Dit zou ziek zijn....

Gestart door QMaverick, 21 oktober 2007 - 23:43:51

« vorige - volgende »

Jasper

Woo, geef mij nog maar wat meer van het McLaren-bashen, we hebben er nog niet genoeg van gehad dit seizoen!

scho0634

Dat hoeven wij  niet te doen. McLaren bashed zichzelf al. Gisteren heeft Ferrari op de baan de beslissende tik uitgedeeld. McLaren heeft eerlijk verloren, nu is het klaar. Wonden likken, de fabriek induiken en aan het werk voor volgend jaar.

Kappen met deze flauwekul, Ron.

Jasper

Als drie illegale wagens ervoor gezorgd hebben dat Lewis de titel heeft verloren, dan kan je dat bezwaarlijk "eerlijk verloren" noemen.

lieven

#33
Dan kunde evengoe gaan zeggen dat lewis en alonso 0 punten moeten hebben dit seizoen...
Kimi is eerlijk gewonnen en hij verdient het ook!
Volgend jaar een nieuwe kans, nu goe werken aan de nieuwe auto en volgend jaar opnieuw proberen!

FerrariMan

De McLaren advocaten hebben tijdens de spionagezaak gepleit voor het feit dat races op de baan dienen uitgevochten te worden en zodoende geen piloten te straffen. Blijkbaar leven ze hun woorden alleen maar na wanneer het hun uitkomt. Niks nieuws natuurlijk.

Maar dit maakt het toch al heel duidelijk:

CitaatArticle 168 of the International Sporting Code makes it clear that it is at the stewards' discretion whether or not cars are moved up the order in the event of other cars being excluded.

It states: "The stewards of the meeting shall declare the resulting amendment in the placings and awards, and they shall decide whether the next competitor should be moved up in the classification."

Hamilton zal de titel niet 'krijgen'.

scho0634

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 17:46:14
Als drie illegale wagens ervoor gezorgd hebben dat Lewis de titel heeft verloren, dan kan je dat bezwaarlijk "eerlijk verloren" noemen.

Kom nou toch. De spin van Lewis in China, de spin van hem in Brazilie en de vreemde 'pech' in Brazilie hebben hem de titel gekost. Ook zonder de vermeende (want het is niet zeker) illegale temperaturen van de Bmw's en Williamsen was Hamilton nooit meer naar p5 gereden. M.i. zijn ze nu een beetje zielig bezig. Let wel: ik ben geen Ferrari fan, hoor. Maar dit vind ik thuishoren in de categorie 'wanhopig je eigen falen verbloemen'.

Schumi nr1

Citaat van: 0634 op 22 oktober 2007 - 18:02:09
Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 17:46:14
Als drie illegale wagens ervoor gezorgd hebben dat Lewis de titel heeft verloren, dan kan je dat bezwaarlijk "eerlijk verloren" noemen.

Kom nou toch. De spin van Lewis in China, de spin van hem in Brazilie en de vreemde 'pech' in Brazilie hebben hem de titel gekost. Ook zonder de vermeende (want het is niet zeker) illegale temperaturen van de Bmw's en Williamsen was Hamilton nooit meer naar p5 gereden. M.i. zijn ze nu een beetje zielig bezig. Let wel: ik ben geen Ferrari fan, hoor. Maar dit vind ik thuishoren in de categorie 'wanhopig je eigen falen verbloemen'.

Ik ben het hier mee eens, Hamilton heeft de titel al verloren in China. Mclaren hield hem te lang op de baan en kreeg helaas gebroken eieren voor hun geld.

red76

Citaat van: lieven op 22 oktober 2007 - 17:48:04
Dan kunde evengoe gaan zeggen dat lewis en hamilton 0 punten moeten hebben dit seizoen...
Kimi is eerlijk gewonnen en hij verdient het ook!
Volgend jaar een nieuwe kans, nu goe werken aan de nieuwe auto en volgend jaar opnieuw proberen!

;D


meatball

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 17:46:14
Als drie illegale wagens ervoor gezorgd hebben dat Lewis de titel heeft verloren, dan kan je dat bezwaarlijk "eerlijk verloren" noemen.
Lewis heeft samen met zijn team een zekere titel verspeeld,nu proberen op deze manier te winnen is zielig.
Ik denk niet dat er ooit een team zo onnozel een titel die binnen was heeft verspeeld.
Zwijgen en werken aan volgend jaar en hopen dat ze zonder Alonso weer niet zo een rotbak bouwen,dat moeten ze doen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

dj Peter

Citaat van: bmwracing op 22 oktober 2007 - 11:02:46
mclaren is en blijft een slechte verliezer.
Ron Dénnis is altijd al een ongelofelijke arrogante hypocriete eikel geweest. Ik moet die man écht niet.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2007 - 17:49:35
De McLaren advocaten hebben tijdens de spionagezaak gepleit voor het feit dat races op de baan dienen uitgevochten te worden en zodoende geen piloten te straffen. Blijkbaar leven ze hun woorden alleen maar na wanneer het hun uitkomt. Niks nieuws natuurlijk.

Maar dit maakt het toch al heel duidelijk:

CitaatArticle 168 of the International Sporting Code makes it clear that it is at the stewards' discretion whether or not cars are moved up the order in the event of other cars being excluded.

It states: "The stewards of the meeting shall declare the resulting amendment in the placings and awards, and they shall decide whether the next competitor should be moved up in the classification."

Hamilton zal de titel niet 'krijgen'.

Dat zou eventueel ook nog een optie zijn, de die heren hun punten afnemen maar de andere rijders niet naar voren schuiven. Er staat wel tegenover dat voor technische ongeregeldheden, rijders nagenoeg ALTIJD gediskwalificeerd worden.

Als het echter om een titel gaat, dan hebben ze bij de FIA niet genoeg ballen aan hun lijf om hun eigen regels na te volgen. En dat is best jammer.

red76

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 21:01:43
Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2007 - 17:49:35
De McLaren advocaten hebben tijdens de spionagezaak gepleit voor het feit dat races op de baan dienen uitgevochten te worden en zodoende geen piloten te straffen. Blijkbaar leven ze hun woorden alleen maar na wanneer het hun uitkomt. Niks nieuws natuurlijk.

Maar dit maakt het toch al heel duidelijk:

CitaatArticle 168 of the International Sporting Code makes it clear that it is at the stewards' discretion whether or not cars are moved up the order in the event of other cars being excluded.

It states: "The stewards of the meeting shall declare the resulting amendment in the placings and awards, and they shall decide whether the next competitor should be moved up in the classification."

Hamilton zal de titel niet 'krijgen'.

Dat zou eventueel ook nog een optie zijn, de die heren hun punten afnemen maar de andere rijders niet naar voren schuiven. Er staat wel tegenover dat voor technische ongeregeldheden, rijders nagenoeg ALTIJD gediskwalificeerd worden.

Als het echter om een titel gaat, dan hebben ze bij de FIA niet genoeg ballen aan hun lijf om hun eigen regels na te volgen. En dat is best jammer.

Dat "ALTIJD" is de laaste tijd anders niet van toepassing. ;)

damo

Niet enkel was er geen referentie buitentemperatuur, de enige plaats/tijdstip waar zou moeten gemeten worden is aan de fuelrig bij het tanken.  Bij Mc Laren weten ze immers dat ze belachelijk bezig zijn, men wil gewoon van hun zielige fans vermijden de kritiek vermijden dat ze niet àlle vuile trucken hebben uitgehaald.

Moest Jean Todt van hetzelfde schaamteloze niveau zijn had hij beroep aangetekend tegen de strafmaat die Lewis kreeg na de zoveelste inbreuk tegen het reglement, zijnde een setje regenbanden teveel gebruikt.

Als rooie had ik vroeger (tot begin dit jaar) oprecht respect voor Mc Laren....

Jasper

Citaat van: damo op 22 oktober 2007 - 21:24:34Bij Mc Laren weten ze immers dat ze belachelijk bezig zijn, men wil gewoon van hun zielige fans vermijden de kritiek vermijden dat ze niet àlle vuile trucken hebben uitgehaald.

En ik ben er GODVERDOMME trots op!!!!!!!!!!