ferrari en A1 gp

Gestart door robbert, 14 oktober 2007 - 13:21:02

« vorige - volgende »

robbert

Ferrari zal chassis en motoren leveren aan de A1 gp, maar ik denk dat dat niet zo slim is. Gaan ze wel nog tijd hebben om hun eigen team in de F1 te runnen? Zullen ze nu daardoor niet slechter presteren??

hopelijk zullen we er niks van merken in de F1, dat zou jammer zijn

Jasper

Volgens mij zal het A1GP-team volledig losstaan van het F1-team hoor. En ze zullen er trouwens ook wel een hoop geld voor vangen, én ze zullen ook beschikken over alle testresultaten van deze chassis. Ik denk niet dat dit hen veel windeieren zal leggen.

Ferrari 2010

Eeuh, vergeet niet dat er een verschil bestaat tussen Ferrari en het Scuderia Ferrari Marlboro F1 team hé ;) Zoals Jasper al zei, die dingen staan los van elkaar. In Maranello richt men gewoon een nieuw ontwerpteam op dat zich specifiek zal gaan bezig houden met de A1GP. Er zal hooguit wat data vloeien tussen de 2 groepen, maar geen werknemers hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Al zullen werknemers van het Ferrari F1 team meewerken voor het A1GP-team, dan nog zal Ferrari F1 nooit enige nadelen ondervinden. Nu of ze er echt voordeel aan gaan doen betwijfel ik, buiten de dollars natuurlijk. Maar bij Ferrari zijn ze professioneel genoeg om deze zaken apart te houden.

Gods Gift

Denk ook wel dat ze er eerst goed over na hebben gedacht....... ;)
Het is vooral financieel aantrekkelijk  denk ik.
Data over en weer geven zal ook wel mee vallen. Aangezien de motoren en chassis niet te vergelijken zijn met de F1.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

FerrariMan

Ze gaan alleen de ontwerpen leveren, meer niet, toch?

Tim C

Ze leveren de motoren en consulten bij het ontwerp van de nieuwe wagen die deels gebaseerd zou zijn op de huidige F2007 maar dan verbeterd om echt racen toe te laten.


Topics als deze doen mij lachen.