Oen van het jaar

Gestart door Tim C, 07 oktober 2007 - 11:56:01

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Vettel als brokkenrijder,mooie positie uit handen geven en Mark Webber uitschakelen :'(
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Och, dat vind ik nou gewoon een rijdersfoutje die iedereen wel eens maakt. Oen van het jaar wordt je daar niet mee m.i.

TimoGlockfan

Citaat van: 0634 op 16 oktober 2007 - 18:21:25
Och, dat vind ik nou gewoon een rijdersfoutje die iedereen wel eens maakt. Oen van het jaar wordt je daar niet mee m.i.
Nja dat is waar, hij is nog jong hij verdient respijt maar jammer voor DC :-\
Timo's nieuwe helm.

scho0634


TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Karre

ik stem voor racerke007, zijn mooie verhaal over hoe hij peter baert aan zijn deur had, en dan het antwoord van peter daarop. hilarisch gewoon

scho0634

Helaas spreken we hem al een tijdje niet meer op het forum.

Karre

och, vergelijk het met Vettel. Hij heeft het gewoon verknalt, en zit nu een week of 2 op zijn kamer uit te huilen om dan binnenkort terug te komen om een megapost te plaatsen.

fawlty

of misschien gaat die titel naar diegene die de puntjes maar niet opgeteld krijgt van het managerspel...  :(
Ja sluw is die Hamilton

Tim C


Karre

Voor mij blijft het racerke 007

Breekt r. schumacher af alsof het meest waardeloze rijder is in de padock,
Maakt zichzelf ontsterfelijk belachelijk met het Peter Baert verhaal,
supporter van david coulthard (daar valt nog mee te leven)

=>al een even dikke nek als alonso dus, die voor mij de titel loser naast het circuit verdient. je eigen team voor paal zetten doe je niet, ook al rijdt je teamgenoot 100000 keer beter dan jou. Op het circuit haalt Albers het toch wel! met de brandslang vertrekken is wel heel dom, is alsof je je kind zou meenemen uit de kraamkliniek met de navelstreng er nog aan.

scho0634

Citaat van: Karre op 17 oktober 2007 - 21:35:33
Voor mij blijft het racerke 007

Breekt r. schumacher af alsof het meest waardeloze rijder is in de padock,
Maakt zichzelf ontsterfelijk belachelijk met het Peter Baert verhaal,
supporter van david coulthard (daar valt nog mee te leven)

=>al een even dikke nek als alonso dus, die voor mij de titel loser naast het circuit verdient. je eigen team voor paal zetten doe je niet, ook al rijdt je teamgenoot 100000 keer beter dan jou. Op het circuit haalt Albers het toch wel! met de brandslang vertrekken is wel heel dom, is alsof je je kind zou meenemen uit de kraamkliniek met de navelstreng er nog aan.

Nu doe jij hetzelfde met Alonso als Racerke met Ralf deed..... :P

Karre

Citaat van: 0634 op 17 oktober 2007 - 22:19:42
Citaat van: Karre op 17 oktober 2007 - 21:35:33
Voor mij blijft het racerke 007

Breekt r. schumacher af alsof het meest waardeloze rijder is in de padock,
Maakt zichzelf ontsterfelijk belachelijk met het Peter Baert verhaal,
supporter van david coulthard (daar valt nog mee te leven)

=>al een even dikke nek als alonso dus, die voor mij de titel loser naast het circuit verdient. je eigen team voor paal zetten doe je niet, ook al rijdt je teamgenoot 100000 keer beter dan jou. Op het circuit haalt Albers het toch wel! met de brandslang vertrekken is wel heel dom, is alsof je je kind zou meenemen uit de kraamkliniek met de navelstreng er nog aan.

Nu doe jij hetzelfde met Alonso als Racerke met Ralf deed..... :P

niet echt, ik vind alonso een goeie coureur(maar hamilton doet het blijkbaar toch beter als rookie), maar naast het circuit is en blijft het een loser. racerke 007 brak schumacher af op het circuit.

scho0634

Citaat van: Karre op 18 oktober 2007 - 14:01:13

niet echt, ik vind alonso een goeie coureur(maar hamilton doet het blijkbaar toch beter als rookie), maar naast het circuit is en blijft het een loser. racerke 007 brak schumacher af op het circuit.
[/quote]

Dat doe jij ook met Alonso als je zegt dat Hamilton liefst 100000 keer beter rijd.

Karre

das bij wijze van spreken mijn beste man, als je in je 1ste seizoen f1 een 2voudig wereldkampioen overtreft in een gelijke wagen (laten we daar vanuit gaan) dan ben je volgens mij wel de betere ;) (toegegeven 100000 was mss wat overdreven ;))