Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

amp

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 21:41:28
Citaat van: damo op 22 oktober 2007 - 21:24:34Bij Mc Laren weten ze immers dat ze belachelijk bezig zijn, men wil gewoon van hun zielige fans vermijden de kritiek vermijden dat ze niet àlle vuile trucken hebben uitgehaald.

En ik ben er GODVERDOMME trots op!!!!!!!!!!

Nogal een geluk dat Damo ons persoonlijk kent...
Iedereen die voor McLaren supportert is vanaf nu zielig ofzo ?

Jasper


Hamilton MASTER

Ik gun Kimi de titel volledig.

Lewis kennende zou hij de wereldtitel nu ook niet meer willen.
Ik begrijp dat McLaren gefrustreerd is, maar het is niet de juiste keuze. Maar ik denk wel dat elk team zou proberen het via deze manier te doen.

Kimi heeft er hard voor gewerkt en veel pech gekend de vorige seizoenen.
Ik ben blij voor hem.
Lewis krijgt zijn kansen nog wel, hij heeft een schitterend seizoen gereden en was er heel dicht bij. Hij mag niet te snel zijn wereldtitel pakken, laat hem nog maar een jaartje hunkeren naar zijn eerste. Zoals hij rijdt, met een beetje meer ervaring, denk ik dat het niet bij 1 wereldtitel zal blijven :)



Tim C

Dat gezegd zijnde vindt niemand het natuurlijk echt niet kunnen mocht Lewis zo zijn titel in de schoot geworpen krijgen. ;)

damo

Citaat van: amp op 22 oktober 2007 - 22:03:28
Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 21:41:28
Citaat van: damo op 22 oktober 2007 - 21:24:34Bij Mc Laren weten ze immers dat ze belachelijk bezig zijn, men wil gewoon van hun zielige fans vermijden de kritiek vermijden dat ze niet àlle vuile trucken hebben uitgehaald.

En ik ben er GODVERDOMME trots op!!!!!!!!!!

Nogal een geluk dat Damo ons persoonlijk kent...
Iedereen die voor McLaren supportert is vanaf nu zielig ofzo ?

uiteraard niet, degenen die dergelijke kritiek zouden leveren vind ik zielig, Mc Laren blijkbaar ook, getuige hun beroep op de uitspraak van de stewards.

Alan Blues

#50
Effe mijn mening in dit, toch wat oververhitte, gesprek...

Ferrari zou het ook niet nagelaten hebben om op die manier de titel te veroveren na de race. Juist? Ik denk het wel. Ze zouden net hetzelfde gedaan hebben mocht Kimi in de schoenen van Lewis hebben gestaan en vice versa. Daarvoor zijn er advocaten en rechtbanken.

Maar ik zou het ook niet fair vinden mochten de piloten hun punten worden afgenomen. Laat de teams met de té koude naft voor de GP van Brazilië hun punten voor het constructeurskampioenschap verliezen en laat de piloten hun punten houden.

Kimi wereldkampioen en punt uit. Lewis had maar niet te veel fouten moeten maken de laatste tijd...

Op naar 2008!!! En dan hopen dat Lewis het haalt!!! :) En Hamilton ook... ;)

redasian

volgend jaar is Ferrari jaar - dit jaar was een dipje. In 2008 rijden ze alles en iedereen naar huis

Alan Blues

 ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Dat weten we pas over een jaar. Ik hoop alvast dat het even spannend wordt... ::)

scho0634

Citaat van: redasian op 23 oktober 2007 - 00:08:45
volgend jaar is Ferrari jaar - dit jaar was een dipje.

Oh ja, een dipje. Net als 2005 en 2006 dipjes waren ;D

Ferrari 2010

Citaat van: redasian op 23 oktober 2007 - 00:08:45
volgend jaar is Ferrari jaar - dit jaar was een dipje. In 2008 rijden ze alles en iedereen naar huis

Ik hoop het, want zoals ze de laatste jaren bezig waren is geen strak plan. Als je altijd in de helft van het kampioenschap aan een inhaalrace moet beginnen om dan in de laatste race pas zeker te zijn ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2007 op 23 oktober 2007 - 08:07:22
Citaat van: redasian op 23 oktober 2007 - 00:08:45
volgend jaar is Ferrari jaar - dit jaar was een dipje. In 2008 rijden ze alles en iedereen naar huis

Ik hoop het, want zoals ze de laatste jaren bezig waren is geen strak plan. Als je altijd in de helft van het kampioenschap aan een inhaalrace moet beginnen om dan in de laatste race pas zeker te zijn ...

Als de kampioen halfweg het seizoen bekend is, verdwijnt alle spanning uit het kampioenschap en daar heeft de sport zeker geen baat bij.

Ik hoop, zoals dit jaar, op een superspannend kampioenschap en moge de beste winnen.  8)

FerrariMan

Pas op, ik denk dat in een omgekeerde situatie Ferrari ook wel beroep zou aantekenen. Al kan je dat nooit zeker zeggen. Ze hebben dit weekend ook geen klachten gemaakt over het feit dat Lewis dat extra setje banden gebruikte en het team weer maar eens weg kwam met een geldboete. Of dat Lewis misschien een klein beetje Kimi zou gehinderd hebben. Het klinkt stom, maar van Ferrari had ik verwacht dat ze dat zeker zouden doen, blijkbaar niet.

In het geval van McLaren licht het delicater. Ze hebben dit seizoen al onnodig veel slechte reclame gemaakt én gekregen. Vaak terecht, soms onterecht. Ik snap niet waarom ze nu nog het seizoen willen rekken door in protest te gaan. Hopelijk doen ze het enkel en alleen omdat ze een kans rieken om constructeurspunten bij te winnen of iets dergelijks. Maar toch, het botst telkens met de uitlatingen van Dennis. En net daarom heb ik zo'n hekel aan die man. Hij zegt 'A' maar draait zich dan om en doet 'B'.

Citaat"At difficult moments like this, you've just got to have a sporting attitude to the outcome," he told ITV. "It's hard to find the right words. But I think our team have done a good job all year and should be proud of their achievements."

Dennis said Hamilton was lucky to have had superb car reliability all year long, and having suffered from gearbox problems today, it was simply a matter of getting his share of gremlins at the wrong time.

"Ferrari suffered their reliability problems in the beginning of the season, and we've had some today," Dennis said. "So it's not about one race, it's about the world championship.

"But as I said, this is a sport, and we will be sporting about it. Lewis has enjoyed phenomenal reliability from his car this year, so we haven't done a bad job this year. It's just come at the wrong time.

"This year has been challenging for lots of reasons, as you know. But we've got to be positive and sporting, and we look forward to next year."

In één persbabbel zegt hij drie keer dat ze het sportief moeten opnemen.
Enkele uren later maakt de sportiviteit ook weer met alle gemak plaats voor de politiek.

Van Ferrari had ik dit verwacht, dat geef ik graag toe. Maar McLaren kan na dit seizoen zich nooit meer
heiliger gaan voordoen dan de Italianen. En dat deden ze de voorbije jaren maar al te graag.

Misschien is het tijd dat Dennis echt gewoon eens op pensioen vertrekt?

fawlty

als dezelfde situatie zoch zou voordoen halverwege het seizoen dan zouden de wagens ook uit de uitslag geschrapt worden...
dus waarom nu niet?
Ja sluw is die Hamilton

FerrariMan

Toen McLaren uit het WCC werd gegooid konden ze geen punten meer scoren. Andere teams kregen bijgevolg toch ook niet de punten die McLaren zou gekregen hebben? Met andere woorden, ze schuifden niet mee op. Waarom zou McLaren nu dan wel de punten krijgen van Williams en BMW indien ze eruit worden gegooid in beroep?

alonsolover

kvind het gewoon KLOTE!!! Laat kimi maar mooi de titel houden