Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: bogief1 op 16 oktober 2007 - 22:35:31
Dat hij beter is dan Lewis wil ik (nog) niet gezegd hebben. Maar Rosberg is wel een topper.
Wurz misschien niet, maar om hij is nu ook niet zo zwak om op een seconde gereden te worden in dezelfde wagen.
Wurz mischien niet ? ;D
Ik volg de f1 al 15 jaar en Wurz komt bij mij in het rijdje nooit wat van gezien.
Ik beweer ook niet dat Rosberg niet goed is maar hier word gedaan alsof hij wel eens vlug met Hamilton zal afrekenen,dat moet hij dan eerst maar eens bewijzen.
Hopenlijk krijgt hij volgend jaar een echte f1 piloot naast zich,dan kan hij al eens iets laten zien.
Hamilton heeft in elk geval bewezen minstens even goed te zijn als een 2 voudig wk,en Rosberg heeft bewezen beter te zijn dan de meest kleurloze f1 piloot van de laatse 10 jaar,voor mij is dat nog niet hetzelfde.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 16 oktober 2007 - 21:27:41
Citaat van: Ferrari 2007 op 16 oktober 2007 - 19:24:57
Same here, waarom is dat in godsnaam niet slim?

Nou ja, waarom dat niet slim is? Tja, omdat er simpelweg betere rijders voorhanden zijn. Je kan zeggen; nu hebben we een prima tweede rijder, maar heeft Ferrari dan al een echte eerste? Ik verwacht dat Kimi de komende tijd het voortouw zal nemen maar dat weten we niet. Om nu dan al een 2e rijder vast te leggen tot 2010 lijkt me dan wat voorbarig. Gezien Massa's prestaties, charisma en uitstraling ga ik er niet van uit dat ze denken dat hij de kar zal gaan trekken. Een verlenging met 1 seizoen, zodat Kimi kan bewijzen dat hij nr 1 kan zijn, lijkt me logischer. Tot 2010 vind ik nogal lang.
Nu volg je je eigen voorgaande redeneringen al niet meer. Want die ging er van uit dat Massa een 'zozo' piloot is en Kimi zijn ware potentiëel nog zou tonen. En als je die redenering volgt, dan is dit toch een slimme zet? Ferrari zal tot dan een degelijke 2de rijder hebben en Kimi kan ontpoppen tot de ware snellere van de twee zoals je voorspelde.  :)

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 17 oktober 2007 - 10:12:00
Citaat van: 0634 op 16 oktober 2007 - 21:27:41
Citaat van: Ferrari 2007 op 16 oktober 2007 - 19:24:57
Same here, waarom is dat in godsnaam niet slim?

Nou ja, waarom dat niet slim is? Tja, omdat er simpelweg betere rijders voorhanden zijn. Je kan zeggen; nu hebben we een prima tweede rijder, maar heeft Ferrari dan al een echte eerste? Ik verwacht dat Kimi de komende tijd het voortouw zal nemen maar dat weten we niet. Om nu dan al een 2e rijder vast te leggen tot 2010 lijkt me dan wat voorbarig. Gezien Massa's prestaties, charisma en uitstraling ga ik er niet van uit dat ze denken dat hij de kar zal gaan trekken. Een verlenging met 1 seizoen, zodat Kimi kan bewijzen dat hij nr 1 kan zijn, lijkt me logischer. Tot 2010 vind ik nogal lang.
Nu volg je je eigen voorgaande redeneringen al niet meer. Want die ging er van uit dat Massa een 'zozo' piloot is en Kimi zijn ware potentiëel nog zou tonen. En als je die redenering volgt, dan is dit toch een slimme zet? Ferrari zal tot dan een degelijke 2de rijder hebben en Kimi kan ontpoppen tot de ware snellere van de twee zoals je voorspelde.  :)

Ik verwachtte die reactie al ;). Het klopt dat dat mijn verwachting is en de laatste paar races versterken die gedachte, maar het is natuurlijk niet meer dan een verwachting. Zoals ik al zei; m.n. de lengte van het contract verbaast mij. Verlengen met 1 jaar en eventueel nog een optie had mij logischer geleken.

Maar ja, misschien zit Jean Todt regelmatig op dit mooie forum en gaat hij af op mijn voorspelling omtrent Kimi ;D

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 17 oktober 2007 - 17:31:40
Citaat van: FerrariMan op 17 oktober 2007 - 10:12:00
Citaat van: 0634 op 16 oktober 2007 - 21:27:41
Citaat van: Ferrari 2007 op 16 oktober 2007 - 19:24:57
Same here, waarom is dat in godsnaam niet slim?

Nou ja, waarom dat niet slim is? Tja, omdat er simpelweg betere rijders voorhanden zijn. Je kan zeggen; nu hebben we een prima tweede rijder, maar heeft Ferrari dan al een echte eerste? Ik verwacht dat Kimi de komende tijd het voortouw zal nemen maar dat weten we niet. Om nu dan al een 2e rijder vast te leggen tot 2010 lijkt me dan wat voorbarig. Gezien Massa's prestaties, charisma en uitstraling ga ik er niet van uit dat ze denken dat hij de kar zal gaan trekken. Een verlenging met 1 seizoen, zodat Kimi kan bewijzen dat hij nr 1 kan zijn, lijkt me logischer. Tot 2010 vind ik nogal lang.
Nu volg je je eigen voorgaande redeneringen al niet meer. Want die ging er van uit dat Massa een 'zozo' piloot is en Kimi zijn ware potentiëel nog zou tonen. En als je die redenering volgt, dan is dit toch een slimme zet? Ferrari zal tot dan een degelijke 2de rijder hebben en Kimi kan ontpoppen tot de ware snellere van de twee zoals je voorspelde.  :)

Ik verwachtte die reactie al ;). Het klopt dat dat mijn verwachting is en de laatste paar races versterken die gedachte, maar het is natuurlijk niet meer dan een verwachting. Zoals ik al zei; m.n. de lengte van het contract verbaast mij. Verlengen met 1 jaar en eventueel nog een optie had mij logischer geleken.

Maar ja, misschien zit Jean Todt regelmatig op dit mooie forum en gaat hij af op mijn voorspelling omtrent Kimi ;D

Als je je rijder goed in zen vel wil laten voelen, moet je hem niet telkens een 1-jarig contract met een optie gaan aanbieden, dat is een beetje respectloos.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ferrari moet doen wat goed is voor Ferrari, niet wat goed is voor hun rijders.

Ferrari 2010

Bij mijn weten is het steeds goed voor een team als hun rijders zich goed in hun vel voelen, dus is het goed voor de rijders en goed voor ferrari, dus das dan 2 keer goed!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 17 oktober 2007 - 20:01:49
Ferrari moet doen wat goed is voor Ferrari, niet wat goed is voor hun rijders.
Ik denk dat ze dat ook wel doen.

TimoGlockfan

Felipe Massa - Scuderia Ferrari
Kimi Raikkonen - Scuderia Ferrari

Fernando Alonso - Renault
Heikki Kovalainen - Renault

Nick Heidfeld - BMW.Sauber
Robert Kubica - BMW.Sauber

Giancarlo Fisichella - Williams Toyota
Ralf Schumacher - Williams Toyota

David Coulthard - Red Bull Renault
Mark Webber - Red Bull Renault

Jarno Trulli - Toyota
Timo Glock- Toyota 8)

Sebastian Vettel - STR Ferrari
Sebastien Bourdais - STR Ferrari

Jenson Button - Honda
Rubens Barrichello - Honda

Takuma Sato - Super Aguri Honda
Anthony Davidson - Super Aguri Honda

Narain Karthikeyan - Orange India Mol Ferrari
Adrian Sutil - Orange India Mol Ferrari

Lewis Hamilton - McLaren Mercedes
Nico Rosberg - McLaren Mercedes
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Ik zie in Glock nog steeds geen F1 materiaal. Met moeite haalt hij een titel in een zwak GP2 jaar...

Plus, heeft Toyota niet meer nood aan iemand met ervaring in plaats van een overjaarse rookie?

Karre

dit zal timoglockfan niet graag horen...

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 18 oktober 2007 - 21:49:25
Ik zie in Glock nog steeds geen F1 materiaal. Met moeite haalt hij een titel in een zwak GP2 jaar...

Plus, heeft Toyota niet meer nood aan iemand met ervaring in plaats van een overjaarse rookie?
Jammer dat je er zo over denkt :-[
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_626593.html?wt.bron=kanaalArt2
Niet verwonderlijk, hij beweert dan wel een wagen 6 tienden sneller te maken, maar Toyota heeft veel meer dan dat nodig hoor ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Citaat van: Karre op 12 oktober 2007 - 09:47:26
Mijn Voorspelling voor 2008

Mclaren
Hamilton
Alonso

Ferrari
Raikkonen
Massa

Bmw
Heidfeld
Kubica

Renault
Kovalainen
Piquet jr.

Williams
Schumacher
Rosberg

Toyota
Trulli
Glock

Honda
Button
Barichello

Red Bull
Webber
Coulthard

Torro Rosso
Vettel
Bourdais

Spyker
Sutil
geen idee, vul zelf maar in

Super Aguri
Sato
Davidson

Prodrive raakt niet eens tot aan de grid



ziezo, heb ff mijn line up voor 2008 aangepast, Alonso blijft bij mclaren, piquet vervangt fisico, ralf gaat nr wiliams waar rosberg ook blijft.

scho0634

Ik geloof er niks van dat Alonso bij McLaren blijft en Ralf naar Williams gaat.

Gods Gift

#104
CitaatAlonso noemt Renault-geruchten onzinverhalen

McLaren-coureur Fernando Alonso heeft de geruchten over een terugkeer van de Spanjaard bij het team van Renault als onzinverhalen bestempeld. Op de vraag of hij in 2008 uitkomt voor de Franse renstal antwoordde Alonso: "Nee, dat is larie. Ik weet van die geruchten en er zit geen enkele waarheid achter."

Dan is het in dat opzicht wel vreemd dat zijn zaakwaarnemer Luis Garcia Abad gisteren een lang gesprek voerde met Renault-teambaas Flavio Briatore in de paddock van het circuit van Sao Paulo. Alonso lijkt sowieso bezig aan een charmeoffensief, want in de gebruikelijke persconferentie op de donderdag roemde hij ook zijn relatie met McLaren en teamgenoot Lewis Hamilton.

Motorenleverancier Mercedes laat er echter geen gras over groeien. Eerder deze week stemde de directie al tegen een langer verblijf van Alonso en nu doet ook motorsportdirecteur Norbert Haug een duit in het zakje. "Soms moet je sommige dingen gewoon beëindigen, zoals we dat eerder met Juan Pablo Montoya deden."

Artikel geplaatst op f1 today: 19 oktober 2007 om 13:45
Citaat

Het is wel heel opvallend hoe Alonso zich gedraagd de afgelopen dagen, eerst giganties obtinaat om vervolgens een charme offensief in te zetten. Het ene na het andere persbericht uit Alonso's hoek komt naar buiten. Allen zijn ineens positief over Hamilton en Mclaren! Wat zou hier nou werkelijk aan de hand zijn.......??

-Heeft hij zijn deal met Renault niet kunnen maken, en wil hij daarom bij Mclaren blijven? (beter dan niks)

-Strooit hij zand in iedereens ogen om verwarring te veroorzaken, om zo een psychologisch voordeel te hebben in zijn strijd voor het WK?

Wie snapt het nog???? :D :o
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.