Oen van het jaar

Gestart door Tim C, 07 oktober 2007 - 11:56:01

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

De man die op het lumineuze idee kwam om de geheime info over Mclaren op het internet te plaatsen. :o
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Van McLaren? ;D ;D ;D Ik denk dat er veel meer kostbare ferrari-gedachten op het net zijn gekomen hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Zullen we Nakayima maar toevoegen aan het rijtje der Oenen ??

TimoGlockfan

Zou inderdaad een mooie opvolger van Albers zijn!
Timo's nieuwe helm.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 20:39:22
Zullen we Nakayima maar toevoegen aan het rijtje der Oenen ??

Awel ik vind dat die jongen het goed gedaan heeft, akkoord hij gaat in de fout in de pits. Maar heeft Schumi dat ook eens niet gedaan? ;)

Nene voor zijn eerste race leverde hij goed werk af me dunkt.

Juan Pablo

Citaat"Ik zou graag de beker voor mijn eerste race-overwinning en de beker voor mijn eerste wereldkampioenschap zelf willen houden," liet de Britse coureur weten. "Dit zou echt erg veel voor me betekenen."

was getekend, oen van het jaar: L. Hamilton

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

meatball

Citaat van: Juan Pablo op 21 oktober 2007 - 20:50:12
Citaat"Ik zou graag de beker voor mijn eerste race-overwinning en de beker voor mijn eerste wereldkampioenschap zelf willen houden," liet de Britse coureur weten. "Dit zou echt erg veel voor me betekenen."

was getekend, oen van het jaar: L. Hamilton
Oen van het jaar is overdreven,alleen heeft hij de laatste 2 race's wel zijn bijna zekere titel verspeeld met enkele fouten van hem en het team.
Maar iemand die als 1 e jaars, 2 de word in het wk is geen eon,maar een jong talent
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: _Makke_ op 21 oktober 2007 - 20:43:27
Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 20:39:22
Zullen we Nakayima maar toevoegen aan het rijtje der Oenen ??

Awel ik vind dat die jongen het goed gedaan heeft, akkoord hij gaat in de fout in de pits. Maar heeft Schumi dat ook eens niet gedaan? ;)

Nene voor zijn eerste race leverde hij goed werk af me dunkt.

Zijn kamikaze-aanval in de Senna-S niet vergeten hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Bedoel je Heidfeld? Want dat was Rosberg?

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 22 oktober 2007 - 18:43:07
Bedoel je Heidfeld? Want dat was Rosberg?

Ik bedoel die keer dat een Williams tussen de 2 BMW's zat, en dat de BMW's van plaatst swichten. Kan inderdaad wel Rosberg zijn geweest, aangezien dat nogal ver vanvoor was. Mijn excuses, niet goed over nagedacht :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Een tip voor de toekomst, trouwens: Stefaan als je even mee wil opletten, de eerste wagen van het team heeft een rode camerabehuizing en de tweede wagen een gele. ;)

Ferrari 2010

Daar heb je groot gelijk in Tim, maar als ik naar een race kijk is het soms lastig om met zekerheid te zeggen wie het is, ondanks die camerabehuizing. Als de camera ver weg is, is het vaak niet duidelijk. Van dichtbij is dat uiteraard een prima referentie, maar dan moet hij nog wel weten wie 1 & 2 zijn binnen het team hé :P :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.