Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Blijkbaar snapt nog steeds niet iedereen dat er gewoonweg geen situatie is, BMW en Williams hebben NIETS illegaals gedaan. Ze zaten binnen de 10°C tov hun privé temperatuurmeting, en er staat nergens in de regelemnten welke temperatuurmeting je moet nemen, dus hebben ze niks illegaals gedaan!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

red76

Citaat van: alonsolover op 23 oktober 2007 - 17:29:43
kvind het gewoon KLOTE!!! Laat kimi maar mooi de titel houden

Die gaan ze echt NIET van Kimi afpakken. 8)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 17:31:45
Blijkbaar snapt nog steeds niet iedereen dat er gewoonweg geen situatie is, BMW en Williams hebben NIETS illegaals gedaan. Ze zaten binnen de 10°C tov hun privé temperatuurmeting, en er staat nergens in de regelemnten welke temperatuurmeting je moet nemen, dus hebben ze niks illegaals gedaan!

Sorry maar dan kan mijn privé-thermometer zeggen dat het -50 is ook he. Als je het al zo ver moet gaan zoeken...

Ferrari 2010

#63
Citaat van: Jasper op 23 oktober 2007 - 17:42:08
Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 17:31:45
Blijkbaar snapt nog steeds niet iedereen dat er gewoonweg geen situatie is, BMW en Williams hebben NIETS illegaals gedaan. Ze zaten binnen de 10°C tov hun privé temperatuurmeting, en er staat nergens in de regelemnten welke temperatuurmeting je moet nemen, dus hebben ze niks illegaals gedaan!

Sorry maar dan kan mijn privé-thermometer zeggen dat het -50 is ook he. Als je het al zo ver moet gaan zoeken...

Ze hadden Meteo France ingehuurd als ik me niet vergis, als je niet van zo een bedrijven mag uitgaan, dan moeten ze hun regelemnten maar strikter maken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Eigenlijk gaat het er om dat er een verschil was tussen de temperatuur die de FOM verspreidde op de schermen en de temperatuur die de FIA doorkreeg, met daar bovenop het feit dat er volgens enkele kranten slechts een seconde voordeel zou zijn geweest per stint.

TimoGlockfan

Nja, vind het eigenlijk wel een vreemde zaak :-\
Timo's nieuwe helm.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 17:31:45
en er staat nergens in de regelemnten welke temperatuurmeting je moet nemen, dus hebben ze niks illegaals gedaan!

Ik dacht dat in de reglementen stond dat de temperatuur gemeten door de FOM de officiële is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Weergegeven op de schermen van de FOM, maar zoals de FIA zelf meedeelde, de temperatuur die zij opnamen verschilde met die die op de schermen verscheen. (Wat de reden is voor het gebrek aan bewijs)

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 23 oktober 2007 - 18:53:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 17:31:45
en er staat nergens in de regelemnten welke temperatuurmeting je moet nemen, dus hebben ze niks illegaals gedaan!

Ik dacht dat in de reglementen stond dat de temperatuur gemeten door de FOM de officiële is.

Dan is het nieuwsbericht dat ik gisteren ergens las, verkeerd, maar dan nog is er nog wat Tim zegt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

raikkonenbest

Als de bmw's en williams zouden gediscualificeerd worden, dan zou hamilton toch niet kunnen opschuiven naar plaats 4.
dat staat zo in de regels van de FIA. Raikkonen wereldkampioen. Punt uit.

Wuk zever vo nietn, eigenlijk...

:D

scho0634

Citaat van: raikkonenbest op 23 oktober 2007 - 20:19:51
Wuk zever vo nietn, eigenlijk...


Misschien komt doordat ik een Nederlander ben, maar dit zinnetje snap ik echt totaal niet??

meatball

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 20:29:08
Citaat van: raikkonenbest op 23 oktober 2007 - 20:19:51
Wuk zever vo nietn, eigenlijk...


Misschien komt doordat ik een Nederlander ben, maar dit zinnetje snap ik echt totaal niet??
Ik ben Belg maar kan er ook niets van maken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 23 oktober 2007 - 20:33:32
Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 20:29:08
Citaat van: raikkonenbest op 23 oktober 2007 - 20:19:51
Wuk zever vo nietn, eigenlijk...


Misschien komt doordat ik een Nederlander ben, maar dit zinnetje snap ik echt totaal niet??
Ik ben Belg maar kan er ook niets van maken.

Ah, gelukkig. Ik voelde me al buitengesloten ;)

Eric

effe off topic

bovenstaand is Westvlaams en wil zeggen wat een hoop gelul voor niets.

als niet Westvlaming begrijp ik het net wel...waarschijnlijk omdat ik er al 10 jaar tussen zit

alonsolover

Citaat van: red76 op 23 oktober 2007 - 17:32:43
Citaat van: alonsolover op 23 oktober 2007 - 17:29:43
kvind het gewoon KLOTE!!! Laat kimi maar mooi de titel houden

Die gaan ze echt NIET van Kimi afpakken. 8)

khoop van niet