Historische Quiz.

Gestart door TimoGlockfan, 17 oktober 2007 - 13:19:53

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Franky R. op 17 augustus 2013 - 22:08:38
Citaat van: Matthijs op 17 augustus 2013 - 22:01:57
De eerste drie zijn goed, Kootje met Alonso dus ook.

De vierde is misschien lastig, maar niet als je nu al kan zien dat hij weet wat hij doet...  ;) :D
Ah! Kimi Raikkonen... ;D

;D

Jozef

Citaat van: Silverblaze op 05 augustus 2013 - 21:49:10
Wie is deze coureur ?



Sebastian Vettel op de familiedag in 2003.

0634

2003? DAn zou hij nu dus ongeveer 11 jaar oud zijn ??? ;D

T.Nuvolari


SDG

Vettel zal wellicht blij zijn dat we volgend jaar met Sirotkin een nieuw slachtoffer hebben om kindgrapjes over te maken.  ;)

0634

De Hungaroring wordt vaak vervloekt door fans omdat er niet heel goed ingehaald kan worden. Toch behaalden diverse rijders er een historische 1e zege.

Heikki Kovaleinen bijvoorbeeld. Maar die won slechts één race tot dusverre. Ook drie grote wereldkampioenen wonnen in Hongarije voor het eerst.

Welke kampioenen waren dat?

Sabai

ik weet er twee Button en volgens mij ook Alonso.

0634

Two down, one to go :).

De laatste is overigens inmiddels gestopt.

Edwin90

Damon Hill, was altijd sterk op de Hungaroring.

Wings

Klopt. Was het niet Schumacher die zei dat het kaf van het koren wordt gescheiden op circuits als Hongaroring? ;)

SDG

Citaat van: Wings op 28 november 2013 - 19:37:39
Klopt. Was het niet Schumacher die zei dat het kaf van het koren wordt gescheiden op circuits als Hongaroring? ;)

Wanneer zei hij dat precies? Voor 2010 allicht?  :)

0634

Citaat van: Edwin90 op 28 november 2013 - 19:13:43
Damon Hill, was altijd sterk op de Hungaroring.

Je mag door voor de koelkast.

Jozef

Ha, van Hill en de Hungaroring kende ik alleen zijn heroïsche verhaal in de Arrows in 1997 (?).

0634

97 inderdaad. Prachtige race van Hill... zoooo jammer dat Villeneuve er nog langs kwam omdat die Arrows ging sputteren. Al was dat voor mij achteraf gezien wel weer prettig. Want anders had Villeneuve aan het einde van de rit een paar punten minder gehad en drie keer raden wie er dan kampioen was geworden... ;)

Figge

Citaat van: Jeroen op 03 december 2013 - 18:18:35
97 inderdaad. Prachtige race van Hill... zoooo jammer dat Villeneuve er nog langs kwam omdat die Arrows ging sputteren. Al was dat voor mij achteraf gezien wel weer prettig. Want anders had Villeneuve aan het einde van de rit een paar punten minder gehad en drie keer raden wie er dan kampioen was geworden... ;)

Ook Villeneuve, want Schumacher werd gediskwalificeerd :)