Timo Glock

Gestart door TimoGlockfan, 25 oktober 2007 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Verdient Timo Glock een plaatsje in de f1?

ja, bij Toyota (of een ander team uit de middenmoot)
11 (40.7%)
nee,nog een jaartje in de wachtkamer
3 (11.1%)
nee, te licht
8 (29.6%)
ja, maar bij een klein team
2 (7.4%)
geen mening
3 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

Jasper

Citaat van: waard500 op 26 april 2009 - 17:29:44
Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!

Mij hoor je Massa en Button ook geen wereldrijders noemen.

leproffesseur

Er zijn maar heel weinig die kampioen werden in een mindere auto.

Folkert

Citaat van: waard500 op 26 april 2009 - 17:29:44
Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!
Maar hij is alleen "Wereldklasserijder" omdat de F1 races toevallig over de hele wereld verspreid zijn.  :P
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 17:35:03
Citaat van: waard500 op 26 april 2009 - 17:29:44
Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!

Mij hoor je Massa en Button ook geen wereldrijders noemen.

Het geeft aan hoe belangrijk de auto is. Je moet als coureur op het goede moment in de goede auto zitten. Button heeft net zo veel talent als de afgelopen jaren, alleen nu kan hij het tonen dankzij het materiaal.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

F_A_Diaz


Citaat van: waard500 op 26 april 2009 - 17:29:44
Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!

Massa, Raikkonen en Hamilton zijn ook niet ineens slechter geworden. Ze hebben de wagen niet om vooraan te rijden, net zoals Button dat vorig jaar niet had.
Het gaat erom dat een coureur het maximale uit zijn wagen haalt. En Button lijkt dat vooralsnog het beste te doen. Hij heeft 31 punten gescoord uit de 35 punten die mogelijk zijn, dat zijn Schumacher statistieken uit 2002/2004. Dan kan hij wel een hele goeie auto hebben, dan nog is het knap maar dat had hij in 2004 ook al laten zien toen hij een heel sterk seizoen reed en alleen de Ferrari voor zich moest dulden die toen oppermachtig waren. Hij is dat jaar zelfs een paar keer voor Barrichello geëindigd onder normale race omstandigheden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 27 april 2009 - 16:14:27

Citaat van: waard500 op 26 april 2009 - 17:29:44
Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!

Massa, Raikkonen en Hamilton zijn ook niet ineens slechter geworden. Ze hebben de wagen niet om vooraan te rijden, net zoals Button dat vorig jaar niet had.
Het gaat erom dat een coureur het maximale uit zijn wagen haalt. En Button lijkt dat vooralsnog het beste te doen. Hij heeft 31 punten gescoord uit de 35 punten die mogelijk zijn, dat zijn Schumacher statistieken uit 2002/2004. Dan kan hij wel een hele goeie auto hebben, dan nog is het knap maar dat had hij in 2004 ook al laten zien toen hij een heel sterk seizoen reed en alleen de Ferrari voor zich moest dulden die toen oppermachtig waren. Hij is dat jaar zelfs een paar keer voor Barrichello geëindigd onder normale race omstandigheden.
Toch denk ik dat Button beter was in 2004, dan dat hij nu is. Zoals ik eerder zij heeft hij imo 2 a 3 jaar lang minder goed gereden, dan hij werkelijk kon. Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
Denk dat Button gedurende dit jaar nog wel beter word, en dat bewees hij gister best wel. Winnen van af P5 is goede prestatie.

Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Denk dat Button gedurende dit jaar nog wel beter word, en dat bewees hij gister best wel. Winnen van af P5 is goede prestatie.
Dat heb ik hem anders nog nooit zien doen ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 16:57:16
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Denk dat Button gedurende dit jaar nog wel beter word, en dat bewees hij gister best wel. Winnen van af P5 is goede prestatie.
Dat heb ik hem anders nog nooit zien doen ;).
Wat heb je hem nooit zien doen? Winnen van af P5?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 17:16:11
Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 16:57:16
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Denk dat Button gedurende dit jaar nog wel beter word, en dat bewees hij gister best wel. Winnen van af P5 is goede prestatie.
Dat heb ik hem anders nog nooit zien doen ;).
Wat heb je hem nooit zien doen? Winnen van af P5?
Vanaf P4 zag ik gisteren nog. Maar vanaf P5 kan ik me niet herinneren, nee... ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 19:09:21
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 17:16:11
Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 16:57:16
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Denk dat Button gedurende dit jaar nog wel beter word, en dat bewees hij gister best wel. Winnen van af P5 is goede prestatie.
Dat heb ik hem anders nog nooit zien doen ;).
Wat heb je hem nooit zien doen? Winnen van af P5?
Vanaf P4 zag ik gisteren nog. Maar vanaf P5 kan ik me niet herinneren, nee... ;)
Haal ik nu Hamilton en Button door me kaar? :P
hahah, droogkloot :P
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Toch denk ik dat Button beter was in 2004, dan dat hij nu is. Zoals ik eerder zij heeft hij imo 2 a 3 jaar lang minder goed gereden, dan hij werkelijk kon. Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.

Dat vind jij. Jij kijkt altijd naar race uitslagen om te bepalen hoe goed iemand is. Dan kom je inderdaad in de knoop als die dan wel ineens goed gaat rijden wanneer hij een betere auto heeft.

Formule 1 is een zeer competatieve wereld, je komt er echt niet mee weg om zomaar er met de pet naar te gooien. Ook al heet je Jenson Button.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 28 april 2009 - 16:18:07
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16
Toch denk ik dat Button beter was in 2004, dan dat hij nu is. Zoals ik eerder zij heeft hij imo 2 a 3 jaar lang minder goed gereden, dan hij werkelijk kon. Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.

Dat vind jij. Jij kijkt altijd naar race uitslagen om te bepalen hoe goed iemand is. Dan kom je inderdaad in de knoop als die dan wel ineens goed gaat rijden wanneer hij een betere auto heeft.

Formule 1 is een zeer competatieve wereld, je komt er echt niet mee weg om zomaar er met de pet naar te gooien. Ook al heet je Jenson Button.
Nee, dat doe ik niet. Dat denk jij, maar is vaker gebleken dat jij zomaar wat in het rond roept over iemand. Ik heb ook gezegd dat hij in 2000 en 2001 goed reed en dan kan je moeilijk zeggen dat ik naar de uitslag van de wedstrijd keek.

En hoezo kom ik er mee in de knoop? Ik weet prima dat ik me dit jaar vergist heb in Button, geef ik eerlijk toe. Had minder van hem verwacht. Als er iemand wel in de knoop komt, dan ben jij het wel. Nooit toegeven en elke keer veranderen als iemand je het tegendeel bewijst.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.
Is ook wel logisch dat als je 2 jaar in een zeepkist rijdt dat je niet al te veel motivatie hebt hé, je weet op voorhand al dat met zo'n wrak de race al om zeep is op voorhand.