Alexander Wurz

Gestart door TheIceman, 09 oktober 2007 - 07:11:06

« vorige - volgende »

TheIceman

Jammer dat hij weg gaat uit de f1. Beetje vreemd om die laatste race niet te rijden. Wat zijn jullie meningen over Wurz?

Eric

Citaat van: TheIceman op 09 oktober 2007 - 07:11:06
Jammer dat hij weg gaat uit de f1. Beetje vreemd om die laatste race niet te rijden. Wat zijn jullie meningen over Wurz?

goede testrijder, maar in een race is hij te "onzeker" en maakt dan foutjes.

supersteven

heel spijtig maar als je niet meer de motivatie kunt opbrengen voor uw favoriete sport kun je beter stoppen.
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Ik vind het alleen een heel raar moment om te stoppen. Net na de GP van Japan stapt er een Japanner in die wagen. Ik zou dan eerder denken dat ze dat voor de GP van Japan al doen. Dit geeft eigenlijk aan dat Wurz dit zomaar eventjes beslist heeft na de GP van China, en dat vind ik nu net zo raar...

Tim C

Als het van hem afhing stopte hij al in Canada...

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 09 oktober 2007 - 13:12:40
Ik vind het alleen een heel raar moment om te stoppen. Net na de GP van Japan stapt er een Japanner in die wagen. Ik zou dan eerder denken dat ze dat voor de GP van Japan al doen. Dit geeft eigenlijk aan dat Wurz dit zomaar eventjes beslist heeft na de GP van China, en dat vind ik nu net zo raar...
Het was al bekend voor de GP dat hij zou stoppen. Raar, inderdaad.

Doefie

Op zijn podium en vierde plaats na zijn zijn resultaten serieus tegengevallen, dat zal er ook wel veel aan gedaan hebben vermoed ik. Na zijn podium in Canada was het veruit zijn hoogtepunt dat hij nog kon halen en wou hij dan al stoppen, maar het team vroeg hem om nog door te gaan tot het einde van het seizoen. Als ge al een half seizoen gedemotiveerd rondrijdt stopt ge van het ene moment op het andere... Jammer. Würz was geen slechte coureur.

KVDracer

Als rijder heeft hij wel wat mooie races gereden, maar viel wel wat zwak uit. Als testrijder daarentegen denk ik dat het één van de beste testrijders was die je je kunt inbeelden. En ik vind het chic van hem dat hij toegeeft dat hij begint te twijfelen en dan liever een andere uitdaging opzoekt en zo een ander de kans geeft m zich te bewijzen.

Doefie

Ik zie Ralf Schumacher nog "toevallig" terug naar Williams gaan.

scho0634

Had natuurlijk een prachtig podium dit jaar, verder vond ik hem een beetje bleekjes naast Rosberg. Aardige gozer, goede rijder, maar niet echt een bijzonderheid.

Karre

Citaat van: Doefie op 09 oktober 2007 - 20:11:36
Ik zie Ralf Schumacher nog "toevallig" terug naar Williams gaan.

Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meatball

Wurz,weinig gezien,ik ga hem in elk geval niet missen.
Over zijn testrijderkwaliteiten ga ik me niet uitspreken,maar als racer was hij 13 in een dozijn.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

laat schumacher maar mooi in een wiliams rijden ;)

_Makke_

Citaat van: Jasper op 09 oktober 2007 - 13:12:40
Ik vind het alleen een heel raar moment om te stoppen. Net na de GP van Japan stapt er een Japanner in die wagen. Ik zou dan eerder denken dat ze dat voor de GP van Japan al doen. Dit geeft eigenlijk aan dat Wurz dit zomaar eventjes beslist heeft na de GP van China, en dat vind ik nu net zo raar...

Inderdaad raar... Ik krijg er ook geen vat op. Waarom het seizoen dan niet gewoon volmaken? Op die ene race zal het nu ook niet aankomen.Achja, hij moet maar doen waar hij zich goed bij voelt. Voor McLaren is hij wel van grote waarde geweest, bij Williams werd hij er met de regelmaat van de klok opgelegd door Rosberg...

TimoGlockfan

Begon hij niet ooit als vervanger voor Berger bij Benetton. :-\
Timo's nieuwe helm.