GP van Brazilië

Gestart door Supermariobros, 10 oktober 2007 - 09:33:41

« vorige - volgende »

GP van Brazilië

Hamilton
11 (32.4%)
Alonso
6 (17.6%)
Raikkonen
17 (50%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 18 oktober 2007 - 09:33:41

scho0634

t/m nummer 7 kan ik het me voorstellen, maar nummertje 8..... ;)

TimoGlockfan

Citaat van: 0634 op 18 oktober 2007 - 18:35:30
t/m nummer 7 kan ik het me voorstellen, maar nummertje 8..... ;)
Ik bedoelde uiteraard Nakajima.
Timo's nieuwe helm.

Doefie

Hmm Nakajima ... ik denk niet dat die in de punten zal eindigen. Te weinig race ervaring, en de Williams heeft al bewezen een lastige wagen te zijn :)

TimoGlockfan

Citaat van: Doefie op 18 oktober 2007 - 21:01:02
Hmm Nakajima ... ik denk niet dat die in de punten zal eindigen. Te weinig race ervaring, en de Williams heeft al bewezen een lastige wagen te zijn :)
Njaa,ik denk dat ie gaat verrassen. 8)
Timo's nieuwe helm.

Jasper

Ik ook, door zijn traagheid. :D

TheIceman

1. Raikkonen
2. Massa
3. Kubica
4. Heidfeld
5. Alonso
6. Kovalainen
7. Vettel
8. Hamilton

Ferrari 2010

Even een kleine aandacht voor de Sporza kijkers: zie dat je niet te laat voor de buis kruipt, ze zijn echt hun leven aan het beteren daar, ze zullen de Braziliaanse avondrace namelijk live uitzenden! En dat gevolg door pure Belgische autosport: ze zenden ook een verslag uit van de laatste Belcar race!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ike Racing

Mijn droomvoorstelling:
1. Massa
2. Kimi
4. Alonso
8. Hamilton
staan ze alle 3 op 108 punten en Kimi WK omdat hij 5 maal gewonnen heeft
lol :D

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2007 op 18 oktober 2007 - 22:25:23
Even een kleine aandacht voor de Sporza kijkers: zie dat je niet te laat voor de buis kruipt, ze zijn echt hun leven aan het beteren daar, ze zullen de Braziliaanse avondrace namelijk live uitzenden! En dat gevolg door pure Belgische autosport: ze zenden ook een verslag uit van de laatste Belcar race!

Die race zenden ze alleen maar uit omdat ze weten dat het voor 20u. gedaan zal zijn (denk aan het korte Nieuws en Panorama).

Ferrari 2010

Mja, dan nog, dat was de afgelopen jarten niet als ik me goed herinner. Overigens, 18 uur wordt de race verreden, is dat nu niet vroeg? :-\ Is dat normaal gezien niet omstreeks 20u in Brazilië?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Heb vannacht gedroomd dat Alonso wereldkampioen wordt na een diskwalificatie van Hamilton ... Man ik doe rare dingen in mijn slaap ;D

TimoGlockfan

Citaat van: Doefie op 19 oktober 2007 - 13:31:12
Heb vannacht gedroomd dat Alonso wereldkampioen wordt na een diskwalificatie van Hamilton ... Man ik doe rare dingen in mijn slaap ;D
;D
Timo's nieuwe helm.

alonsolover


amp

CitaatDe FIA onderzoekt momenteel of Lewis Hamilton, Jenson Button en Takuma Sato zich tijdens de eerste sessie aan de reglementen hebben gehouden. Een rijder mag tijdens de vrije trainingen slechts 1 set nat- en 1 set extreem weerbanden gebruiken.

Volgens McLaren heeft het team niets verkeerd gedaan en gebruikte Hamilton inderdaad de 2 toegelaten bandensets. Een nat- en een extreem weerband.

Het zal misschien geen diskwalificatie zijn, maar dan toch een straf ?

De stewards gaan het onderzoeken na de 2e vrije training. Allé, we zien wel.

scho0634