(Tweede) Rookie van 2007

Gestart door Tim C, 23 oktober 2007 - 12:30:54

« vorige - volgende »

Wie was de (tweede) beste rookie van 2007?

Heikki Kovalainen
7 (28%)
Sebastian Vettel
11 (44%)
Adrian Sutil
7 (28%)
Markus Winkelhock
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

red76

Citaat van: bmwracing op 24 oktober 2007 - 12:24:11
Citaat van: red76 op 23 oktober 2007 - 12:34:02
Moeilijk.....

Sutil!

Van Kovalainen had ik meer verwacht.
ja en wat dan met Giancarlo Fisichella die heeft 9 punten minder...en hoe lang al bij renault?

Ok, ok een hele slechte start van het seizoen. ;)

Tim C

Ik ben voor Sutil gegaan omdat de resultaten van Vettel een beetje verblindend werken. Hij reed knap in zeer rare races terwijl Sutil een heel jaar hard met zijn Spyker heeft gevochten.


_Makke_

Citaat van: Tim op 24 oktober 2007 - 15:55:36
Ik ben voor Sutil gegaan omdat de resultaten van Vettel een beetje verblindend werken. Hij reed knap in zeer rare races terwijl Sutil een heel jaar hard met zijn Spyker heeft gevochten.

Voila, zo redeneerde ik dus ook.

bmwracing

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 25 oktober 2007 - 11:45:57
Ik ga voor die jap van Williams
en wat is het antwoord dan als je voor de jap gaat? wat vind je zo goed aan hem? de bowlingbal dat hij speeld met zijn pitcrew....

Ferrari 2010

Citaat van: bmwracing op 25 oktober 2007 - 12:24:23
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 25 oktober 2007 - 11:45:57
Ik ga voor die jap van Williams
en wat is het antwoord dan als je voor de jap gaat? wat vind je zo goed aan hem? de bowlingbal dat hij speeld met zijn pitcrew....
Die Jap komt van Toyota, wat een Japanees team is, net zoals Honda, waardoor je hem kan linken aan Button. Aangezien hij niet op Button (vreemd genoeg is die geen rookie meer) kon stemmen, kiest hij die Jap omdat die het meest gerelateerd is ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Heikki...

Ondanks een heel slecht seizoensbegin heeft hij zich goed herpakt. Met een goed seizoensbegin had hij veel meer punten gepakt meen ik.
Hij heeft ook een ongelofelijke druk op z'n schouders, vervang maar eens een wereldkampioen als Alonso...



bogief1

Ik heb Sutil gestemd, beetje om dezelfde reden als Tim.
Vettel laat mooie dingen zien en sinds zijn komst is Toro Rosso beginnen beteren.

Maar ik neem dan toch Sutil omdat hij met de slechtste wagen van het veld toch in de "picture" kwam.
1ste plaats in de vrije trainingen, puntje gepakt en ik zag hem live aan het werk op de testsessie's in Spa.
Keer op keer gooide hij die wagen in eua rouge, verschillende keren net niet in de banden, maar het getuigde van lef om met dat kreng zo te vlammen op de mooiste bocht ter wereld.

Heeft trouwens een mooie race daar gereden ook.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna