GP van China

Gestart door Tim C, 01 oktober 2007 - 14:31:36

« vorige - volgende »

Jasper

Hamilton verliest in Q3 maar 1 honderdste ten opzichte van Q2. Hij moet gewoon heel licht onderweg zijn geweest. Hou je vast voor een Ferrari-dubbel morgen, maar de titel gaat naar Hamilton.

Jasper

Er is trouwens gigantisch veel regen voorspeld in Shanghai morgen. Ik moet er dan wel bijzeggen dat ik dit van dezelfde bron heb die zei dat het vorige zondag droog ging zijn in Fuji. ;D

Karre

Vettel 5 plaatsen 8eruit, vor het hinderen van kovalainen tijdens een snelle ronde.
Blijkbaar gaan de duitser en de spleetogen niet goed samen...

Tim C

Citaat van: Karre op 06 oktober 2007 - 14:15:46
Blijkbaar gaan de duitser en de spleetogen niet goed samen...
::) Heel stoer van je.  ::)

robbert

Citaat van: Jasper op 06 oktober 2007 - 13:24:35
Er is trouwens gigantisch veel regen voorspeld in Shanghai morgen. Ik moet er dan wel bijzeggen dat ik dit van dezelfde bron heb die zei dat het vorige zondag droog ging zijn in Fuji. ;D

dwz, dat het droog blijft ;D, maar ja dan hebben we minder kans op 40 minuten van de race safetycar hé

scho0634

Citaat van: robbert op 06 oktober 2007 - 15:03:47
Citaat van: Jasper op 06 oktober 2007 - 13:24:35
Er is trouwens gigantisch veel regen voorspeld in Shanghai morgen. Ik moet er dan wel bijzeggen dat ik dit van dezelfde bron heb die zei dat het vorige zondag droog ging zijn in Fuji. ;D

dwz, dat het droog blijft ;D, maar ja dan hebben we minder kans op 40 minuten van de race safetycar hé

En ook minder kans op een leuke race ;)

robbert

dat is dan ook waar, want tegenwoordig is de f1 saai hé ;) Breng aub sproeiers op de baan of de regels van de jaren 98,99,2000 terug

Karre

@ Tim: Probeer jij eens de Chinezen en Japanners in 1 woord samen te vatten... ;)

Tim C

Volg in de toekomst de raad van Aretha. ::)

scho0634

Citaat van: robbert op 06 oktober 2007 - 16:48:52
dat is dan ook waar, want tegenwoordig is de f1 saai hé ;) Breng aub sproeiers op de baan of de regels van de jaren 98,99,2000 terug

Tja, als die-hard fan blijf ik kijken, maar ik moet eerlijk bekennen dat het regelmatig saai is. :-[.

Dus ik hoop dat Jasper deze wel gelijk heeft voor wat betreft zijn weersvoorspelling.

meatball

Laat het maar regenen,dat geeft een veel mooiere race.
De titel ligt toch al zo goed als vast,dus laten we maar gewoon genieten van de race zelf.
En liefst een overwinning van Massa natuurlijk :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 06 oktober 2007 - 19:18:21
Laat het maar regenen,dat geeft een veel mooiere race.
De titel ligt toch al zo goed als vast,dus laten we maar gewoon genieten van de race zelf.
En liefst een overwinning van Massa natuurlijk :)

Op het laatste na, zijn wij het eindelijk eens, Meatball ;).

Doe mij maar weer een keertje Kimi.

Eric

Citaat van: Karre op 06 oktober 2007 - 17:23:27
@ Tim: Probeer jij eens de Chinezen en Japanners in 1 woord samen te vatten... ;)

Aziaten al eens geprobeert?


Massa winnen....LOL dan zal hij geluk moeten hebben...als de regensluizen opengaan is Massa niet meteen de piloot die zich kan vinden in de regen.

Kimi, Kovolainen...Hamilton...enz

FerrariMan

Citaat van: Eric op 06 oktober 2007 - 23:18:48
Citaat van: Karre op 06 oktober 2007 - 17:23:27
@ Tim: Probeer jij eens de Chinezen en Japanners in 1 woord samen te vatten... ;)

Aziaten al eens geprobeert?


Massa winnen....LOL dan zal hij geluk moeten hebben...als de regensluizen opengaan is Massa niet meteen de piloot die zich kan vinden in de regen.

Kimi, Kovolainen...Hamilton...enz
Nochtans ging Massa van laatste naar P3 in de regen vorige race voordat de teamorders kwamen. En het duel met Kubica levert hem toch ook wat punten op. Maar helaas, hij went niet snel aan de omstandigheden neen.

FerrariMan

#44
Toch spijtig dat Alonso Hamilton niet kan opjagen, zo is het natuurlijk wel wat gemakkelijker voor Lewis.

Edit: Dat bedoel ik nu met Ralf, als hij wil kan hij echt wel een stukje rijden.
Edit: Ik zwijg soms beter.