GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 10 oktober 2007 - 09:33:41

« vorige - volgende »

GP van Brazilië

Hamilton
11 (32.4%)
Alonso
6 (17.6%)
Raikkonen
17 (50%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 18 oktober 2007 - 09:33:41

FerrariMan

#105
Ik wil beelden van die actie!

In de pers begint Hamilton ook al persona non grata te worden. Gek toch dat zoveel mensen zich tegen hem keren...

Hoge bomen zeker?

Gelukkig komt er vandaag een einde aan dit seizoen. Indien Kimi de titel niet pakt dan beschouw ik dit seizoen, terecht, als vervalsing van de bovenste plank en zal de titel in mijn ogen bijzonder weinig waard zijn. Het enige wat wel nog waarde heeft is dat Hamilton de wereldkampioen zou kloppen in zijn eerste jaar.

:)

meatball

Nog een paar uurjes en het seizoen zit erop,spijtig eigenlijk :'(
Doe mij dus nog maar eentje voor Massa ,dan kom ik de winter weer gerust door ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Citaat van: FerrariMan op 21 oktober 2007 - 17:05:12
Ik wil beelden van die actie!

In de pers begint Hamilton ook al persona non grata te worden. Gek toch dat zoveel mensen zich tegen hem keren...

Hoge bomen zeker?
Dat is de tol van de roem,in het begin is het tof dat er een nieuw talent opstaat,maar na een tijdje begint het gezeik over allerlei kleine kantjes van die persoon.
Ik blijf erbij dat in bijna elke sport de grote kampioenen niet de tofste mensen zijn,softies worden nooit grote sportlui.
Schumacher werd ook altijd afgeschilderd als een rotvent,terwijl hij gewoon een killer in zijn sport was.
Senna ,Everts,Nijs,Henin zijn maar enkele voorbeelden van toppers die nu en dan door de pers afgeschilderd worden als moeilijke mensen,waarschijnlijk eens een intervieuwtje geweigerd.
Maar in dat lijstje namen willen de meeste sporters wel voorkomen denk ik.
Ik heb ook nog nooit voor een mens gesuporterd,wel voor de sporter,wat hij daar buiten deed intreseerde me nooit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Sinister -D-


Doefie

Damn it... spanning. Waarom valt Hamilton nu niet uit  :(

FerrariMan

Geen nood, iedereen laat hem toch door.

Schumivill

Hamilton moet toch nog es stoppen,ik hoop echt op Kimi,ik besterf het ier bijna,manman!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie


Doefie

Waar zit Hamilton? Alonso? Wie geloofde er niet meer in? ...

Sorry, ben gewoon dol van vreugde op dit moment  :D :D

Schumivill

Zijn er nog,Yessssssssss!!! Nie normaal! Wat sneu voor Hamilton,maar die titel zal er ook wel komen.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

TimoGlockfan

Onzettend mooi seizoensfinale
Raikkonen
Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

Hamilton zal zeker nog een titel of 6 pakken :P
Timo's nieuwe helm.

Chaos

#117
Er is meer aan de hand.
Hamilton had ondanks dat moment 5de kunnen worden, waarom gebeurde dat niet, zie de feiten.
Na het moment kwam Hamilton binnen en ging hij 15 ronden rijden op soft, hoezo geen 20 zoals de rest.
Daarna komt Hamilton binnen met 35 ronden te gaan, hadden er 30 kunnen zijn, Krijgt Hamilton weer brandstof voor een korte stint waardoor hij nogmaals binnen moest komen, wat een lange had kunnen zijn tot de finish. Dit had dus betekent dat hij vijfde was geworden, want de tijd van de laatste pits kwam hij te kort.
Zo´n groot team maakt niet zulke goedkope fouten.
Zoals ik eerder zei, er is meer aan de hand, dit is geen toeval geweest.

Mocht het wel een normale fout zijn dan moeten ze mensen gaan ontslaan bij Mclaren, want dit is echt een schande.

TimoGlockfan

Citaat van: Chaos op 21 oktober 2007 - 19:42:19
Er is meer aan de hand.
Hamilton had ondanks dat moment 5de kunnen worden, waarom gebeurde dat niet, zie de feiten.
Na het moment kwam Hamilton binnen en ging hij 15 ronden rijden op soft, hoezo geen 20 zoals de rest.
Daarna komt Hamilton binnen met 35 ronden te gaan, hadden er 30 kunnen zijn, Krijgt Hamilton weer brandstof voor een korte stint waardoor hij nogmaals binnen moest komen, wat een lange had kunnen zijn tot de finish. Dit had dus betekent dat hij vijfde was geworden, want de tijd van de laatste pits kwam hij te kort.
Zo´n groot team maakt niet zulke goedkope fouten.
Zoals ik eerder zei, er is meer aan de hand, dit is geen toeval geweest.
Ach er zijn altijd wel complottheorien maar je moet daar niet veel van geloven hoor ;)
Timo's nieuwe helm.

bogief1

Totaal niet verwacht, maar het is verdiend.
Als je kijkt naar het aantal overwinningen was Kimi de beste.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna