Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: 0634 op 15 november 2007 - 22:03:47
Natuurlijk is het hypocriet. Die advocaat roept dat de rijders weliswaar niet schuldig zijn, maar wel baat hadden bij de illegale auto. En dus gediskwalificeerd moeten worden.
Mijn oplossing voor morgen:

De BMW's en de Williamsen uit de uitslag van Brazilië schrappen en de McLaren rijders uit het rijderskampioenschap. Einde hypocrisie.

janke

Maar dan is de vraag nog steeds hebben ze in 2007 gebruikt gemaakt van info?? Want ze hebben tot de laatste GP door mogen rijden. Over hypocriet gesproken.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Citaat van: janke op 15 november 2007 - 23:10:48
Maar dan is de vraag nog steeds hebben ze in 2007 gebruikt gemaakt van info?? Want ze hebben tot de laatste GP door mogen rijden. Over hypocriet gesproken.
Inderdaad, maar daarover later meer. En die vraag hebben ze gebruikt bestaat enkel nog door het geweldig staaltje marketing van McLaren.

E-mails, sms'en en ander telefoonverkeer, "maar we hebben die informatie niet gebruikt meneer, we zijn onskuldig!", yeah right.

Ferrari 2010

Dus Jasper, ze mogen wanneer McLaren iets illegaals doet McLaren straffen, maar niet hun rijders, maar als BMW of Williams iets fout doet, dan mogen ze hun rijders wel straffen?  Ja Jasper, hypocriet is zoiets. Ik begrijp dat je ten alle tijden je team verdedigt, maar je moet wel rechtlijnig zijn in wat de consequenties voor de rijders zijn. En kom aub niet af met de zever van dat het van McLaren niet zeker is dat het gebruikt is. Je weet het allemaal goed genoeg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#94
http://www.f1pits.net/magazine/team_mclaren_mercedes/

Jasper,ik voel me door dat 'artikel' aangesproken, het staat vol veralgemeningen terwijl ik nochtans niemand persoonljik heb aangevallen op zijn 'fan zijn'.

Voor de rest, McLaren vangt bot bij de FIA, zoals gedacht. Lijkt me logisch, alleen ben ik benieuwd naar reacties uit Woking.

Tim C

Ik vind het een zeer geslaagd stukjel, dit is geen nieuwssite maar een site van fans en niet iedereen moet telkens akkoord gaan met wat er op de site verschijnt.

FerrariMan

Citaat van: Tim op 16 november 2007 - 17:24:02
Ik vind het een zeer geslaagd stukjel, dit is geen nieuwssite maar een site van fans en niet iedereen moet telkens akkoord gaan met wat er op de site verschijnt.

Ok, ik kan me vinden in je filosofie. Helaas ben ik van een andere mening. Ieder het zijne.

scho0634

Laat ik vooropstellen; Ik ben McLaren, RD en het gezeur een beetje zat.

Maar laat ik tevens vooropstellen; het blijft een mooi F1-team, dat een prachtig plekje inde F1 verdient. Ondanks de gemaakte fouten. En chapeau voor Jasper, die zoals geschreven in zijn column afsluit met de woorden:" Laat één ding duidelijk zijn: ondanks de pikzwarte tijden laat ik mijn McLaren niet in de steek".

Endat is precies zoals een fan hoort te doen.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 16 november 2007 - 17:15:22
http://www.f1pits.net/magazine/team_mclaren_mercedes/

Jasper,ik voel me door dat 'artikel' aangesproken, het staat vol veralgemeningen terwijl ik nochtans niemand persoonljik heb aangevallen op zijn 'fan zijn'.

Ik ben blij dat iemand het opmerkt.

Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.

Hierbij heb ik bewust gebruik gemaakt van enkele elementen: inderdaad veralgemening, maar ook sarcasme, overdrijving, verdraaiing. Kortom alle elementen die een seizoen lang tegen McLaren zijn gebruikt. Dit om reacties als de jouwe één stap voor te zijn.

Ik heb McLaren maandenlang op dit forum verdedigd. In Monaco. In Hongarije. In het spionageschandaal. En ook vandaag. Ik heb dikwijls mijn punten moeten herhalen en ik had dat ook in deze topic, op deze pagina opnieuw kunnen doen. Maar ik ben het beu, ik ben op. Ik sta achter elk argument dat ik heb gebruikt om McLaren te verdedigen. Maar in tegenstelling tot FC De Kampioenen ben ik niet bereid om mezelf oneindig te herhalen. Alles heeft zijn grenzen.

Dit artikel was mijn laatste wapenfeit in de oorlog van 2007. Een poging om met opgeheven hoofd ten onder te gaan.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 18:28:21
Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.
Eindelijk, we zijn er vanaf :D ;)
Mooie column overigens Jasper ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#100
Je zit aan de grond? Man relativeer, het is autosport en een hobby (tenminste bij mij). Strek je rug en kom sterk terug in 2008 wanneer het feest weer begint. Laadt je op voor de nieuwe strijd. :)
Some things are too important to be left in the past.

QMaverick

Citaat van: Jasper op 16 november 2007 - 18:28:21

Ik ben als fan van McLaren geslagen. Gekrenkt. Overwonnen. Ik zit aan de grond. In deze column zit mijn laatste beetje energie dat ik nog over had om McLaren te verdedigen. Een laatste stuiptrekking.

Hierbij heb ik bewust gebruik gemaakt van enkele elementen: inderdaad veralgemening, maar ook sarcasme, overdrijving, verdraaiing. Kortom alle elementen die een seizoen lang tegen McLaren zijn gebruikt. Dit om reacties als de jouwe één stap voor te zijn.

Ik heb McLaren maandenlang op dit forum verdedigd. In Monaco. In Hongarije. In het spionageschandaal. En ook vandaag. Ik heb dikwijls mijn punten moeten herhalen en ik had dat ook in deze topic, op deze pagina opnieuw kunnen doen. Maar ik ben het beu, ik ben op. Ik sta achter elk argument dat ik heb gebruikt om McLaren te verdedigen. Maar in tegenstelling tot FC De Kampioenen ben ik niet bereid om mezelf oneindig te herhalen. Alles heeft zijn grenzen.

Dit artikel was mijn laatste wapenfeit in de oorlog van 2007. Een poging om met opgeheven hoofd ten onder te gaan.

Ach Jasper, zie het zo, de Ferrari fans hebben zich jaren lang tegen beschuldigingen en verdachtmakingen over het "rode" team moeten verdedigen, terecht of onterecht.

We begonnen dit jaar weer goed, weer de beschuldiging over de flexibele bodem, weer de bewegende aerodynamische delen, het leek weer het gebruikelijke jaar van Ferrari bashing te worden...

Alleen out of the blue waren er behoorlijke beschuldigingen in de richting van McLaren... En toen waren de McLaren fans aan de beurt...

Enige minpuntje, de beschuldigingen en verdachtmakingen tegen het "zilvergrijze" team bleken dit jaar veel al terecht.

Maar de Ferrari fans hebben het al jaren overleefd, ik verwacht dat de McLaren fans het ook wel overleven.

Een groot pluspunt voor jullie, gelukkig is Alonso bij McLaren opgedonderd  ;D ;D ;D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Jasper

Citaat van: janke op 16 november 2007 - 19:19:56
Je zit aan de grond? Man relativeer, het is autosport en een hobby (tenminste bij mij). Strek je rug en kom sterk terug in 2008 wanneer het feest weer begint. Laadt je op voor de nieuwe strijd. :)

Een halve regel daarvoor staat "als McLaren-fan". En mijn hele post gaat over 2007.

janke

Dat had ik wel begrepen, ja. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Achja, Jasper staat in feite ook een beetje alleen hé. Vroeger had je het Ferrari en het McLaren kamp, die goed tegen elkaar op konden. Tegenwoordig verblijven hier nog maar weinig McLaren fans, er verblijven er misschien wel een aantal, maar ze steken niet zo vaak hun kop uit hun hok als die uit het Ferrari-kamp. Ik kan wel begrijpen dat het zwaar is om hier tegen het Ferrari-kamp op te komen, vroeger waren er meer McLaren fans trouw lid van dit forum, nu schieten er maar enkele over en als je op sommige momenten als enige een team moet verdedigen, dan is dat logischerwijze zwaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.