Main Menu

Timo Glock

Gestart door TimoGlockfan, 25 oktober 2007 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Verdient Timo Glock een plaatsje in de f1?

ja, bij Toyota (of een ander team uit de middenmoot)
11 (40.7%)
nee,nog een jaartje in de wachtkamer
3 (11.1%)
nee, te licht
8 (29.6%)
ja, maar bij een klein team
2 (7.4%)
geen mening
3 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

Doefie

Citaat van: 0634 op 10 november 2007 - 08:54:49
Om eerlijk te zijn denk ik dat de stap van Ralf naar GLock niet echt logisch is voor Toyota. Staat niet bekend als supertalent.

Ralf ook niet :D

meatball

Citaat van: 0634 op 10 november 2007 - 08:54:49
Om eerlijk te zijn denk ik dat de stap van Ralf naar GLock niet echt logisch is voor Toyota. Staat niet bekend als supertalent.
Toyota staat ook niet echt bekent om zijn goede keuze"s, maar wel om hoe gooien we zoveel mogelijk geld over de balk zonder resultaat,in die optie is de keuze wel logisch.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

das een goeie, maar toch, ging je zoiets hebben gezegd na toyota's seizoen in 2005? nugoed, das het verleden, feit is dat ze nu in het slob zitten en er blijkbaar moeilijk uitgeraken, mss zouden eens raad moeten gaan vragen aan theissen, die heeft onlangs nog gezegd dat hun budget nog nooit zo laag is geweest... ik d8 dat Toyota ieder jaar 1 van de grootste budgetten van de padock had. nochtans doet BMW het veel bter dan Toyota. mms zou toyota er goed aan doen om Brawn binnen te halen... ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 11 november 2007 - 14:33:29
das een goeie, maar toch, ging je zoiets hebben gezegd na toyota's seizoen in 2005? nugoed, das het verleden, feit is dat ze nu in het slob zitten en er blijkbaar moeilijk uitgeraken, mss zouden eens raad moeten gaan vragen aan theissen, die heeft onlangs nog gezegd dat hun budget nog nooit zo laag is geweest... ik d8 dat Toyota ieder jaar 1 van de grootste budgetten van de padock had. nochtans doet BMW het veel bter dan Toyota. mms zou toyota er goed aan doen om Brawn binnen te halen... ::)
Laat Brawn aub waar hij thuis hoort :P
Het is gewoon het probleem bij Toyota dat ze niet begrijpen hoe ze een team moeten opbouwen. Mensen komen en mensen gaan, dat is in elk team zo, maar bij toyota is dat 10 keer meer dan op een ander, en dat is radicaal verkeerd. Hoe kan je een goed team opzetten als je aanhoudende belangrijke feiguren gaat buitengooien. Een team opbouwen heeft tijd nodig, iedereen moet goed op elkaar ingespeeld geraken, elkaar kennen en er moet een leuke sfeer zijn. Dus geen sfeer van 'en als de wagen morgen niet uitrijdt, heb ik 70% kans dat ik buitenvlieg'.

Citaat van: TimoGlockfan op 09 november 2007 - 22:13:33
Toyota heeft bevestigd dat het een contract heeft getekend met Timo Glock. De Japanse renstal wil de GP2-kampioen volgend jaar voor het team laten uitkomen, maar omdat de Duitser ook nog onder contract ligt bij BMW Sauber is dat geen sinecure.

De toekomst van de 25-jarige Duitser ligt daardoor in de handen van het Contract Recognition Board (CRB) omdat zijn nog niet officieel bekendgemaakt contract met Toyota in strijdt is met de testovereenkomst die hij heeft met BMW Sauber.

Het is geweten dat Glock niet terechtkan bij BMW Sauber als het gaat om een racezitje voor volgend jaar. Maar de renstal in Hinwil wil de Duitser niet vrijlaten, en zeker niet nu Toyota hem wil contracteren voor een periode van drie jaar.

"We werden geïnformeerd door het CRB dat er een conflicterend contract is ingediend," vertelde BMW motorsportdirecteur Mario Theissen onlangs. "We zullen wachten op hun beslissing."

Glocks manager, Hans-Bernd Kamps, zei: "In het belang van Timo hopen we dat er zo snel mogelijk een redelijke oplossing uit de bus komt."

Een beslissing van het CRB zou volgende week bekendgemaakt worden.

Toyota-president John Howett liet alvast weten: "We hebben een bindend contract met Glock. Zijn managementsbedrijf en de advocaten zijn van mening dat hij beschikbaar is."    

Hopen dat het lukt voor Timo. ::)
Weeral eens, bron?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Timo Glock mag volgend jaar voor Toyota rijden. Zo heeft het Contract Recognition Board, een commissie die de contracten in de Formule 1 in de gaten houdt, besloten. Begin november werd bekend dat Toyota een overeenkomst met de regerend GP2-kampioen bij het CRB had ingediend. BMW-Sauber, waarvoor Glock dit jaar reserve- en testcoureur was, wilde de Duitser echter graag behouden en protesteerde.

Het Britse Autosport weet nu te melden dat het CRB heeft geoordeeld dat er voor Glock geen contractuele belemmeringen zijn om volgend jaar voor Toyota uit te komen. Voor BMW-Sauber zou dit betekenen dat zij opnieuw op zoek moet naar een nieuwe derde coureur, nu een bevestiging van Glock door Toyota niet ver weg lijkt en na het eerdere vertrek van Sebastian Vettel naar Scuderia Toro Rosso.

Glock zelf liet eerder al weten graag naar Toyota te willen gaan: "Ik ben BMW zeer dankbaar. Het team heeft me geholpen en ik heb het team geholpen. Ik heb me er altijd thuis gevoeld, maar nu is het tijd voor de volgende stap. Ik heb de kans om bij een ander groot team te kunnen racen. Dat is iets wat BMW me niet kan bieden."

In 2004 heeft Glock vier Formule 1-races gereden, in een Jordan-Ford.

(f1racing.nl)
Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

Mooi dat Glock naar Toyota gaat! 8) 8)
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Hmm, Ralf buitengooien was een goede beslissing van Toyota, en dan doen ze deze dwaze zet. Ik hoop dat Glock de verwachtingen kan waarmaken, maar ik vrees ervoor. Toyota kennende, gok ik dat dit zen eerste en laatste seizoen is, hij zal zich moeten bewijzen en ik vrees dat hij dat niet zal kunnen. Echter wel knap gedaan van hem om zonder geld weer de GP's binnen te komen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

Citaat van: Ferrari 2007 op 16 november 2007 - 18:52:57
Hmm, Ralf buitengooien was een goede beslissing van Toyota, en dan doen ze deze dwaze zet. Ik hoop dat Glock de verwachtingen kan waarmaken, maar ik vrees ervoor. Toyota kennende, gok ik dat dit zen eerste en laatste seizoen is, hij zal zich moeten bewijzen en ik vrees dat hij dat niet zal kunnen. Echter wel knap gedaan van hem om zonder geld weer de GP's binnen te komen...

Om na drie races vervangen te worden door: ....  ;D ;D ;D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Ahja, das waar, we zitten bij Toyota, daar wordt men sneller ontslagen dan aangenomen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Timo's nieuwe helm.

meatball

Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 20:09:12
Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Dat zal niet simpel zijn,zeker niet bij Toyota,maar beter Glock een kans geven dan Ralf vindt ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:34:28
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 20:09:12
Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Dat zal niet simpel zijn,zeker niet bij Toyota,maar beter Glock een kans geven dan Ralf vindt ik.

Vind je? Ik zie weing verschil. In salaris misschien maar voor de rest niet. Trulli en Glock....nou dat is echt een wereldteam...

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 17 november 2007 - 07:59:07
Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:34:28
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 20:09:12
Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Dat zal niet simpel zijn,zeker niet bij Toyota,maar beter Glock een kans geven dan Ralf vindt ik.

Vind je? Ik zie weing verschil. In salaris misschien maar voor de rest niet. Trulli en Glock....nou dat is echt een wereldteam...
Trulli is een goed rijder, daar bnen ik van overtuigd, Glock daarentegen. Enkele seizoenen geleden heeft hij 4 races gereden, zonder echt bijzondere resultaten. Nu is hij WK geworden in de GP2, enkel dat heeft hem aan een zitje geholpen, en dat terwijl er toch meermaals gemeld is dat het een zwak GP2-seizoen was. We zullen zien, maar ik veronderstel dat Trulli hem naar huis rijdt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:34:28
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 20:09:12
Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Dat zal niet simpel zijn,zeker niet bij Toyota,maar beter Glock een kans geven dan Ralf vindt ik.

In mijn ogen is heeft Ralf meer bewezen dan Glock...nugoed ieder zijn mening ;)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 november 2007 - 09:59:51
Citaat van: 0634 op 17 november 2007 - 07:59:07
Citaat van: meatball op 16 november 2007 - 22:34:28
Citaat van: TimoGlockfan op 16 november 2007 - 20:09:12
Jammer dat jullie er zo over denken, aan hem om het tegendeel te bewijzen 8)
Dat zal niet simpel zijn,zeker niet bij Toyota,maar beter Glock een kans geven dan Ralf vindt ik.

Vind je? Ik zie weing verschil. In salaris misschien maar voor de rest niet. Trulli en Glock....nou dat is echt een wereldteam...
Trulli is een goed rijder, daar bnen ik van overtuigd, Glock daarentegen. Enkele seizoenen geleden heeft hij 4 races gereden, zonder echt bijzondere resultaten. Nu is hij WK geworden in de GP2, enkel dat heeft hem aan een zitje geholpen, en dat terwijl er toch meermaals gemeld is dat het een zwak GP2-seizoen was. We zullen zien, maar ik veronderstel dat Trulli hem naar huis rijdt.

Dat mag ik wel hopen, ja. Trulli is ook zo slecht nog niet maar voor een team dat nou eindelijk eens stappen moet gaan maken vind ik niet dat ze een rijders lineup hebben waarmee dat 1,2,3 wordt gerealiseerd.

En laten we eerlijk wezen; 2 weken terug waren ze nog in de markt voor Alonso, nu moeten ze het maar doen met Glock. Ik weet dat niet iedereen Alonso waardeert, maar de man heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten. Als je het dan met GLock moet doen kom je er ietwat bekaaid vanaf.