Timo Glock

Gestart door TimoGlockfan, 25 oktober 2007 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Verdient Timo Glock een plaatsje in de f1?

ja, bij Toyota (of een ander team uit de middenmoot)
11 (40.7%)
nee,nog een jaartje in de wachtkamer
3 (11.1%)
nee, te licht
8 (29.6%)
ja, maar bij een klein team
2 (7.4%)
geen mening
3 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

TimoGlockfan

Ik hoop op een plekje bij toyota!
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Sorry Timo. Maar ik ben niet heel erg onder de indruk.

Tim C

Citaat van: 0634 op 25 oktober 2007 - 20:19:32
Sorry Timo. Maar ik ben niet heel erg onder de indruk.
Dito, gewogen en vederlicht bevonden...

janke

Some things are too important to be left in the past.

Tim C


Jasper


supersteven

geef hem maar een plekje bij toyota
het geld dat ze uitsparen aan salaris kunnen ze dan besteden aan hun wagen
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Bij Toyota is het geld geen probleem hoor, het zijn de mensen aan de top.

Supermariobros


KVDracer

Ik denk dat er dan getalenteerdere rijders zijn dan hem. Ik zou dan liever Montagny in zijn plaats zien rijden of Rosberg. Glock heeft nooit echt indruk weten te maken, vind ik.

meatball

Sorry maar liever Doornbos
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TimoGlockfan

Glock wil naar toyota

Vrijdag werd bekend dat Toyota een contract met Timo Glock had ingediend bij het Contract Recognition Board. De Duitser staat echter nog als testrijder bij BMW onder contract en het team wil hem het liefst behouden in 2008, maar Glock wil de kans krijgen om voor Toyota te kunnen racen.

In een interview met het Duitse Bild zei Glock: "Men moet begrijpen dat ze de best mogelijke oplossing voor zichzelf zoeken. Ik heb echter de kans om bij een ander groot team een racestoeltje te bemachtigen. Dat is iets wat BMW me niet kan bieden. Daarom hoop ik dat er wat zal veranderen."

"Ik ben BMW zeer dankbaar. Het team heeft me geholpen en ik heb het team geholpen. Ik heb me er altijd goed gevoeld, maar nu is het tijd voor de volgende stap. Ik heb goede hoop dat we tot overeenstemming komen", vervolgde hij.

Glock reed dit jaar in het GP2-kampioenschap waar hij met iSport de titel wist te pakken
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2007 - 13:58:23
Te licht bevonden.
Jep, en op mij heeft hij ook nog nooit indruk kunnen maken. Volgens mij zijn er veel getalenteerdere rijders als hem.

TimoGlockfan

Toyota heeft bevestigd dat het een contract heeft getekend met Timo Glock. De Japanse renstal wil de GP2-kampioen volgend jaar voor het team laten uitkomen, maar omdat de Duitser ook nog onder contract ligt bij BMW Sauber is dat geen sinecure.

De toekomst van de 25-jarige Duitser ligt daardoor in de handen van het Contract Recognition Board (CRB) omdat zijn nog niet officieel bekendgemaakt contract met Toyota in strijdt is met de testovereenkomst die hij heeft met BMW Sauber.

Het is geweten dat Glock niet terechtkan bij BMW Sauber als het gaat om een racezitje voor volgend jaar. Maar de renstal in Hinwil wil de Duitser niet vrijlaten, en zeker niet nu Toyota hem wil contracteren voor een periode van drie jaar.

"We werden geïnformeerd door het CRB dat er een conflicterend contract is ingediend," vertelde BMW motorsportdirecteur Mario Theissen onlangs. "We zullen wachten op hun beslissing."

Glocks manager, Hans-Bernd Kamps, zei: "In het belang van Timo hopen we dat er zo snel mogelijk een redelijke oplossing uit de bus komt."

Een beslissing van het CRB zou volgende week bekendgemaakt worden.

Toyota-president John Howett liet alvast weten: "We hebben een bindend contract met Glock. Zijn managementsbedrijf en de advocaten zijn van mening dat hij beschikbaar is."    

Hopen dat het lukt voor Timo. ::)
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Om eerlijk te zijn denk ik dat de stap van Ralf naar GLock niet echt logisch is voor Toyota. Staat niet bekend als supertalent.