China: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 07 oktober 2007 - 09:42:44

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Raikkonen
7 (23.3%)
Alonso
1 (3.3%)
Massa
0 (0%)
Vettel
21 (70%)
Button
1 (3.3%)
Liuzzi
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Iemand anders (wie?)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

supersteven

Als er in Brazilllië twee mclarens van de baan vliegen zal ron dennis beseffen dat het deze keer zijn schuld is.

Dit is nog erger dan een gewone teamorder
let the sunshine shine in your heart

Doefie

Räikkönen, knappe race en het feit dat Vettel toch al genoeg stemmen heeft om deze poll te winnen  ;D

Citaat van: supersteven op 07 oktober 2007 - 21:52:43Als er in Brazilllië twee mclarens van de baan vliegen zal ron dennis beseffen dat het deze keer zijn schuld is.

Iets in mij hoopt dat het dan ook werkelijk gebeurd... Räikkönen in de laatste race nog met de titel gaan lopen... doet mij denken aan 1986  8)

Tim C

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 21:43:13
Klopt. Belachelijke uitspraak van Dennis. Zoiets mag hij natuurlijk nooit in het openbaar roepen.

Als Alonso de titel wel pakt in Brazilie, hoop ik niet dat Dennis zich ook maar zijdelings met de feestelijkheden bezig gaat houden.
Ik zou het trouwens raar vinden als hij dat al gezegd heeft.

scho0634

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 22:09:50
Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 21:43:13
Klopt. Belachelijke uitspraak van Dennis. Zoiets mag hij natuurlijk nooit in het openbaar roepen.

Als Alonso de titel wel pakt in Brazilie, hoop ik niet dat Dennis zich ook maar zijdelings met de feestelijkheden bezig gaat houden.
Ik zou het trouwens raar vinden als hij dat al gezegd heeft.

Ik ken de site niet, ik zou niet weten of die betrouwbaar is.

Misschien wordt de site wel beheert door alonsolover zelf ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 21:43:13
Klopt. Belachelijke uitspraak van Dennis. Zoiets mag hij natuurlijk nooit in het openbaar roepen.

Als Alonso de titel wel pakt in Brazilie, hoop ik niet dat Dennis zich ook maar zijdelings met de feestelijkheden bezig gaat houden.
Na deze uitspraak is het wel duidelijk,Alonso word geen wk,tenzij Hamilton uitvalt.
Als Hamilton nog in de punten rijdt dan zullen ze er wel voor zorgen dat Alonso erachter blijft.
Deze gang van zaken maakt Hamilton niet bepaalt populairder.
Wie zij er ook weer dat bij McLaren geen nummer 1 was,zoals vroeger bij Ferrari?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 07 oktober 2007 - 22:26:32
Wie zij er ook weer dat bij McLaren geen nummer 1 was,zoals vroeger bij Ferrari?

Ron Dennis ?

Jasper

Ongetwijfeld Vettel. Wat hij met nog geen half seizoen presteert in een "tweedehands Red Bull" is ongelooflijk. Maar je moet er wel bijzeggen dat Toro Rosso ook gewoon goed was deze race, met Liuzzi als zesde.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.