Hamilton

Gestart door Spencer, 01 oktober 2007 - 20:39:36

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Gods Gift op 10 oktober 2007 - 15:07:41


De spanjaarden maken er een feestje van!! 8)
Best wel lollig ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Volgens het nieuwsblad krijgt Hamilton een McLaren f1 lm als hij wk word,een goede motivatie lijkt me.
Ach ja,Alonso krijgt hem niet ,wk of niet,maar aangezien ze blijkbaar goede vreinden zijn de laatste tijd zal hij dat Hamilton wel gunnen. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover


_Makke_

Ik vind het maar zwakjes eigenlijk.

scho0634

Jammer voor Lewis. Maakte in de laatste 2 races toch een paar foutjes. Had vandaag natuurlijk nooit moeten proberen langs Alonso te gaan, die slim de binnenkant koos. Maar goed, verloor de titel door een merkwaardig momentje met de auto.

Lullig voor hem, maar zijn tijd zal heus nog wel komen. Wie mist Schumacher nog als je Kimi, Lewis en Alonso hebt ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 20:28:04
Jammer voor Lewis. Maakte in de laatste 2 races toch een paar foutjes. Had vandaag natuurlijk nooit moeten proberen langs Alonso te gaan, die slim de binnenkant koos. Maar goed, verloor de titel door een merkwaardig momentje met de auto.

Lullig voor hem, maar zijn tijd zal heus nog wel komen. Wie mist Schumacher nog als je Kimi, Lewis en Alonso hebt ;)

Ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Citaat van: meatball op 21 oktober 2007 - 21:19:04
Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 20:28:04
Jammer voor Lewis. Maakte in de laatste 2 races toch een paar foutjes. Had vandaag natuurlijk nooit moeten proberen langs Alonso te gaan, die slim de binnenkant koos. Maar goed, verloor de titel door een merkwaardig momentje met de auto.

Lullig voor hem, maar zijn tijd zal heus nog wel komen. Wie mist Schumacher nog als je Kimi, Lewis en Alonso hebt ;)

Ik

En ik

supersteven

let the sunshine shine in your heart

scho0634

Respect voor de man, maar ik mis hem niet. Zonder hem heb ik een fenomenaal WK gezien. Al was het met hem erbij vast ook leuk geweest, hoor. Het was ook niet als sneer bedoeld. :)

amp

Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 22:16:15
Respect voor de man, maar ik mis hem niet. Zonder hem heb ik een fenomenaal WK gezien. Al was het met hem erbij vast ook leuk geweest, hoor. Het was ook niet als sneer bedoeld. :)

volledig mee akkoord, qua sensatie en spanning was dit echt wel een prachtseizoen met een superspannende finale ! Ik kijk al ten zeerste uit naar volgend seizoen, meer van hetzelfde !

QMaverick

Citaat van: 0634 op 21 oktober 2007 - 20:28:04
Jammer voor Lewis. Maakte in de laatste 2 races toch een paar foutjes. Had vandaag natuurlijk nooit moeten proberen langs Alonso te gaan, die slim de binnenkant koos. Maar goed, verloor de titel door een merkwaardig momentje met de auto.

Lullig voor hem, maar zijn tijd zal heus nog wel komen. Wie mist Schumacher nog als je Kimi, Lewis en Alonso hebt ;)


en ik ook nog...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2007 op 22 oktober 2007 - 08:27:18
Ik ook nog!

Ik hebb hem nooit gemist dit kampioenschap, we hebben nu toch ook een geweldig seizoen gehad.  8)


Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 22 oktober 2007 - 08:35:56
Citaat van: Ferrari 2007 op 22 oktober 2007 - 08:27:18
Ik ook nog!

Ik hebb hem nooit gemist dit kampioenschap, we hebben nu toch ook een geweldig seizoen gehad.  8)

We hebben inderdaad een geweldig seizoen gehad, maar toch, iemand waar ik als fan jaren voor heb gesupporterd, verdwijt niet zomaar uit mijn gedachten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.