Wereldtitel

Gestart door nible, 22 oktober 2007 - 18:18:39

« vorige - volgende »

Wie verdient de wereldtitel het meest?

Kimi Raikkonen
26 (76.5%)
Felipe Massa
1 (2.9%)
Lewis Hamilton
6 (17.6%)
Fernando Alonso
1 (2.9%)
Iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

nible

Wie is voor jullie dé echte wereldkampioen 2007?

Schumi nr1

Diegene met de meeste punten.

red76


Ferrari 2010

Kimi, en niemand anders. Ferrari heeft laten zien wat het is, een team. Wat niet gezegd kan worden van bijvoorbeeld McLaren ... (Want daar was een hechte teamband ver te zoeken)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634


Supermariobros

Als je over een heel seizoen de meeste punten achter je naam hebt, ben je de terechte en verdiende kampioen.

meatball

Ik ben gematigd blij dat de titel naar Kimi is gegaan als Massafan.
Maar voel toch ook mee met Alonso die met volledige steun van zijn team zeker wk was geworden,terwijl ze nu op een weliswaar talentvolle beginneling hebben gegokt.
Deze is hellaas voor hen bezweken onder de druk,foute keuze dus.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Citaat van: meatball op 22 oktober 2007 - 20:51:34
Ik ben gematigd blij dat de titel naar Kimi is gegaan als Massafan.
Maar voel toch ook mee met Alonso die met volledige steun van zijn team zeker wk was geworden,terwijl ze nu op een weliswaar talentvolle beginneling hebben gegokt.
Deze is hellaas voor hen bezweken onder de druk,foute keuze dus.

Op dit moment heb ik gewacht...heel het jaar kon je niet veel goeds kwijt over Kimi en nu....
;) ;)
;D

Jasper

Antwoord op de vraag in poll (wie verdiende hem het meest): Lewis
Antwoord op de vraag in de openingspost (wie is de echte wereldkampioen): Kimi

meatball

Citaat van: Eric op 22 oktober 2007 - 20:54:30
Citaat van: meatball op 22 oktober 2007 - 20:51:34
Ik ben gematigd blij dat de titel naar Kimi is gegaan als Massafan.
Maar voel toch ook mee met Alonso die met volledige steun van zijn team zeker wk was geworden,terwijl ze nu op een weliswaar talentvolle beginneling hebben gegokt.
Deze is hellaas voor hen bezweken onder de druk,foute keuze dus.

Op dit moment heb ik gewacht...heel het jaar kon je niet veel goeds kwijt over Kimi en nu....
;) ;)
;D

Daarom ook gematigd he,ik had duizend maal liever Massa gehad maar ja als ik zie hoe McLaren blunderd,dan heb ik er best wel lol in dat Kimi wint.
Een fan van hem zal ik echter nooit worden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

razzle_dazzle

Ik sluit me aan bij meatball. Blij dat Ferrari wint, Kimi is een zeer goede coureur, maar doet me weinig tot niets. Toch blij dat hij eindelijk een titel kan pakken.

Kimi = meeste overwinningen + wat pech gehad met de ferrari. Lewis meer tweedes, maar geen motorproblemen. Idereen maakt zijn eigen balans op maar voor mij verdient de Fin het zeker en vast.

Tim C

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 20:57:52
Antwoord op de vraag in poll (wie verdiende hem het meest): Lewis
Beetje gefrustreerd omdat een team vol amateurs hun beide titels op het einde toch nog hebben weggesmeten?

amp

Citaat van: Tim op 22 oktober 2007 - 22:53:44
Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 20:57:52
Antwoord op de vraag in poll (wie verdiende hem het meest): Lewis
Beetje gefrustreerd omdat een team vol amateurs hun beide titels op het einde toch nog hebben weggesmeten?

Ik denk dat, mocht jouw favoriete rijder het grootste deel van het seizoen aan de leiding rijden, en de leiding en het kampioenschap verliezen in de laatste race, je ook wel zo zou reageren!

En ja, er zijn fouten gemaakt bij McLaren, maar om het een team vol amateurs te noemen..
Ferrari heeft ook wel een aantal amateurfouten begaan dit seizoen, o.a. het niet opmerken van het rode licht in de pitlane.. en zo zijn er nog wel enkele..

Voor mij verdient Lewis hem ook het meest (ja, je bent Hamilton/ Mclaren fan voor iets hé )

Tim C

Citaat van: amp op 22 oktober 2007 - 23:43:23
Ik denk dat, mocht jouw favoriete rijder het grootste deel van het seizoen aan de leiding rijden, en de leiding en het kampioenschap verliezen in de laatste race, je ook wel zo zou reageren!
Ik zou nog niet willen dat ze kampioen werden omwille van diskwalificaties.

Ik heb het ook nooit "geweldig" gevonden dat Ferrari de constructeurstitel in hun schoot geworpen kreeg, het is de reden waarom ik zo tevreden ben dat ze ook die titel "onofficieel" met één puntje hebben gepakt.

Alan Blues

Ik volg Jasper. Lewis verdiende het ook, Kimi is het geworden...

Maar om dan te horen dat McLaren amateurs zijn, is er toch een beetje over. Was Lewis wereldkampioen geworden, zou het anders geklonken hebben. En, idd, Ferrari heeft ook zijn foutjes gemaakt... Anders zou het kampioenschap  niet tijdens de laatste race beslist zijn... Op 1 punt verschil?? Dan moeten er bij Ferrari toch evenveel amateurs zijn... Nee? Nee... Foute logica...