China: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 07 oktober 2007 - 09:42:44

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Raikkonen
7 (23.3%)
Alonso
1 (3.3%)
Massa
0 (0%)
Vettel
21 (70%)
Button
1 (3.3%)
Liuzzi
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Iemand anders (wie?)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

QMaverick

Waarom staat Hamilton er niet bij in het rijtje??? Dankzij Hamilton is Vettel 4de geworden...  ;D ;D ;D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:25:31
Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 10:29:51
Opvallend dat na 7 stemmers winnaar Raikonnen nog niet 1 stem heeft (ook niet die van mij). Ik moet zeggen, Kimi reed een prima race. Is nu aan het eind van het seizoen duidelijk de betere van de 2 Ferrari rijders. Zoals voorspeld, trouwens.
Intussen heeft hij er al wel 2, maar soit, ik heb ook op Vettel gestemd. Overigens betekend 0 stemmen niet bepaald dat hij een slechte race ofzo heeft gereden, maar alleen dat iedereen het ermee eens is dat Vettels prestatie opmerkelijker was :)

Helemaal mee eens, hoor. Ik heb ook op Vettel gestemd. Maar ik vond het toch opvallend omdat Kimi op zich een sterke race reed.

Ik was trouwens eventjes bang dat hij Hamilton onder geel in ging halen, maar hij was gelukkig verstandig genoeg om te wachten.

Tim C

Dat had geen probleem gegeven omdat Hamilton dan voorbij ging (als we over hetzelfde moment spreken) nadat hij in de fout ging. Al is het met de jongens van de FIA "Wheel of torture" club beter even te wachten.

meatball

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 14:41:50
Dat had geen probleem gegeven omdat Hamilton dan voorbij ging (als we over hetzelfde moment spreken) nadat hij in de fout ging. Al is het met de jongens van de FIA "Wheel of torture" club beter even te wachten.
Ik denk dat hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt, Kimi hier een verstandige beslissing nam
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


scho0634

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 14:41:50
Dat had geen probleem gegeven omdat Hamilton dan voorbij ging (als we over hetzelfde moment spreken) nadat hij in de fout ging. Al is het met de jongens van de FIA "Wheel of torture" club beter even te wachten.

Is dat zo? Volgens mij moest hij op een bepaald moment liften omdat hij voorbij Hamilton dreigde te steken toen er een auto langs de kant stond (Davidson?), zonder dat LH wijd ging ofzo. Maar misschien haal ik de dingen door elkaar...

meatball

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 14:53:54
Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 14:41:50
Dat had geen probleem gegeven omdat Hamilton dan voorbij ging (als we over hetzelfde moment spreken) nadat hij in de fout ging. Al is het met de jongens van de FIA "Wheel of torture" club beter even te wachten.

Is dat zo? Volgens mij moest hij op een bepaald moment liften omdat hij voorbij Hamilton dreigde te steken toen er een auto langs de kant stond (Davidson?), zonder dat LH wijd ging ofzo. Maar misschien haal ik de dingen door elkaar...
Dan doe ik dat ook want dat is toch ook wat ik gezien heb.
Op een zeker moment kon hij gemakkelijk voorbij en deed hij dat niet,een echte fout van Hamilton was er volgens mij op dat moment niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Ik denk dat Hamilton in die zone even te breed ging waardoor Kimi ernaast zat en plots lifte, een ander moment dat ik me voor de geest haal is dat Hamilton plots relatief trager ging rijden in een bepaald stuk.

Volgens Bas Leinders was er op dat moment geen probleem omdat er duidelijk sprake was van een fout van Hamilton, maar zoals eerder gezegd: met de FIA weet je nooit.

meatball

Nee ik denk ook niet dat de mening van Bas Leiders veel indruk maakt op de FIA.
Blijft het feit dat we het hier over Kimi hebben die nadacht,word hij oud of was er een goede verbinding met de pits :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Het was op een langzaam stuk. Als de gele vlaggen vol in je giechel hangen lift je denk ik automatisch....

supersteven

let the sunshine shine in your heart


McLaren_über_alles

Citaat van: alonsolover op 07 oktober 2007 - 19:56:24
http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=19299

Is dat nog teambaas zijn?

Voor Alonso eindigen was het dan ook het hoofddoel van Hamilton é. Dan is het ook niet meer dan normaal dat het team dat zich om Hamilton bekommert zich op Alonso concentreert, en in mindere mate op iemand die toen zo goed als uitgeschakeld was...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Tim C

Alleen een ziekelijke McLaren fan kan zo'n uitspraak verdedigen. ::)

Driverequality, my ass!

scho0634

Klopt. Belachelijke uitspraak van Dennis. Zoiets mag hij natuurlijk nooit in het openbaar roepen.

Als Alonso de titel wel pakt in Brazilie, hoop ik niet dat Dennis zich ook maar zijdelings met de feestelijkheden bezig gaat houden.