Proces Van Temsche

Gestart door Doefie, 03 oktober 2007 - 19:13:17

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 15:11:04
Maken geweldadige videospelletjes mensen geweldadig of spelen geweldadige mensen graag geweldadige spelletjes. Wat is het meest logische van de twee vraag ik me dan af.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Hamilton MASTER op 07 oktober 2007 - 15:18:55
Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 15:11:04
Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:31:46
Bij mijn weten heeft hij toch geen wagens ofzo gestolen? Niet echt een GTA stijl hoor ;)
Nooit echt GTA gespeeld denk ik dan ;)

Maken geweldadige videospelletjes mensen geweldadig of spelen geweldadige mensen graag geweldadige spelletjes. Wat is het meest logische van de twee vraag ik me dan af.

Ik denk dat ik zonder overdrijven het meeste games gespeeld  heb van het heel forum samen.
Ik heb de gewone GTA, GTA II, GTA III, GTA San Andreas gespeeld... De hele reeks dus.


Gta Vice city? Gta Liberty City Stories? Gta Vice City Stories?

Ik denk dat ge nog veel kunt gaan spelen voor da je de meeste games van heel het forum samen zal gespeeld hebben.

Ferrari 2010

Go go go, fight! Ah nee, das net niet de bedoeling van dit topic zeker? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Levenslang it is, en terecht.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Meer dan terecht, hopelijk komt hij niet vervroegd vrij!!

Tim C

Het is twee keer te weinig...

McChouffe

Wat mij eigenlijk in zulke zaken bezig houdt is de vraag: wat hebben we nu geleerd om in de toekomst te vermijden dat zulke zaken nog gebeuren?
Heel goed dat Van Temsche in den bak zit. Maar weten we nu ook wat we (als maatschappij) moeten doen om Van Temsche 2, 3 en 4 te vermijden?
Spijtig genoeg lijkt mij het antwoord op die vraag "nee" ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Ze denken van wel: door de wapenverkoop aan banden te leggen. Maarja, dat is een regeltje dat na de schietpartij rap rap is beslist, de kans dat het de mensen met dezelfde wil tegenhoudt, is klein. Met een luchtbuks kan je ook iemand zwaar verwonden, en die zijn als ik me niet vergis wel vrij verkrijgbaar. (En anders vindt je ze direct op een kermis) aar ik denk dat er niet echt een goede manier bestaat om zo'n mensen tegen te gaan. Je moet ze gewoon te pakken krijgen voor de daad en dan hulp bieden, maar hoe ga je dat doen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 11 oktober 2007 - 23:22:53
Wat mij eigenlijk in zulke zaken bezig houdt is de vraag: wat hebben we nu geleerd om in de toekomst te vermijden dat zulke zaken nog gebeuren?
Heel goed dat Van Temsche in den bak zit. Maar weten we nu ook wat we (als maatschappij) moeten doen om Van Temsche 2, 3 en 4 te vermijden?
Spijtig genoeg lijkt mij het antwoord op die vraag "nee" ...
Wat doet je denken dat we als mens uit zo'n dingen telkens iets moeten leren? Ik ben van mening dat we al heel blij mogen zijn dat we ons kunnen omdraaien en verder gaan met ons eigen leven zonder betrokken partij te zijn. Want je kan hier bij blijven stil staan...feit is dat dit elke dag en elk moment opnieuw kan gebeuren. Dit soort dingen kan je nooit vermijden helaas.

Hamilton MASTER

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 09 oktober 2007 - 10:52:15
Citaat van: Hamilton MASTER op 07 oktober 2007 - 15:18:55
Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 15:11:04
Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:31:46
Bij mijn weten heeft hij toch geen wagens ofzo gestolen? Niet echt een GTA stijl hoor ;)
Nooit echt GTA gespeeld denk ik dan ;)

Maken geweldadige videospelletjes mensen geweldadig of spelen geweldadige mensen graag geweldadige spelletjes. Wat is het meest logische van de twee vraag ik me dan af.

Ik denk dat ik zonder overdrijven het meeste games gespeeld  heb van het heel forum samen.
Ik heb de gewone GTA, GTA II, GTA III, GTA San Andreas gespeeld... De hele reeks dus.


Gta Vice city? Gta Liberty City Stories? Gta Vice City Stories?

Ik denk dat ge nog veel kunt gaan spelen voor da je de meeste games van heel het forum samen zal gespeeld hebben.

Ik game op de PC en deze games zijn niet voor de PC uitgekomen ;)
Bovendien heb ik hier wel een pak meer liggen dan enkel de GTA games. En ik blijf erbij dat ik het meeste game van het hele forum.
Nuja... gamede... sinds een maand of 2 game ik nauwelijks nog.

On-Topic:
Ik vind ook dat het terecht levenslang is maar ik stel mij vragen hoor...

Hij zou psychisch niet helemaal in orde zijn. Toch blijft hij toerekeningsvatbaar, akkoord hiermee.
Maar waarom gaan ze iemand die psychiatrische hulp nodig heeft, zonder enige hulp gewoon wegsteken in een gevangenis waar hij het geen maand uit zal houden?
Een racistische moord was dit, de eerste veroordeling voor een racistische moord in Belgiƫ. Je gaat mij toch niet zeggen dat zijn mede-gevangenen hem gewoon met rust gaan laten?

Ik vind dat ze hem hulp moeten bieden, als ze toch zeggen dat hij een paar vreemde kronkels heeft. Help die man dan. Hij heeft inderdaad gemoord maar ze weten nu zelfs niet wat er in zijn hoofd omgaat. Leve de Belgische strafwetten en justitie....