Japan: Man van de race

Gestart door Doefie, 30 september 2007 - 09:11:48

« vorige - volgende »

Same as usual

Hamilton
10 (25%)
Kovalainen
13 (32.5%)
Räikkönen
10 (25%)
Coulthard
2 (5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
2 (5%)
Kubica
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
Anderen, vermeld wie...
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 35

Doefie

Zelfde als altijd he... Ik twijfel tussen Webber en Kovalainen.

Ferrari 2010

Hoh man, wat een race om over te oordelen. Allereerst, iedereen die zonder brokken aan de finish is gekomen, heeft toch wel een prachtige race gereden. Ik vind de prestatie van Webber en Kovalainen ook wel goed, maar die van Kimi is ook wel prachtig. Als ferrari fan ga ik dan ook voor Kimi ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ik heb voor Heiki gekozen, voor zijn beste prestatie tot nu toe dit seizoen en onder erbarmelijke omstandigheden. De rest van de top drie verdiende het natuurlijk ook, maar de prestatie van Kovalainen blinkt er toch een beetje meer uit.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 30 september 2007 - 09:21:48
Hamilton vergeten ?
Lol, Alonso in de poll en Hamilton er niet eens bij :P Ik zou toch Alonso er wel laten staan, ik durf er voor te wedden dat hij minstens 1 stem gaat krijgen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Foutje ... een mens vergist zich wel eens niet waar (net zoals de echte persberichten ;))

Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:22:51
Citaat van: meatball op 30 september 2007 - 09:21:48
Hamilton vergeten ?
Lol, Alonso in de poll en Hamilton er niet eens bij :P Ik zou toch Alonso er wel laten staan, ik durf er voor te wedden dat hij minstens 1 stem gaat krijgen ;)
Aangepast ;)

Ik twijfel tussen Alonso en Raikkonen, beiden bewezen ze niet alleen een goed F1 rijder te zijn maar ook nog degelijk een pakje rally te kunnen rijden. Als ik een favoriet moet kiezen, dan toch maar Alonso omdat hij voor spektakel zorgde.


Even serieus, Kovalainen, al was het maar voor de geweldige commentaar die hij veroorzaakte op de RTBF.


bogief1

Allez, van wie zou Alonso nu een stem krijgen  :P.

Ik ga voor Heiki, knappe race en mooi Kimi achter zich gehouden.
Jammer voor Sutil, net een plaatsje tekort om Spyker een punt te geven.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Kimi. Gedwongen om onder de SC te pitten en van achteruit toch nog teruggekomen tot P3, chapeau. Héél jammer dat we het duel tussen Kimi en Heikki in de laatste ronde niet hebben kunnen zien, de commentatoren van La2 gingen uit hun dak terwijl wij naar een cruisende Hamilton zaten te kijken...

Edit: ik heb toch nog niet gestemd, ik begin te twijfelen aan Heikki :)

Supermariobros

Heikki Kovalainen, knappe race van de Fin.

FerrariMan

Heikki. Zonder fouten.

Eervolle vermeldingen voor Webber, Lewis, Kubica en Felipe. (die helaas nutteloos zijn podiumplek moet opgeven)

Jasper

Waarom Massa wel en Kimi niet?

meatball

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:46:08
Waarom Massa wel en Kimi niet?
kwestie van smaak ?  ;)
Voor mij toch tegen mijn zin Hamilton ,bewijst dat hij het ook onder druk en in de regen kan.
Een grote in wording?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:46:08
Waarom Massa wel en Kimi niet?
Omdat ik van Massa nooit had verwacht dat hij in dat weer, met 3 stops, een stop-and-go en 2 tot 3 schuivers de zin zou vinden om op P3 te eindigen.
Van Kimi verwacht ik dat op zo'n moment wel. Dus dat is geen surprise meer. Al moet ik erbij vermelden dat die laatste actie van Felipe tot mijn verbeelding spreekt.

Maar kom, ik ben de kwaadste niet, nog een eervolle vermelding voor Kimi!

En wee o wee als dit weer een ellenlange discussie gaat worden.