Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Eric op 23 oktober 2007 - 21:15:19
effe off topic

bovenstaand is Westvlaams en wil zeggen wat een hoop gelul voor niets.

als niet Westvlaming begrijp ik het net wel...waarschijnlijk omdat ik er al 10 jaar tussen zit

Ah, dankjewel. Dan is dat opgehelderd ;)

Alan Blues

Hoe, Eric, ben jij geen westvlaming meer????  :o :o :o :o :o :o :o :o :o

;)

Mannen, doe er niet te druk over, ze zullen Kimi zijn titel niet afnemen... Als ze dat doen is heel de F1 zijn geloofwaardigheid kwijt bij mij...

Ik ben alles behalve een Ferrarifan, maar dit zou echt wel laag zijn...

Ara! Dak et â zaa!!!!

Tim C

Men weet nooit wanneer ze bij de FIA zeggen: kèr ne kèr wére! ;)

scho0634

Ik moest eens een tolk bellen voor dit forum ....... ;)

Jasper

Geloof mij, dit forum valt nog héél goed mee. :)

Tim C

Wat leest de verklaring van McLaren als een verfrissend stukje humor.

"Luister, we doen het niet voor ons maar voor de rest. Ook al weten we dat ze het niet met opzet hebben gedaan, toch moeten ze eraan. De titel willen we niet in onze schoot geworpen krijgen, echt niet, maar als we hem zo kunnen krijgen... Wie zijn wij om nee te zeggen?"


Ik geloof dat de Engelse uitdrukking die dat soort nonsens perfect beschrijft "wankers" is ;)

FerrariMan

Citaat"Finding a way to award the drivers' championship to Lewis retrospectively is not at all, however, what this is about."

Komaan, als je dit leest:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63930

En daarna dit:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63957

...dan moet je bijna in je broek pissen van het lachen.

Geloven ze daar in Woking hun eigen woorden eigenlijk nog?
Iedereen weet dat ze dit enkel en alleen doen om die titel alsnog te kunnen pakken.

janke

Citaat van: Tim op 23 oktober 2007 - 23:44:42
Wat leest de verklaring van McLaren als een verfrissend stukje humor.

"Luister, we doen het niet voor ons maar voor de rest. Ook al weten we dat ze het niet met opzet hebben gedaan, toch moeten ze eraan. De titel willen we niet in onze schoot geworpen krijgen, echt niet, maar als we hem zo kunnen krijgen... Wie zijn wij om nee te zeggen?"


Ik geloof dat de Engelse uitdrukking die dat soort nonsens perfect beschrijft "wankers" is ;)

Of " Rubbish ".
Some things are too important to be left in the past.

McLaren_über_alles

#83
Mja, men moet gewoon de zaak onderzoeken op die manier waarop men ELKE zaak onderzoekt. Nagaan of er reden is tot diskwalificatie, en als die er is, dan moet je ze gewoon diskwalificeren. Ok, het is mss niet goed voor de sport, en het zal dan natuurlijk een énorm kleine titel worden voor Hamilton (hoewel hij hem zeker en vast verdiende). Maar dit doet er nu echt niet toe. Uitspraken van de top van de F1 over die zaak zijn eigenlijk schandalig, en verkleinen volgens mij de kans op een eerlijk proces...
De uitspraak van morgen MOET dezelfde uitspraak zijn voor een soortgelijke geval tijdens bv. de eerste race van het seizoen. Anders begin je NOG meer met 2 maten en 2 gewichten te werken in de F1. En daar wordt de sport pas echt slechter van...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper


Tim C

Al even hypocriet als jullie team. ::)

Jasper

Tim, als hypocriet het enige woordje is dat je kan zeggen, dan weet ik niet zeker of ik nog veel zin heb in F1Pits.

Tim C

Jasper,

als jij het aanvaard dat "jouw" team op woensdag met grote trom aankondigt dat ze geen diskwalificatie willen, op donderdagmorgen bij de "grote" mensen gaan zeggen dat een diskwalificatie absoluut noodzakelijk is en op donderdagmiddag bij de "pers" gaat zeggen dat ze geen diskwalificatie willen, dan heb je gelijk: dan moet je eens drie keer nadenken over je toekomst want wat McLaren de afgelopen dagen flikt is de pure definitie van hypocriet.

scho0634

#88
Natuurlijk is het hypocriet. Die advocaat roept dat de rijders weliswaar niet schuldig zijn, maar wel baat hadden bij de illegale auto. En dus gediskwalificeerd moeten worden.

Dat is afschuwelijk hypocriet, want zo geredeneerd hadden de McLaren rijders ook voordeel van hun illegale materiaal tijdens Stepneygate.

Dat zo'n man zo'n statement maakt is bizar, debiel en ja, vreselijk hypocriet. Zielig gewoon. Als het niet om de titel was gegaan had McLaren de moeite niet eens genomen. En Hamilton verdient de titel ook gewoon niet.

scho0634

Natuurlijk is het hypocriet. Die advocaat roept dat de rijders weliswaar niet schuldig zijn, maar wel baat hadden bij de illegale auto. En dus gediskwalificeerd moeten worden.

Dat is afschuwelijk hypocriet, want zo geredeneerd hadden de McLaren rijders ook voordeel van hun illegale materiaal tijdens Stepneygate.

Dat zo'n man zo'n statement maakt is bizar, debiel en ja, vreselijk hypocriet. Zielig gewoon. Als het niet om de titel was gegaan had McLaren de moeite niet eens genomen.