto te rijden.
Heb een bedrijf gevonden die in het bezit is van een oude Prost en een Ferrari uit '88!!
Voor €2500 euro mag je dan een paar rondjes maken op Magny course of Jerez de la Frontera.
Het is alleen maar de vraag of het wel echt veilig is, aangezien het allemaal particulier gebeurd.
En na het zien van deze foto's twijfel ik een beetje... :-\
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Karre

Citaat van: Gods Gift op 27 oktober 2007 - 17:23:44
Ben zelf ook een racer in hart en nieren, zou niets liever willen dan in een vette v12 over een circuit te scheuren.
Heb zelf ook wat informatie thuis liggen om in een f1 auto te rijden.
Heb een bedrijf gevonden die in het bezit is van een oude Prost en een Ferrari uit '88!!
Voor €2500 euro mag je dan een paar rondjes maken op Magny course of Jerez de la Frontera.
Het is alleen maar de vraag of het wel echt veilig is, aangezien het allemaal particulier gebeurd.
En na het zien van deze foto's twijfel ik een beetje... :-\

Mss heb ik dan zojuist je leven gered  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Gods Gift op 27 oktober 2007 - 17:23:44
Ben zelf ook een racer in hart en nieren, zou niets liever willen dan in een vette v12 over een circuit te scheuren.
Heb zelf ook wat informatie thuis liggen om in een f1 auto te rijden.
Heb een bedrijf gevonden die in het bezit is van een oude Prost en een Ferrari uit '88!!
Voor €2500 euro mag je dan een paar rondjes maken op Magny course of Jerez de la Frontera.
Het is alleen maar de vraag of het wel echt veilig is, aangezien het allemaal particulier gebeurd.
En na het zien van deze foto's twijfel ik een beetje... :-\
Een bedrijf kan niet alles particulier doen hé ;) Ik veronderstel dat je bij een crash (zo is dat bij al die tests toch) die je zelf veroorzaakt, zelf de kosten moet betalen. Maar wanneer het hun fout is, moeten zij dokken veronderstel ik. Maar de wagens van zo'n bedrijfje crashen normaal gezien niet snel hoor, de meeste mensen onderschatten immers de kracht van een F1 én niemand wil het crashen, niemand zal de limiet opzoeken. Met andere woorden, die wagens zijn gewoon nog steeds in topvorm. (Ik ben niet verantwoordelijk als er toch iets gebeurd hé ;))
Als je het niet vertrouwt kan je ook een test kopen bij een F1 team, maar dan denk ik dat je wel meer dan enkele duizende euro's kwijt bent ;D ;D Er bestaan overigens nog bedrijven die het professioneler aanpakken, die laten je eerst wennen aan andere racewagens van lagere klassen, en op het einde van de dag mag je dan met de F1 wagen rijden (zoals men bij de journalisten heeft gedaan bij Renault ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Gods Gift

Yep dat is in dit geval ook zo. Eerst ga je het circuit verkennen en leggen ze je de apexen en rempunten uit.
Dan ga je met een formule auto rijden, waarna men de telemetrie uitleest en je beoordeeld word op je prestaties.
Misschien nog iets van een simulator en dan het echte werk......
Wil het wel heel graag, ga misschien aankomende zomer toch maar een gokje wagen.
Als het er van komt zal ik het jullie zeker laten weten, i.c.m. een foto/filmverslag.... 8)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.