Williams

Gestart door Karre, 25 oktober 2007 - 14:02:32

« vorige - volgende »

Rijdt Rosberg nog voor Williams volgend jaar?

Ja
Neen
Eerst Alonsos beslissing afw8en

Karre

Slaagt Williams erin zijn goudhaantje te behouden, of verliezen hem aan een beter team? (mss zelfs Mclaren, als Alonso vertrekt, of eventueel Toyota) Zoja, wie wordt dan zijn teammaat? Zonee, wie krijgt dan zijn zitje?(en wie het 2de?)

alonsolover

Ik zie wiliams rosberg niet loslaten

Jasper

Als er bij McLaren een plaats vrijkomt, zullen ze alleszins op Rosberg azen. Of ze dan bereid zijn om met veel geld over de toonbank te komen, is een andere zaak, maar ik denk van wel.

meatball

Citaat van: Karre op 25 oktober 2007 - 14:02:32
Slaagt Williams erin zijn goudhaantje te behouden, of verliezen hem aan een beter team? (mss zelfs Mclaren, als Alonso vertrekt, of eventueel Toyota) Zoja, wie wordt dan zijn teammaat? Zonee, wie krijgt dan zijn zitje?(en wie het 2de?)
Een beter team Toyota ? ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

amp


Ik volg Jasper, ALS Alonso vertrekt, wil McLaren Rosberg ( meen zelfs een tijdje geleden gelezen te hebben dat Ron Dennis Rosberg zou kiezen als Alonso mocht beslissen om McLaren te verlaten ), het geld zullen ze er wel voor over hebben zeker.

De vraag is dan nog, wil Rosberg wel naar McLaren ? Uit alles wat ik over hem en Williams lees voelt hij zich daar lekker in zijn vel, en is er best tevreden met zijn prestaties. (Ik hoop en vermoed van wel )

Karre

Citaat van: amp op 25 oktober 2007 - 21:59:20

Ik volg Jasper, ALS Alonso vertrekt, wil McLaren Rosberg ( meen zelfs een tijdje geleden gelezen te hebben dat Ron Dennis Rosberg zou kiezen als Alonso mocht beslissen om McLaren te verlaten ), het geld zullen ze er wel voor over hebben zeker.

De vraag is dan nog, wil Rosberg wel naar McLaren ? Uit alles wat ik over hem en Williams lees voelt hij zich daar lekker in zijn vel, en is er best tevreden met zijn prestaties. (Ik hoop en vermoed van wel )

al goed en wel, maar wie wordt dan zijn teammaat?

Tim C


Karre

mss, nog niet zo slecht, aangezien williams terug wil nr de glorietijden van toen. mss kan alonso wat verbetering in het team brengen... ;)

bogief1

Citaat van: Karre op 28 oktober 2007 - 16:26:53
mss, nog niet zo slecht, aangezien williams terug wil nr de glorietijden van toen. mss kan alonso wat verbetering in het team brengen... ;)

Allesinds 6 tienden.  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Karre

Rosberg wil met Williams doen, hetgeen wat Michael met Ferrari heeft gedaan. Zal het hem lukken? Wat denken jullie?

Mikacouli

Ik zou het wel leuk vinden om hamilton en rosberg in dezelfde wagen te zien. Maar ja, dat beslissen wij niet jammer genoeg...

meatball

Citaat van: Karre op 06 december 2007 - 15:47:37
Rosberg wil met Williams doen, hetgeen wat Michael met Ferrari heeft gedaan. Zal het hem lukken? Wat denken jullie?
Nog niet bijna.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 06 december 2007 - 15:47:37
Rosberg wil met Williams doen, hetgeen wat Michael met Ferrari heeft gedaan. Zal het hem lukken? Wat denken jullie?
Euj, van waar haal je dat? Bron? Als hij dit daadwerkelijk gezegd heeft, dan is hij aan het zweven. Vaak vergeet men hoeveel man tesamen met Schumacher naar Ferrari zijn getrokken
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Grmbl... (en nee da is geen afkorting mannen ;)) Rosberg nu al tot 2009 bij Williams... En ik maar hopen dat hij in 2009 naar McLaren zou zijn gekomen. :-\

bogief1

Citaat van: Ferrari 2007 op 06 december 2007 - 21:01:54
Citaat van: Karre op 06 december 2007 - 15:47:37
Rosberg wil met Williams doen, hetgeen wat Michael met Ferrari heeft gedaan. Zal het hem lukken? Wat denken jullie?
Euj, van waar haal je dat? Bron? Als hij dit daadwerkelijk gezegd heeft, dan is hij aan het zweven. Vaak vergeet men hoeveel man tesamen met Schumacher naar Ferrari zijn getrokken

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6656
A new chapter will begin soon: Bruno Senna