De vergulde kruk 2007

Gestart door Tim C, 21 oktober 2007 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Wie stuntelde het best in 2007?

Christijan Albers en de benzineslang in Frankrijk
28 (82.4%)
Ferrari's geweldige startstrategie in Japan
5 (14.7%)
Lewis Hamilton's exit in China
16 (47.1%)
Felipe Massa en Giancarlo Fisichella vs. het rode licht in Canada
4 (11.8%)
De FIA die geheime informatie zomaar online plaatste
4 (11.8%)
Nakajima's kamikaze aanval op z'n eigen team in Brazilië
9 (26.5%)

Totaal aantal stemmen: 34

Tim C

ver·gul·den (ov.ww.)
    1 met goud bedekken
    2 fraai voorstellen, verzachten
kruk (de ~, ~ken), kruk·ken (onov.ww.), kruk·kig (bn.)
    1 knoeier, prutser
    2 stuntelen
    3 onhandig

Je kan twee stemmen uitbrengen

Doefie


QMaverick

#2
Ik mis McLaren in het lijstje, hoe ze het voor elkaar kregen om als nog het kampioenschap uit handen te geven... Winnen ze toch nog wat...

Daarbij mis ik Vettel dan ook nog, voor het elimineren van Webber, Fisichella voor het terugsmijten van zijn auto voor de wielen van de Spyker-Ferrari van Yamamoto en Liuzzi voor het missen van de shovel... <- dat laatste is sarcastisch bedoeld...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

TheIceman

Albers en Hamilton.
Albers omdat zo een blunder, nou die maak je eigenlijk maar 1 keer inde 10 jaar mee zowat.
Hamilton voor het weggooien van een zeker kampioenschap.

supersteven

albers en de heren massa en fisichella omdat ze vergeten waren wat een rood licht betekent
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Albers en de FIA.

Eigenlijk zou ik liever McLaren invullen als de FIA. Dat Hamilton geen wereldkampioen is geworden, is hun fout. Ze hebben het verknald in Japan (Hamilton te laat binnengeroepen) én in Brazilië (waarvoor waren die 3 stops nu weer nodig?). Ik stel mij daar serieuze vraagtekens bij. Bij het strategisch team moeten deze winter enkele koppen rollen of ik zal er niet gerust in zijn.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 00:20:29
Albers en de FIA.

Eigenlijk zou ik liever McLaren invullen als de FIA. Dat Hamilton geen wereldkampioen is geworden, is hun fout. Ze hebben het verknald in Japan (Hamilton te laat binnengeroepen) én in Brazilië (waarvoor waren die 3 stops nu weer nodig?). Ik stel mij daar serieuze vraagtekens bij. Bij het strategisch team moeten deze winter enkele koppen rollen of ik zal er niet gerust in zijn.
Het te laat binnenroepen was in China ;) Ik snap overigens niet wat er mis is met die 3 stops, het was gewoon een poging om Hamilton uit het verkeer te houden. Met een 2-stopper had hij waarschijnlijk niet hoger geëindigd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2007 - 00:20:29
Albers en de FIA.

Eigenlijk zou ik liever McLaren invullen als de FIA. Dat Hamilton geen wereldkampioen is geworden, is hun fout. Ze hebben het verknald in Japan (Hamilton te laat binnengeroepen) én in Brazilië (waarvoor waren die 3 stops nu weer nodig?). Ik stel mij daar serieuze vraagtekens bij. Bij het strategisch team moeten deze winter enkele koppen rollen of ik zal er niet gerust in zijn.

Jasper, dit is je 2de post waarin je McLaren afvalt, volgend jaar dan toch maar voor F1ndia supporterren? :):):)

Meteen overstappen naar Ferrari lijkt mij wat ver gezocht... :)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Supermariobros

Albers en Hamilton in China

Hoe McLaren het kampioenschap zo heeft kunnen weggeven, zal ik nooit kunnen snappen..  :-\

Schumi nr1

Ik blijf bij mijn eerste mening, nl.: "Christijan Albers en de benzineslang in Frankrijk". :)

ivan_

Cristjian Albers in Frankrijk met de Benzineslang  ;D

redasian

Walph Schumacher iemand ?  :D

scho0634


red76

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 08:07:57
Wat heeft die gedaan dan?

Niks, dat is het probleem dan ook. 8)

Alan Blues